huh hoe bedoel je feedback topic erover?quote:Op woensdag 16 september 2009 02:12 schreef swarmahoer het volgende:
het feedback topic erover is ook al weggeen idee wat er aan de hand is, pm danny maar
Er was ook een soort van topic hierover in het feedback gedeeltequote:Op woensdag 16 september 2009 02:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
huh hoe bedoel je feedback topic erover?
Die over krentenbol.?quote:Op woensdag 16 september 2009 02:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er was ook een soort van topic hierover in het feedback gedeelte
like alwaysquote:Op woensdag 16 september 2009 02:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die over krentenbol.?
Of een nieuwe?
Word het weer de 'kop in het zand en alles deleten'-strategie?
Zo gaat het overal een beetje tegewoordigquote:Op woensdag 16 september 2009 02:43 schreef Hetiszover het volgende:
"Onder de tafel houden en topics erover verwijderen"
Kutmentaliteit hier zeg.
Helaas wel, maar op FOK! zou men meer bereiken en vooral voorkomen als een en ander boven tafel kwam.quote:Op woensdag 16 september 2009 03:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo gaat het overal een beetje tegewoordig
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op woensdag 16 september 2009 03:04 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Helaas wel, maar op FOK! zou men meer bereiken en vooral voorkomen als een en ander boven tafel kwam.
Wie ben jij om te bepalen of mijn posts onder niveau zijn? Of dat ik in ONZ hoor?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En jouw posts liggen ver onder FOK-niveau, wanneer ga jij weg? KankeruserBlijf gewoon in ONZ, waar je hoort.
Het lijkt prinsjesdag wel!quote:Op woensdag 16 september 2009 02:43 schreef Hetiszover het volgende:
"Onder de tafel houden en topics erover verwijderen"
Kutmentaliteit hier zeg.
wie wel dan? wat doe jij sowieso in t fb?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of mijn posts onder niveau zijn? Of dat ik in ONZ hoor?
En al zijn mijn posts onder niveau, ik zit niet 3 dagen te zeuren in FB.
Yvonne is werken, maar heb gister beetje gemaild met haar, en wel goeie hoop dat het topic weer open gaat.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom wordt alles mbt. Het Hupt in een doofpot gestopt ?
Er zijn nog zoveel onbeantwoorde vragen....
Bovendien zou Yvonne nog met een persbericht komen en zou Het Hupt weerwoord kunnen bieden...
Netjes.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Yvonne is werken, maar heb gister beetje gemaild met haar, en wel goeie hoop dat het topic weer open gaat.
Ook remlof even een PM gestuurd met dat verzoek, zeker omdat deze discussie alleszins normaal verliep, geen raar gebash of privegegevens en knokploegen-ellende enzo.
Tevens dat kloontje van Het_hupt én BrandX PM gestuurd met verzoek of ze 1x hun verhaal willen doen om de indianenverhalen tegen te gaan
OK.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Yvonne is werken, maar heb gister beetje gemaild met haar, en wel goeie hoop dat het topic weer open gaat.
Ook remlof even een PM gestuurd met dat verzoek, zeker omdat deze discussie alleszins normaal verliep, geen raar gebash of privegegevens en knokploegen-ellende enzo.
Tevens dat kloontje van Het_hupt én BrandX PM gestuurd met verzoek of ze 1x hun verhaal willen doen om de indianenverhalen tegen te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |