abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72423455
Dit kan dus ook in Nederland, een leuterkletsverhaal is een geheel gratis aangeboden levenslange UWV uitkering...een rondje geld verplicht aangeboden door Aat Werknaat

http://www.dumpert.nl/med(...)e_lichte_muziek.html
nothing will change without a rebel
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:38:48 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_72423756
"Gratis geld" moet in het algemeen heel hard op de schop, veel te veel mensen die op die manier niets bijdragen aan het land, wel geld kosten, en onze internationale concurrentiepositie verslechteren.
censuur :O
pi_72424026
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:38 schreef RemcoDelft het volgende:
"Gratis geld" moet in het algemeen heel hard op de schop, veel te veel mensen die op die manier niets bijdragen aan het land, wel geld kosten, en onze internationale concurrentiepositie verslechteren.
Niets bijdragen?

Ik lees en hoor dat soort dingen wel vaker maar wat denk je dat er nou precies met dat geld gebeurt?
(of met wiens of welk geld dan ook eigenlijk)

Word toch gewoon weer terug de maatschappij in gestuurd?
via boodschappen doen.. tanken.. huur betalen elec./water/gas/whatever dat geld komt uiteindelijk toch weer op iemands salaris strookje terecht?

Dus het "verlies" is volgens mij niet zo groot.
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:19:33 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_72424450
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Niets bijdragen?

Ik lees en hoor dat soort dingen wel vaker maar wat denk je dat er nou precies met dat geld gebeurt?

via boodschappen doen.. tanken.. huur betalen elec./water/gas/whatever dat geld komt uiteindelijk toch weer op iemands salaris strookje terecht?

Ze dragen niets bij in de vorm dat ze niets produceren... Als je kijkt hoeveel uur er totaal in Nederland gewerkt wordt, en dat eens deelt door het aantal inwoners, zit je vrij laag. Dat dat geld rondgepompt wordt is niet zo interessant, interessanter is dat degenen die nu niets bijdragen wel degene met dat salarisstrookje voor hem/haar laten ploeteren.
censuur :O
pi_72425133
In 2010 heeft nederland plm 6.000.000 uitkeringsgerechtigden ( van wao t-m aow en alles wat er tussen in zit), opgave den Haag

Nu heeft nl plm 7.000.000 werkenden, dwz de som van het aantal werkende parttimers en fulltimers is 50%

Het enige dat stijgt is de staatsschuld, het aantal politieke en haagse 'monddichthouders' en het aantal werkelozen.

In dit getal zitten 1.100.000 ambtenaren, dan mag je zelf beoordelen wat de impact is. Mijn gedachte hierover is simpel: er is 1 ambtenaar die iets ontwikkeld en er zijn er 5 die dat tegenhouden.
pi_72426369
Niets nieuws onder de zon.

"Zanger lichte muziek"

Slotje?
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:13:25 #7
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_72428444
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:53 schreef bendk het volgende:
In 2010 heeft nederland plm 6.000.000 uitkeringsgerechtigden ( van wao t-m aow en alles wat er tussen in zit), opgave den Haag

Nu heeft nl plm 7.000.000 werkenden, dwz de som van het aantal werkende parttimers en fulltimers is 50%

Het enige dat stijgt is de staatsschuld, het aantal politieke en haagse 'monddichthouders' en het aantal werkelozen.

In dit getal zitten 1.100.000 ambtenaren, dan mag je zelf beoordelen wat de impact is. Mijn gedachte hierover is simpel: er is 1 ambtenaar die iets ontwikkeld en er zijn er 5 die dat tegenhouden.
Blijf je die onzin nou posten?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  † In Memoriam † vrijdag 4 september 2009 @ 12:19:18 #8
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_72428590
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:13 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik denk dat hij een beetje gefrustreerd is dat ze zijn begonnen met bouwen van de eerste moskee in Denemarken.
Carpe Libertatem
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:08:42 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_72429935
idd weer een typisch bendk topic
pi_72430882
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:13 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je dit geen onzin vindt?
quote:
Niets bijdragen?

Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_72431286
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:49 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Niets nieuws onder de zon.

"Zanger lichte muziek"

Slotje?
Laat me raden, jje bent een vaste klant klient van UWV of je hebt aandelen UWV gekocht en je bent bang dat de koers zakt
pi_72431989
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:19 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ze dragen niets bij in de vorm dat ze niets produceren... Als je kijkt hoeveel uur er totaal in Nederland gewerkt wordt, en dat eens deelt door het aantal inwoners, zit je vrij laag. Dat dat geld rondgepompt wordt is niet zo interessant, interessanter is dat degenen die nu niets bijdragen wel degene met dat salarisstrookje voor hem/haar laten ploeteren.
Ze produceert licht muziek. Dat is in mijn optiek in ieder geval een stuk meer dan de grote groep bankiers die echt niets bijdragen en alleen maar van geld denken nog meer geld te kunnen maken (terwijl geld zero sum is) maar ondertussen de belastingbetalers en de bankconsumenten een oor aan naaien.
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:41:31 #13
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_72436132
Dus als je veel verdient wordt je door de PvdA extra bestraft met dat nieuwe toptarief, maar ben je te lui om te werken, of te asociaal, dan krijg je gratis geld.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 4 september 2009 @ 18:32:27 #14
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72439306
Mooi op tijd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_72439504
Dat mens loopt gewoon opzettelijk te frauderen.

Zij zit daar om personen te begeleiden naar werk, maar ondertussen houd ze hen zo ver mogelijk van werk vandaan. Lekker is dat. Het tegenovergestelde van haar functie. Zo zie je hoe verrot het UWV van binnen is. Eigenlijk zouden zulke mensen direct ontslagen moeten worden.

Ik weet ook niet of de cliënt blij moet zijn dat ze op deze wijze buiten de maatschappij wordt gehouden.

[ Bericht 44% gewijzigd door Picchia op 04-09-2009 19:05:13 ]
  vrijdag 4 september 2009 @ 18:42:50 #16
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_72439624
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:20 schreef Basp1 het volgende:
(terwijl geld zero sum is)
Onzin. Door geld goed uit te lenen krijgen mensen die meer mogelijkheden zien om het nuttig aan te wenden de kans om dat ook te doen.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_72440002
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ze produceert licht muziek. Dat is in mijn optiek in ieder geval een stuk meer dan de grote groep bankiers die echt niets bijdragen en alleen maar van geld denken nog meer geld te kunnen maken (terwijl geld zero sum is) maar ondertussen de belastingbetalers en de bankconsumenten een oor aan naaien.
als geld toch zero sum is, dan wil ik je mijn banknummer wel geven, dan ben je daar tenminste vanaf, deal ?
pi_72441087
Dubbel. I lox0rz
"Zanger lichte muziek"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')