Haha, no way! Wij hebben al iemand anders die de lul is, woont ook dichter bij de stadquote:
Voor het eerst in m'n leven een pad aanleggen in de tuin.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Totaal niet. Eindelijk eens een weekend met helemaal niets.
Jij?
Met van die leren knielappen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor het eerst in m'n leven een pad aanleggen in de tuin.
Nee, gewoon blote knietjes.quote:
En veel te mager.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:09 schreef Superheld het volgende:
Nee, gelukkig niet. Anders was ik een rus ofzo.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:05 schreef Superheld het volgende:
[ afbeelding ]
Hou het casual boys, hou het casual.
Al die tjappies die er tegenwoordig inlopenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Al is het wel een beetje outdated dat SI...
Nope, moest twee weekjes rust hebben, dus ik mag pas woensdag weer werken. Maar ik denk dat ik maandag weer ga beginnen. Voel me wel weer ok.quote:
[Het VBL Icon, Smilie en Headers Topic] # 2quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:42 schreef Kopbal het volgende:
Er was toch zo'n topic waarin je aanvragen kon doen voor een nieuwe ava?
Kan ook, maar er is ook een VBL-versiequote:Op vrijdag 4 september 2009 11:45 schreef Foca het volgende:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht! #72
Alsje kopbal.
quote:
Ouwe pik ouwe pijp ! Hier goed, daarquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ouwe, hoe is het ermee?![]()
Spreek je Appie nog wel is?
Meldt.quote:
Gaat wel goed jequote:Op vrijdag 4 september 2009 11:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ouwe pik ouwe pijp ! Hier goed, daar?
Nee man, spreek die gek nooit.
Why, jij ook niet meer?
Get used to it.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:00 schreef Jasza het volgende:
Ik ga nog altijd met die pedofiel naar Ajax toe jamaar hij doet tegenwoordig een beetje moeilijk, worden er een beetje gek van
Ga naar school danquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:59 schreef Kopbal het volgende:
Thanks.
Ik ben geen student meerKoos werkloos atm.
Heeft tie nou een Stone-Island patch aan zijn arm getaped?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:05 schreef Superheld het volgende:
[ afbeelding ]
Hou het casual boys, hou het casual.
Dat heb jij goed gezien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heeft tie nou een Stone-Island patch aan zijn arm getaped?
Nice, wat ga je allemaal doen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, in februari weer. Als ik dan een kamer heb kunnen vinden
Sociaal juridische dienstverlening. Had alleen laatst mijn toekomstige school gebeld, en ik krijg geen vrijstellingen met mijn rechten-propedeuse.quote:
uitvak?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:20 schreef Kopbal het volgende:
Ik kom er maar niet waarom deze Poolse voetbalsupporters in die kooi staan.
[ afbeelding ]
Iemand?
Genaaidquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Sociaal juridische dienstverlening. Had alleen laatst mijn toekomstige school gebeld, en ik krijg geen vrijstellingen met mijn rechten-propedeuse.
teveel gezopen gisteren?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godver de godver, wakker geworden met kramp in mijn kuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |