quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:18 schreef jollieboer1 het volgende:
Sta je in het decadente Laren bij Albert Heijn, even een paar kleine boodschapjes meenemen.
Ineens achter je...komen ze met veel kabaal en bombarie aangelopen, *blablabla* en oh oh oh oh wat ben ik interessant omdat mijn ouders rijk zijn.
Goed, het praat met elkaar. Het enige wat je hoort is vagina dit / vagina dat / vagina zus / vagina zo.
vaginatasje, ja dat is vagina .....![]()
Klacht: vaginakakkertjes in Laren die thuis het woord vagina niet mogen zeggen, moeten in een winkel ook hun fatsoen houden. Want het staat écht niet, in het openbaar vagina zeggen en al helemaal niet twintig keer in 10 seconden.
Zeer zeker niet, dat zijn wel de laatste mensen waar ik jaloers op zou zijn. Ik stoor me aan het constante gebruik van het woord kut. Vooral omdat ze zich zo keurig voor doen en dan interessant moeten lopen doen door steeds maar kut te zeggen. Ik vind het persoonlijk zeer abnormaal om in het openbaar steeds kut te zeggen, 1 keer vind ik al abnormaal.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:28 schreef seto het volgende:
de afgunst druipt echt van je post af
ze doen niet eens wat verkeerd of vallen je lastig, nee je stoort je aan hun manier van praten
trieste TS.
ps. kom je uit Laren?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:28 schreef seto het volgende:
de afgunst druipt echt van je post af
ze doen niet eens wat verkeerd of vallen je lastig, nee je stoort je aan hun manier van praten
trieste TS.
Oké, dat was zonde van mijn tijd...quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:41 schreef RickoKun het volgende:
mijn niffa zat bij de vindicat jijweet
quote:
Check.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:41 schreef RickoKun het volgende:
mijn niffa zat bij de vindicat jijweet
Lang geleden dat ik die gezien heb.quote:
Ik krijg altijd een beetje keelpijn als ik mensen zo hoor praten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:44 schreef Acinonyx het volgende:
Och dan kan deze voor de verandering ook wel weer gepost worden
Ja ik ook, zij zelf ook denk ik want er zit constant een hete aardappel inquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje keelpijn als ik mensen zo hoor praten.
WAT NOU CHECK MEHN!quote:
Wat een kankerclipquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:44 schreef Acinonyx het volgende:
Och dan kan deze voor de verandering ook wel weer gepost worden
quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:52 schreef jollieboer1 het volgende:
En dan óók nog het lef hebben om 2 zakjes pepernoten te kopen he!![]()
TOEN had ik het helemaal gehad !
Pauper dat je er bent.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:52 schreef jollieboer1 het volgende:
En dan óók nog het lef hebben om 2 zakjes pepernoten te kopen he!![]()
TOEN had ik het helemaal gehad !
Daarom gebruik ik altijd kanker.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:33 schreef jollieboer1 het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, dat zijn wel de laatste mensen waar ik jaloers op zou zijn. Ik stoor me aan het constante gebruik van het woord kut. Vooral omdat ze zich zo keurig voor doen en dan interessant moeten lopen doen door steeds maar kut te zeggen. Ik vind het persoonlijk zeer abnormaal om in het openbaar steeds kut te zeggen, 1 keer vind ik al abnormaal.
Rrrrrrotterdamquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Helemaal mee eens. En die achterlijke rrrrrrrr vind ik ook vreselijk.
dat heb ik altijd als ik mensen van beneden de rivieren hoor pratenquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje keelpijn als ik mensen zo hoor praten.
Alleraardigst vrinden.quote:Stelletje arren hier in de comments. Ga weer lekker terug naar je arrenbaan, heb morgen trek in een nogal Leidsch ontbijtje.
LOTP !quote:
die rechter zou ik toch nog best wel hard neukenquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:18 schreef Misan het volgende:
[..]
dat heb ik altijd als ik mensen van beneden de het woord rievieren hoor praten zie typen als een kind van 3
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:37 schreef Zwartbaard het volgende:
Uit de youtube reacties.
[..]
Alleraardigst vrinden.
Ik leer terstond een scala aan nieuwe termen.
Arren heeft mogelijk zijn etymologische herkomst in het "in arrenmoede leven" zeer spitsvondig.
Wat is trouwens een Leidsch ontbijtje?
Ik vermoed dat het staat voor een swaffelbeurt met een bladgoudgeverfde fallus.
Immers. Ochtendstond heeft goud in de mond.
en kakken op straat ook!quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:20 schreef stbabylon het volgende:
Kut roepen en bier drinken moeten kakkers aan anderen over laten
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Ach ik kan kakkers en stuk bter hebben dan van dat vieze tuig.Kakkers zijn in ieder geval nog van een beetje een sociaal niveau, terwijl met (ongeschool) tuig dat tegen valt.
Liever dat dan die pauperige mocro's met hun straattaalquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:18 schreef jollieboer1 het volgende:
Sta je in het decadente Laren bij Albert Heijn, even een paar kleine boodschapjes meenemen.
Ineens achter je...komen ze met veel kabaal en bombarie aangelopen, *blablabla* en oh oh oh oh wat ben ik interessant omdat mijn ouders rijk zijn.
Goed, het praat met elkaar. Het enige wat je hoort is kut dit / kut dat / kut zus / kut zo.
Kuttasje, ja dat is kut .....![]()
Klacht: kutkakkertjes in Laren die thuis het woord kut niet mogen zeggen, moeten in een winkel ook hun fatsoen houden. Want het staat écht niet, in het openbaar kut zeggen en al helemaal niet twintig keer in 10 seconden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |