neequote:Op maandag 7 september 2009 16:51 schreef 9611Niels het volgende:
Kan er niet een centraal Hyves-topic geopend worden?
zoals je ziet hebben bio en ik daar gepost, dus zijn we daar van op de hoogtequote:Op maandag 7 september 2009 18:09 schreef Fascination het volgende:
Er momenteel twee KLB SC'en actief, gelieve de laatst geopende te sluiten. Deze dus: [KLB SC #1575a] Waar wel een OP is!!!!
Ahaa oké, ik zal zien wat eruit voortvloeit.quote:Op maandag 7 september 2009 18:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zoals je ziet hebben bio en ik daar gepost, dus zijn we daar van op de hoogte
die topics zitten toch binnen no-time vol, en de laatste wordt overleg in gepleegd voor een nieuwe OP
dus vandaar dat ik deze 2 ff laat lopen, als ze vol zitten gaat er één verder
waarschijnlijk 1 topic, de rest die geopend wordt voordat die weer vol zit gaat dichtquote:Op maandag 7 september 2009 18:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahaa oké, ik zal zien wat eruit voortvloeit.
Persoonlijk vind ik het overdreven om in elk deel verplicht de OP te moeten posten, maar daar zijn jullie het niet mee eens?quote:Op maandag 7 september 2009 18:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarschijnlijk 1 topic, de rest die geopend wordt voordat die weer vol zit gaat dicht
vind je dat goed?
tja t verleden heeft bewezen dat die regeltjes er niet voor niets staan, dus tja..quote:Op maandag 7 september 2009 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het overdreven om in elk deel verplicht de OP te moeten posten, maar daar zijn jullie het niet mee eens?
Verplicht. Sowieso omdat het een mooi begin geeft met wat informatie van wie er nou komen en wat regels. Verder is het gewoon een traditie binnen elke SC op heel fok..quote:Op maandag 7 september 2009 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het overdreven om in elk deel verplicht de OP te moeten posten, maar daar zijn jullie het niet mee eens?
Ik zou zeggen, verplicht gewoon in ieder topic een OP. En anders gewoon een -1 note.quote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tja t verleden heeft bewezen dat die regeltjes er niet voor niets staan, dus tja..
en verder is t toch wel grappig, je eigen op met avators en thema ofzo, wat je er van wil maken
de meeste sc's hebben een op
Er staan zoveel UI's die er uit moeten mi. Daarnaast is een OP niet altijd nodig, kan best een keer vergeten worden maar het moet geen rage worden natuurlijk!!!!1quote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, verplicht gewoon in ieder topic een OP. En anders gewoon een -1 note.
Dan zijn we meteen af van al dat gezeur van 'geen op omdat ik geen zin heb om hem te zoeken' met als gevolg weer: 20 reacties met 'hee, er is geen OP. plaats hem eens gauw'.
Daarnaast zoals je al zegt, het is toch wel leuk om in ieder topic dezelfde OP te hebben.
De link naar de OP code moet natuurlijk ook in de OP komen want dat staat hij nu volgens mij niet. Daarnaast wordt er constant gejammerd over wie wel of niet in de OP moet, maak hier gewoon iedereen met 1000+ posts in de SC reeks van. Eventueel inactives verwijderen om de zoveel tijd.
blablaquote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, verplicht gewoon in ieder topic een OP. En anders gewoon een -1 note.
Dan zijn we meteen af van al dat gezeur van 'geen op omdat ik geen zin heb om hem te zoeken' met als gevolg weer: 20 reacties met 'hee, er is geen OP. plaats hem eens gauw'.
Daarnaast zoals je al zegt, het is toch wel leuk om in ieder topic dezelfde OP te hebben.
De link naar de OP code moet natuurlijk ook in de OP komen want dat staat hij nu volgens mij niet. Daarnaast wordt er constant gejammerd over wie wel of niet in de OP moet, maak hier gewoon iedereen met 1000+ posts in de SC reeks van. Eventueel inactives verwijderen om de zoveel tijd.
Laatste tijd werd het dus populair om de op maar weg te laten..quote:Op maandag 7 september 2009 18:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er staan zoveel UI's die er uit moeten mi. Daarnaast is een OP niet altijd nodig, kan best een keer vergeten worden maar het moet geen rage worden natuurlijk!!!!1
hyvestopic 224235234234 tevens bagger, niet zo moeilijk te verzinnen lijkt mequote:Op maandag 7 september 2009 18:23 schreef ThaOMG het volgende:
Hyves krabbels :')
Waarom is die nu weer dicht ?
Niks blablabla aan.quote:Op maandag 7 september 2009 18:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
blabla
De link staat er al 1000 jaar in. De bazen blijven voor altijd in de op. Binnen 5 minuten moet je een nieuwe SC kunnen starten dus zorg als je de lapo hebt dat je als een beest die link opzoekt en een thema bedenkt.
Het is verdomd irritant steeds die OP te moeten kopieren, vooral omdat m'n laptop vast gaat zitten tijdens deze handeling, dit is dan ook meteen mijn grootste reden waarom ik tegen een verplichte OP ben.quote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Word eens volwassen.quote:Op maandag 7 september 2009 18:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
blabla
De link staat er al 1000 jaar in. De bazen blijven voor altijd in de op. Binnen 5 minuten moet je een nieuwe SC kunnen starten dus zorg als je de lapo hebt dat je als een beest die link opzoekt en een thema bedenkt.
Dan moet er in de OP onder de banner een gedeelte komen waar de ekte bazen komen. En als je geen OP wilt posten moet je dus ook niet op LAPO jacht gaan. Je kan zien wanneer de 300 bereikt wordt dus stop dan met posten..quote:Op maandag 7 september 2009 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is verdomd irritant steeds die OP te moeten kopieren, vooral omdat m'n laptop vast gaat zitten tijdens deze handeling, dit is dan ook meteen mijn grootste reden waarom ik tegen een verplichte OP ben.
Daarnaast kun je door het topic heen bladeren om te zien wie er post, de OP heeft daarin weinig toegevoegde waarde. Bovendien bereik je door een OP met opgenomen users een soort besloten gemeenschap, users buiten de SC zullen minder snel geneigd zijn mee te posten, terwijl daar hele leuke users tussen kunnen zitten. Het lijkt mij wenselijk een toegankelijke SC te hebben.
Overigens dienen de inactieven inderdaad verwijderd te worden, ik zie niet het nut ervan in om ze in de OP te laten staan. Ik noem een "afcajos" als voorbeeld en ja ik weet dat dat moeilijk ligt bij jullie puberende macho-jongetjes.
slechte reden, dan moet je maar geen lapos makenquote:Op maandag 7 september 2009 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is verdomd irritant steeds die OP te moeten kopieren, vooral omdat m'n laptop vast gaat zitten tijdens deze handeling, dit is dan ook meteen mijn grootste reden waarom ik tegen een verplichte OP ben.
heeft mij nog nooit tegengehouden in andere sc reeksen hoorquote:Daarnaast kun je door het topic heen bladeren om te zien wie er post, de OP heeft daarin weinig toegevoegde waarde. Bovendien bereik je door een OP met opgenomen users een soort besloten gemeenschap, users buiten de SC zullen minder snel geneigd zijn mee te posten, terwijl daar hele leuke users tussen kunnen zitten. Het lijkt mij wenselijk een toegankelijke SC te hebben.
daar bemoei ik me niet mee, weten jullie zelf beterquote:Overigens dienen de inactieven inderdaad verwijderd te worden, ik zie niet het nut ervan in om ze in de OP te laten staan. Ik noem een "afcajos" als voorbeeld en ja ik weet dat dat moeilijk ligt bij jullie puberende macho-jongetjes.
quote:Op maandag 7 september 2009 18:26 schreef swarmahoer het volgende:
laten we dat OP verhaal even wat topics aankijken, en er dan op terug komen
hmm goed punt opzich, k pak de laatstgeopende als hoogste nummerquote:Op maandag 7 september 2009 18:44 schreef kurk_droog het volgende:
swarma..
De TT van 1 van de 2 SC's kan veranderd worden in 1276
Dat kunnen wij niet.quote:Op maandag 7 september 2009 18:58 schreef jordeeeh het volgende:
Merge die topics gewoon, of gooi er 1 dicht.
Hoe moeilijk kan het zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |