Nu is het nog erger met die 1-eurowinkels daarquote:Op maandag 7 september 2009 16:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sowieso, de foto's van oa. de hoogstraat in de OP zijn toch op zijn jongst van eind jaren 80
Och och. Ajax wat op 10 minuten de kwartfinale UEFA Cup haalt, Az wat dit jaar sowieso weer ver gaat komen...dan komt daarna weer het WK waar Nederland waarschijnlijk de pannen van het dak speelt tegen de toplanden... Het NL voetbal is echt niet slecht.quote:Op maandag 7 september 2009 05:29 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Sliedrecht,
en nee ik heb geen aversie maar iedereen die een beetje verstand heeft van voetbal weet dat de Nederlandse clubs en competitie niets voorstelt in Europa omdat al het talent toch weggekocht wordt.
Bagger allemaal.quote:Op maandag 7 september 2009 03:40 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
North Sea Jazz , Zomercarnaval , Bavaria City racing , Danceparade , Wereldhaven dagen , Dunya festival , Red Bull Cliff divers , TMF Awards , Metropolis , Street masters , Skatenight , Internationaal filmfestival enz enz
In Rotterdam gebeurt het gewoon gozer , op elk vlak
quote:Op maandag 7 september 2009 04:51 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Allochtonen heb je in Amsterdam ook . En zeker niet minder dan in Rotterdam !
En gezeik?
At least steken ze hier tenminste geen auto's in brand a lá Parijs .....
Nee, maar paar jaar.quote:Op maandag 7 september 2009 16:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sowieso, de foto's van oa. de hoogstraat in de OP zijn toch op zijn jongst van eind jaren 80
Ik weet allebei nie waar da ligt, of dat da bestaa... Huuuu perd! daar heb je dimitri.quote:
Whahahaha! Jij bent grappig. Maar ja ieder zijn ding he ik hoef weer niet naar de gayparade.quote:
De eerste neiging die je van Rotterdam krijgt is vlucht gedrag. Je weet gewoon meteen dat het daar goed mis is.quote:Op maandag 7 september 2009 18:53 schreef De_Groentenboer het volgende:
De eerste indruk die je krijgt van R'dam is gewoon kut, dat weet iedereen. 't heeft nog wel wat leuke plekjes verder, maar het blijft gewoon een zouteloze schijtstad. Beetje hetzelfde idee van Arnhem, alleen is Arnhem kleiner. De eerste indruk is over t algemeen gewoon ruk
quote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik weet allebei nie waar da ligt, of dat da bestaa... Huuuu perd! daar heb je dimitri.
Klopt, gevoel neergestoken te worden als je een scheet laat, zo erg is het in Arnhem nog nietquote:Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
De eerste neiging die je van Rotterdam krijgt is vlucht gedrag. Je weet gewoon meteen dat het daar goed mis is.
Rotterdam ook niet hoor. Mensen denken dat het net een western is hiero...aan die mensen: hoe vaak ben je al neergestoken en/of geschoten in rotterdam? Of ben je er niet of amper geweest?quote:Op maandag 7 september 2009 19:27 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Klopt, gevoel neergestoken te worden als je een scheet laat, zo erg is het in Arnhem nog niet
MAar wel 80% van het jaar kutweer en/of mistquote:Op maandag 7 september 2009 17:02 schreef Otis. het volgende:
Ik vind beiden steden niet tof. Hieronder volgt een mooiere stad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stel je niet zo aan man , provinciale angsthaas.quote:Op maandag 7 september 2009 19:27 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Klopt, gevoel neergestoken te worden als je een scheet laat, zo erg is het in Arnhem nog niet
Groningenquote:Op maandag 7 september 2009 19:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Tsja, als je Groningen hebt dan boeit de rest niet hè.
Klopt , Rotterdam is van de Rotterdammers . Jankende provincialen moeten vooral wegblijven !quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:35 schreef Sjibble het volgende:
Joh, zo kan ik nog 12 hoofdsteden plaatsen met prachtuitzichten en krottenwijken waar je na 2 dagen zelfmoord wilt plegen. Wat een gekanker.
Waar ik het wel mee eens ben dat Rotterdam gewoon een kutstad is dat iedereen toebehoort behalve Nederland.
Nee, Haarlem voegt natuurlijk veel toequote:Op vrijdag 11 september 2009 01:35 schreef Sjibble het volgende:
Joh, zo kan ik nog 12 hoofdsteden plaatsen met prachtuitzichten en krottenwijken waar je na 2 dagen zelfmoord wilt plegen. Wat een gekanker.
Waar ik het wel mee eens ben dat Rotterdam gewoon een kutstad is dat iedereen toebehoort behalve Nederland.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:29 schreef Nikmans het volgende:
Dit is nog eens een stad
[ afbeelding ]
De architectuur is adembenemend
[ afbeelding ]
Verschillende subculturen? Ik dacht het wel. Hier ben ik met mijn matties
[ afbeelding ]
xD :Squote:Op maandag 7 september 2009 16:47 schreef timp0e het volgende:
ik reed vandaag door Schiebroek, Ommoord en Hilligersberg. Prachtige wijken met veel natuur. Niet heel Rotterdam is dus krotterig! (A)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |