Bij Ijburg in de buurt, zit eigenlijk totaal afgelegenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bij welke Griek heb je gegeten (mits het in Adam was)?

Ah oké, ken ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij Ijburg in de buurt, zit eigenlijk totaal afgelegen
Wel heerlijk eten daar
I-grec heet het

Zal er een keertje langsgaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ah oké, ken ik niet
Ik vind Grieks eten top maar Thais is toch m'n favo. Als je nog een keer geniaal Thais wilt eten moet je naar de White Elephant op de Van Wou gaan, beter ben ik nog niet tegen gekomen

Ik wil je wel leegspelenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:57 schreef Gabbylicious het volgende:
Hoe gaat ie met jullie jongens?
Jullie toekomstig moderator is lekker een potje aan het pokeren

.
.

Ben je aan het zappen, komt er ineens zo'n Japanse Hentai film voorbijquote:
 .
.

Daarna zelf voetballen.
 Daarna zelf voetballen. 

Idd maar wel weer grappigquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:52 schreef RayMania het volgende:
Over het hacker-topicx 1000. Zo kansloos dit.

Lekker uitslapen op zaterdag als je de hele week om 5 uur op moet. Dan waardeer je het ook meer.
 Lekker uitslapen op zaterdag als je de hele week om 5 uur op moet. Dan waardeer je het ook meer.  

Het begrip uitslapen is ook niet meer wat het is geweest zo te zienquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:10 schreef Aanvoerder het volgende:Lekker uitslapen op zaterdag als je de hele week om 5 uur op moet. Dan waardeer je het ook meer.

. Net ook al wat huishoudelijke dingen gedaan en een ontbijtje met verse jus gemaakt
. Net ook al wat huishoudelijke dingen gedaan en een ontbijtje met verse jus gemaakt   
   .
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |