Zorg dan wel dat de volgende gewoon met op isquote:Op maandag 7 september 2009 19:01 schreef swarmahoer het volgende:
over n kwartier zit ie vol, jullie kennende
Zoals ik in die PM ook al zei. Het is me allemaal te statisch.quote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat de volgende gewoon met op is
OP
Ik roep nergens kanker of bazenquote:Op maandag 7 september 2009 19:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zoals ik in die PM ook al zei. Het is me allemaal te statisch.
En kap eens met overal kanker roepen. En bazen. Echt, want ik neem een stuk laminaat nog serieuzer.
neequote:Op maandag 7 september 2009 19:09 schreef jordeeeh het volgende:
Kan de term 'bazen' niet gewoon weggemod worden?
Weet je het heel zeker? Zelf niet in TR's?quote:Op maandag 7 september 2009 19:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik roep nergens kanker of bazen
Gewoon mee kappen. Al die kleutertermen mag je gewoon laten.quote:Op maandag 7 september 2009 19:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee
Wat als ik nou een topic open over mijn bazen..
dus de bazen van mijn werk..
jaja.. daar had ik al spijt van dat ik het niet anoniem deed.quote:Op maandag 7 september 2009 19:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker? Zelf niet in TR's?
Er is geen post uit dat topic verwijderd. Gekker nog, je hebt er nooit gereageerd.quote:Op maandag 7 september 2009 20:17 schreef Melancholiek het volgende:
Hallo,
Zojuist had ik gereageerd in een topic in Klaagbaak (http://forum.fok.nl/topic/1337837/0/25#72528110). Er was helemaal niets mis met mijn bericht. Ik ging enkel in op een reactie van iemand die WoW haatte. Ik legde (als niet speler zijnde) uit dat er veel mooie dingen aan het spel zijn; zoals de achterliggende techniek, het eindproduct ansich, etc.
Ik wil niet dat dit topic gaat over WoW, maar ik zou wel graag willen weten waarom een moderator mijn berichten heeft verwijderd alvorens het topic werd gesloten. Het kan toch niet zomaar zijn dat als men op een fatsoendelijke manier deelneemt in een discussie, jouw berichten worden verwijderd..... Ik begrijp niet waarom, en daarom vraag ik het.
Groet,
Melancholiek
Net stonden er volgens mij toch echt aardig wat posts in.quote:Op maandag 7 september 2009 20:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is geen post uit dat topic verwijderd. Gekker nog, je hebt er nooit gereageerd.
Serieus, er zijn geen posts verwijderd in dat topic. Misschien vergissen jullie je met deze: Mensen die wow haten. maar daar is ook niks verwijderd.quote:Op maandag 7 september 2009 20:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Net stonden er volgens mij toch echt aardig wat posts in.
Ho, dan heb ik die gezien, excuses.quote:Op maandag 7 september 2009 20:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Serieus, er zijn geen posts verwijderd in dat topic. Misschien vergissen jullie je met deze: Mensen die wow haten. maar daar is ook niks verwijderd.
NP.quote:Op maandag 7 september 2009 20:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ho, dan heb ik die gezien, excuses.
Je vergat dankjewel erbij te zeggen. Waar moet dat heen met die mentaliteit van tegenwoordig.quote:Op maandag 7 september 2009 20:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ho, dan heb ik die gezien, excuses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |