Waar in mijn post heb ik het over Amsterdam? Amsterdam is ook kut, maar het gaat in dit topic over Rotterdam of niet soms. Rot toch eens op met die kansloze provinciale paupervetequote:Op maandag 7 september 2009 04:51 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Allochtonen heb je in Amsterdam ook . En zeker niet minder dan in Rotterdam !
En gezeik?
At least steken ze hier tenminste geen auto's in brand a lá Parijs .....
quote:Op maandag 7 september 2009 04:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Pernis is een klein dorpje met een gedrocht van een olieraffinaderij.
Mijn vriendin woont in Hoogvliet, ook zo'n 'pareltje'. Ik hoef denk ik niet te zeggen dat onze samenwoonplannen niet in haar geboortestad liggen.
In die dorpen hangt er ook voor bijna elk slaapkamerraam zo'n pauper Feyenoord vlag.quote:
Je hebt zeker voor de sier zo'n neuzenvlag bij je naam staan ?quote:Op maandag 7 september 2009 04:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waar in mijn post heb ik het over Amsterdam? Amsterdam is ook kut, maar het gaat in dit topic over Rotterdam of niet soms. Rot toch eens op met die kansloze provinciale paupervete
Zegt iemand met een voetbalvlag in zijn avatarquote:Op maandag 7 september 2009 04:56 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
In die dorpen hangt er ook voor bijna elk slaapkamerraam zo'n pauper Feyenoord vlag.
Wel een van Ajax!quote:Op maandag 7 september 2009 05:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zegt iemand met een voetbalvlag in zijn avatar![]()
Stuur maar door dan . Moet zo toch nog ff schijten .quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 05:07 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Stuur maar door dan . Moet zo toch nog ff schijten .
Commerciele overwegingen.quote:Op maandag 7 september 2009 05:10 schreef Winner_Taco het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk dat oude logo vervangen he
Nederlandse voetbalclubsquote:
quote:
Sliedrecht,quote:Op maandag 7 september 2009 05:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je komt nu werkelijk over alsof je een enorme aversie jegens alles wat Nederlands is gozer.
Waar woon jij dan? Toch niet in Tokyo hé
Als je dat vindt waarom heb je dan een 020 vlag naast je naam staan ?:Pquote:Op maandag 7 september 2009 05:29 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Sliedrecht,
en nee ik heb geen aversie maar iedereen die een beetje verstand heeft van voetbal weet dat de Nederlandse clubs en competitie niets voorstelt in Europa omdat al het talent toch weggekocht wordt.
Omdat ik voor Ajax ben.quote:Op maandag 7 september 2009 05:36 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Als je dat vindt waarom heb je dan een 020 vlag naast je naam staan ?:P
Ja daar ben ik wel een voorstander van. Het is leuk als er aan het design gedacht wordt maar functionaliteit gaat voor. Ik ga toch ook geen schoenen dragen die kut zitten omdat ze mooi zijnquote:Op maandag 7 september 2009 04:45 schreef star_gazer het volgende:
Face it jongens. Ook als je uit Rotterdam komt of zoals ik uit de buurt; alleen die brug is mooi. Voor de rest is het gewoon een lelijke stad met maar 1 doel; Europoort van arbeiders voorzien. De Lijnbaan is gewoon een gare, lelijke en sfeerloze winkelstraat die - net als de rest van Rotterdam - puur op functionaliteit gebouwd is.
Dan ga je toch echt op de verkeerde plaatsen uit. Hollywoodquote:Qua uitgaansleven is er in Rotterdam bijna altijd geouwehoer met allochtonen.
Daar heb ik nou nooit last van. Ik heb dan ook niet het idee dat groepjes jongeren per definitie al ruzie zoeken en ga dus ook nooit van mijn leven bij voorbaat al om een groepje heen lopen. Zelfde geld voor wijken. Ik kom zelf oorspronkelijk uit Pendrecht en er gebeurde heus wel regelmatig wat maar je kan niet alles gaan ontwijken en over het algemeen heeft het toch geen betrekking op jezelf.quote:Er hangt in die stad een soort onprettige spanning; na zonsondergang komen de Marokkaanse ratten uit alle hoekjes en gaatjes gekropen en krijg ik altijd het onderbuikgevoel dat de vlam op ieder moment in de pan kan slaan.
Lieve schat. ik ben zo'n beetje op de hoogte hoe jouw uitgaansleven eruitziet, en die is prima hoor, heb ik geen slecht woord voor over, maar wees nou eens kritisch en kun je lokaal dan een redelijk alternatief bedenken?, ik heb daar in ieder geval moeite mee.quote:Op maandag 7 september 2009 12:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Dan ga je toch echt op de verkeerde plaatsen uit. HollywoodStadhuisplein
Zolang je niet naar urban of vaak ook skihut shizzle feestjes/clubs gaat waar mensen boos worden omdat je ze aankijkt, of per ongeluk op de tenen staat komt het over het algemeen wel goed.
Ja dat was waterfront.quote:Op maandag 7 september 2009 12:45 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Lieve schat. ik ben zo'n beetje op de hoogte hoe jouw uitgaansleven eruitziet, en die is prima hoor, heb ik geen slecht woord voor over, maar wees nou eens kritisch en kun je lokaal dan een redelijk alternatief bedenken?, ik heb daar in ieder geval moeite mee.
Ja charlois. Zal wel handig zijn op zich.quote:P.s., jij kwam van zuid toch?, nog een chauffeur nodig komende zaterdag?
Charlois.....omg Wolphaertsbocht?..... geen probleemquote:Op maandag 7 september 2009 14:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja dat was waterfront.Nu Watt nu ze het hebben overgenomen en waterfront dicht is. En dan bv maassilo met feestjes. Hollywood is trouwens wel gewoon chill als er een feest door bv mid town wordt gegeven en alle zalen in gebruik zijn
Dus geen normale holly avond.
Maar dat er weinig goede alternatieven zijn dat lijkt me overal zo.
[..]
Ja charlois. Zal wel handig zijn op zich..
Ik heb gewoon een enorme aversie tegen die Amsterdam-Rotterdam twist. Echt te zielig voor woorden. Daarnaast irriteer ik me echt grenzeloos aan lui die een stad beoordelen op basis van welke 11 jongetjes er achter een balletje aan hollen.quote:Op maandag 7 september 2009 05:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je komt nu werkelijk over alsof je een enorme aversie jegens alles wat Nederlands is gozer.
Waar woon jij dan? Toch niet in Tokyo hé
HO stop right there!quote:Op maandag 7 september 2009 15:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een enorme aversie tegen die Amsterdam-Rotterdam twist. Echt te zielig voor woorden. Daarnaast irriteer ik me echt grenzeloos aan lui die een stad beoordelen op basis van welke 11 jongetjes er achter een balletje aan hollen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |