Doe het maar nietquote:
Right. De hypotheker. Ik ben daar na een 1/2 uurtje namelijk hard lachend naar buiten gelopen. En niet omdat ik zo'n goeie deal voorgeschoteld kreeg.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:25 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik zou mij laten adviseren door de hypotheker ofzo.
[..]
Pssst, ook bij de hypotheker is rondkijken en informerenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:45 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Right. De hypotheker. Ik ben daar na een 1/2 uurtje namelijk hard lachend naar buiten gelopen. En niet omdat ik zo'n goeie deal voorgeschoteld kreeg.
Ik wil alleen maar zeggen: het kan verkeren.
Zelf rondkijken en informeren wil ook lonen
dat beleggen heeft mijn broertje destijds ook gedaan.... Die trok echter wat wit weg toen er een brief van de bank kwam... of hij ff wilde bijstorten...quote:Op donderdag 3 september 2009 23:24 schreef glitter het volgende:
Wij hebben gedeeltelijk aflossingsvrij en gedeelte beleggen. 5 jaar geleden afgesloten.
Dat beleggen is misschien niet zo slim maardat zien wel weer, t kan ook goed gaan he...
Bovendien ligt het er ook aan of je denkt voor altijd in je 1e huis te blijven of nog een stapje verder gaat ooit...
Ikzelf ben van mening dat ik tijdens het wonen, een zo laag mogelijk bedrag wil betalen..het einde van de rit is nog zo ver weg, en kan ik ondertussen toch lekker leven...hoe dat is na 30 jaar en ik het huis wil verkopen, dat zien we dan wel weer...geen winst, weinig winst of veel winst, tja..het lekkerste is natuurlijk...veel winst maar dat vind ik niet het allerbelangrijkste..de kans dat je erop verliest is klein..en kiet spelen tja..das dan pech..heb je al die jaren ook nog eens het onderhoud voor gadaan haha
Het is maar net op welke manier je een huis kopen ziet...dat is voor iedereen anders...
goedkoop huis had je danquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:00 schreef klusfoobje het volgende:
ik heb gewoon bij de notaris gepind. Ging prima allemaal.
Wel ff vragen of de notaris waar je de overdracht hebt een pin mogelijkheid heeft. Dat hebben ze namelijk niet allemaal...
Ik dacht in het verleden ook slim te zijn met een aflossingsvrije hypotheek. In feite is het een verkapte vorm van huren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:48 schreef zoetekauwtje het volgende:
ik ben ook aan het rondkijken voor een eerste koopwoning en ben bij de hypotheker geweest. Uitgelegd wat ik precies wilde en wat ik nodig heb aan hypotheek en dat kan ik wel betalen van mijn loontje . Spaarhypotheek of aflossingsvrij scheelt nog niet eens helemaal zoveel en als je er lang (voor altijd ofzo) blijft wonen is een spaarhypotheek wel handig volgens mij maar aflossingsvrij lijkt mij toch eigenlijk ook wel wat (je betaat toch iets minder) maar ja ik moet eerst nog eens langs bij mijn bank en wat rondkijken.
Tsja wij hopen ook heus wel eerder klaar te zijn maar die 30 jaar is de max en meer aflossen kan altijd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:47 schreef F04 het volgende:
Ik schik wel als ik zie dat de looptijd 30 jaar is. Bijvoorbeeld als ik dan misschien wel een koopflat met maar 2 kamers koop, daar zal ik toch echt geen 30 jaar om doen om dat af te betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |