quote:Op donderdag 3 september 2009 20:53 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Vraag het aan jezus. Die weet vast wel waar die is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Dus als je met een paar matties een scheldkanonnade houdt bij het loket hoef je niet te dokken?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is op station Ede-Wageningen. Ik kan hem morgen ophalen. De boete kan ook kwijtgescholden worden aangezien dit de eerste keer was dat ik mijn OV-kaart niet bij me had.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dus als je met een paar matties een scheldkanonnade houdt bij het loket hoef je niet te dokken?
Wat een kutregeling![]()
Over je kameraden.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]Dat heeft Jezus snel geregeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Krijg ik één dezer dagen binnen hopelijk.quote:
Ik heb nog steeds geen idee.quote:
Ik ook niet, wat was je vraag eigenlijk?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee.
Rosbief interpreteert kwijtschelden letterlijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee.
obvious Troll is...quote:Op donderdag 3 september 2009 21:31 schreef Pakspul het volgende:
god heeft het zo gewild. Nee grapje je hebt gewoon pech gehad, want er bestaat niet zoiets als een god of goden.
Ga me best doen, mevrouw.quote:
quote:
Auw.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:13 schreef intraxz het volgende:
Fok! loser van de week? Van het bestaan van fok bedoel je.
Meteen dusquote:
niet duh, Donald Duck straft je toch ook nietquote:Op donderdag 3 september 2009 22:20 schreef Aanvoerder het volgende:
God straft. En hoe!
Jawel, door DD te lezen straf je jezelf alquote:Op donderdag 3 september 2009 23:00 schreef Pakspul het volgende:
[..]
niet duh, Donald Duck straft je toch ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |