Ik opende gewoon het eerste topic Bjorooooooquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:58 schreef Bjoro het volgende:
Ha ha...ik postte tijdens de rust nog in het 1e topic...en nu is het deel 4 !
http://www.nos.nl/nosstud(...)franedekvrouwen.htmlquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Toevallig iemand al een samenvatting gevonden?
Assistent bondscoach Ed Engelkes was mijn trainer in de A1 !quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:29 schreef MrMoon het volgende:
Wel raar om iemand waarmee je hebt samengespeeld in de jeugd op tv te zien
het gaat hierbij om de keepster Geurts, het zusje van een jeugdvriend en ex-teamgenote..
Cool Dubbele rede om te juichen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Assistent bondscoach Ed Engelkes was mijn trainer in de A1 !
Appel-in-de-keel-Kookequote:Op vrijdag 4 september 2009 10:04 schreef borisz het volgende:
Bij de NOS hebben we Phillip Kooke. Zullen we ook niet vrolijk van worden.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:34 schreef eurosport het volgende:
Aangezien wij een pan-Europese zender zijn wordt alles geregeld vanuit ons hoofdkantoor in Parijs. Er zijn dus maar weinig manieren waarop wij kunnen communiceren met de kijker. Gisteren is voor Eurosport qua kijkcijfers de beste dag ooit geworden in de geschiedenis van Eurosport in Nederland. De penaltyserie is door maar liefst 800.000 kijkers bekeken. Dit is een ongekend aantal voor een pan-Europese zender als Eurosport.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:34 schreef eurosport het volgende:
Gisteren is voor Eurosport qua kijkcijfers de beste dag ooit geworden in de geschiedenis van Eurosport in Nederland. De penaltyserie is door maar liefst 800.000 kijkers bekeken. Dit is een ongekend aantal voor een pan-Europese zender als Eurosport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |