Kijk mij eens lullig reagerenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:53 schreef RayMania het volgende:
Woohoo. Kijk mij het snelst een topic geopend hebben!!
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef SCH het volgende:
Jezus Ray, wat laat je je weer kennen zeg
Huppel Holland.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef SCH het volgende:
Huppel Holland.
Het lijkt ook een man ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
Die Jaapie Stam bij Nederland houdt wel echt alles tegen achterin he
Nee, hij is een zeikerd. Met zijn tong/detector. Jezus, zoek een leven denk ik dan.quote:
als ze dan maar geen penalty straks neemtquote:Op donderdag 3 september 2009 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
Die Jaapie Stam bij Nederland houdt wel echt alles tegen achterin he
Ah een reactie van jou had niemand verwachtquote:Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef SCH het volgende:
Zij is een hoerenjongggggquote:Op donderdag 3 september 2009 20:59 schreef denthemen het volgende:
Daar moeeeeeeeeeeeetttttttttttttttt een piemel in
Gooi hem dan op slot in hemelsnaam.quote:
Zij heeft een fiets zonder zadelquote:Op donderdag 3 september 2009 21:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zij is een hoerenjonggggg
Van s'ochtends neeegen tot vijffff
Is zij een omgebouwd wijf
Het is een wijf zonder tieten
Niks voor jou toch, dit?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, hij is een zeikerd. Met zijn tong/detector. Jezus, zoek een leven denk ik dan.
Of geniet van dit prachtige voetbal, van die mooie tieten en rode konen en
Dat denk ik ook als ik kijk naar postaantallen van jou en Tongie himself.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, hij is een zeikerd. Met zijn tong/detector. Jezus, zoek een leven denk ik dan
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gooi hem dan op slot in hemelsnaam.
En ga 10 minuten wachten op iemand die het nieuwe topic opent
Ik ben loyaal met de lesbische medemens.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Niks voor jou toch, dit?
Zaterdag mag je weer.
Wij ook met de homoseksuele.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben loyaal met de lesbische medemens.
Ik verzet meer bergen dan Ray hoor, die er maanden over doet om plaatjes te maken en volgens niks meldt. Ik zou dat nooit zo doen maar ieder zijn eigen. Alleen is dit gezeik dan wel wat irritant.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat denk ik ook als ik kijk naar postaantallen van jou en Tongie himself.
Overigens had die bal er wel ingekund zeg..
Steek die vlag maar in je PRUIM! EN STEEK DIE VLAG MAAR IN JE PRUIMquote:Op donderdag 3 september 2009 21:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zij heeft een fiets zonder zadel
Wat een Albert Verlinde opmerking is dat zeg. Jij weet ook wel dat ie druk is met zn werkquote:Op donderdag 3 september 2009 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik verzet meer bergen dan Ray hoor, die er maanden over doet om plaatjes te maken en volgens niks meldt. Ik zou dat nooit zo doen maar ieder zijn eigen. Alleen is dit gezeik dan wel wat irritant.
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Bokito = ?
Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:05 schreef denthemen het volgende:
Geef mij toch maar de hockey dames![]()
Cry me a fuckin' river.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik verzet meer bergen dan Ray hoor,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |