Mooi toch? Nu weer zelf wat verzinnen voor VBL met al die bergen die je verzet.quote:
Jij zal het wetenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:09 schreef Kopbal het volgende:
Vera Pauw, die is pas zuur. Van onderen.
Wat is zn favoriete drankje dan?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:08 schreef RayMania het volgende:
Via strafschoppen verliezen is wel zuur. En dat gebeurt standaard.
Doe maar bijdehand. Ik had gewoon verwacht dat je je afspraken wel na zou komen.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi toch? Nu weer zelf wat verzinnen voor VBL met al die bergen die je verzet.
Azijnquote:Op donderdag 3 september 2009 21:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat is zn favoriete drankje dan?
Dat Nederland vaak, ongeacht welke sport, net op het randje verliest. Vooral voetbal.quote:
Leuk. Maar kunnen we even ontopic. We hadden het over het feit dat een topic openen 20 posts voor een ander dicht is, zielig is. En tekenen van geen leven vertoont.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe maar bijdehand. Ik had gewoon verwacht dat je je afspraken wel na zou komen.
Het is nog zielieger om dat te constateren zonder in het vorige topic te zijn geweest. Ik vond het wel attent van tong80 en normaal gaan live topics ook heel snel dus zo gek is het niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Leuk. Maar kunnen we even ontopic. We hadden het over het feit dat een topic openen 20 posts voor een ander dicht is, zielig is. En tekenen van geen leven vertoont.
Dat denk ik wel ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:09 schreef Kopbal het volgende:
Vera Pauw, die is pas zuur. Van onderen.
die franse coach.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef Kopbal het volgende:
Waarom hebben geen van de spelers dikke memmen?
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat Nederland vaak, ongeacht welke sport, net op het randje verliest. Vooral voetbal.
Kom op man. Doe dit lekker via PM.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nog zielieger om dat te constateren zonder in het vorige topic te zijn geweest. Ik vond het wel attent van tong80 en normaal gaan live topics ook heel snel dus zo gek is het niet.
Dat sjouwt zo lastig.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef Kopbal het volgende:
Nederland, geen Nederlandse ploegenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lul koek
Ooit van Stephan Veen gehoord of Danny Blind ?
Omdat ze sport-BH's aanhebben.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef Kopbal het volgende:
Dat hij nou altijd de drang heeft om in elk topic te posten wil niet zeggen dat anderen dat ook hebben. Sommige mensen lezen ook weleens gewoon meequote:Op donderdag 3 september 2009 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nog zielieger om dat te constateren zonder in het vorige topic te zijn geweest. Ik vond het wel attent van tong80 en normaal gaan live topics ook heel snel dus zo gek is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |