Daarom...de volgende behoeden voor hetzelfde...quote:Op donderdag 3 september 2009 20:36 schreef cdneger het volgende:
Het houdt jullie wel bezig he, dat iemand een game mis koopt... Vanwaar is dat?
Ik heb ze allemaal minus de Wii... Ben ik dan ookquote:Op donderdag 3 september 2009 20:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Mensen die een PS2 afkraken
Mensen die een PS3/Xbox360 of WII hebben
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:53 schreef Counterattack het volgende:
PS2 is anders een betere console dan die graf 360.
Hier?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:10 schreef Dastan het volgende:
Spellen kopen. DAT DAT KAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier worden ze nauwelijks meer verkocht. Alleen enkele hitspellen.
De PS3 is een uitstekende console, die gaat iig niet spontaan kapot... zoals mijn ex xbox360 dat al 2x ging.quote:
Een uitstekende console waar allerlei exclusive titels op uitkomen die stuk voor stuk kut zijn, yes feest.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:26 schreef Counterattack het volgende:
[..]
De PS3 is een uitstekende console, die gaat iig niet spontaan kapot... zoals mijn ex xbox360 dat al 2x ging.
Ik kan ze tenminste spelen want mn PS3 doet het altijdquote:Op donderdag 3 september 2009 21:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een uitstekende console waar allerlei exclusive titels op uitkomen die stuk voor stuk kut zijn, yes feest.
Jij weet geloof ik niet wat de gemiddelde leeftijd van de gamers tegenwoordig is...quote:Op donderdag 3 september 2009 22:44 schreef Jahr00n het volgende:
Gamen.Je bent toch geen kleuter meer.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:35 schreef Rosbief het volgende:
Toen ik in groep 3 zat wilde ik ook spelletjes die er op het hoesje leuk uitzagen, zoals Paperboy op de NES.
Wat een bagger was dat eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |