quote:Man bindt vriendin (16) aan boom
AMSTERDAM - Een 16-jarig meisje dat donderdagochtend door haar vriendje was vastgebonden aan een boom in Doetinchem is bevrijd door buurtbewoners.
© ANP
De 19-jarige verdachte uit Doetinchem is in de cel gezet. De Doetinchemse fietste donderdag rond 07.45 uur naar school.
Haar vriendje reed mee en kennelijk kregen ze ruzie, meldt de politie. Hij bond haar in het buitengebied aan een boom, waarna het meisje begon te gillen.
Twee buurtbewoners en een passant hoorden het gegil en gingen erop af. Ze wisten de man te overmeesteren en het meisje te bevrijden.
Privacy
Vervolgens hebben ze hem aan de politie overgedragen. De politie onderzoekt wat er precies is gebeurd, maar geeft aan in verband met de privacy niet inhoudelijk op het incident in te willen gaan.
De 19-jarige Doetinchemmer wordt vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Zutphen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:21 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik heb er ook een paar vastgeketend zitten in de kelder.
Zolang ik maar een last heb van het gegil mag het.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:21 schreef Sanderrrr het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:21 schreef Sanderrrr het volgende:
giggedy giggedy giggedyquote:Op donderdag 3 september 2009 20:21 schreef Sanderrrr het volgende:
Leuk he, SM?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:21 schreef Sanderrrr het volgende:
Je kon het 3 minuten verderop nog horen zeker?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef DemonRage het volgende:
Ik heb er eens een sletje van 16 met een touw aan m'n trekhaak gebonden.
Het gegil duurde ongeveer 3 km.
Op je trekhaak bindenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef DemonRage het volgende:
Ik heb er eens een sletje van 16 met een touw aan m'n trekhaak gebonden.
Het gegil duurde ongeveer 3 km.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:30 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Dat het in jouw land normaal is maakt het hier nog niet normaal
Jij komt uit een boerendorp.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:30 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Dat het in jouw land normaal is maakt het hier nog niet normaal
Boerendorp? Mijn stad heeft meer als 202.000 inwoners. Dan lijkt me het woord 'dorp' een behoorlijke understatement.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:44 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Jij komt uit een boerendorp.
Zo'n gekke vraag is dit nog niet inderdaad. Sommige meiden tegenwoordig blijven bij hun vriend. Maakt niet uit wat ze flikken...quote:
What the fuck bedoel je? En totalier?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:35 schreef fullmetal het volgende:
Eerste Turk die een niet totalieretopic maakt als TS een turk is en bericht iets zegt over minderjarig meisje.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:46 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Boerendorp? Mijn stad heeft meer als 202.000 inwoners. Dan lijkt me het woord 'dorp' een behoorlijke understatement.
ach jung tog, lat men tog un spelfoutke moakuh joah.quote:
Het lijkt me sterk dat er hier echt mensen zijn die zich ergeren aan als/dan foutjes.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die de Nederlandse taal wel beheersen
okquote:Op donderdag 3 september 2009 21:46 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat er hier echt mensen zijn die zich ergeren aan als/dan foutjes.
Ik zal heus niet de enige zijn die daar gewoon overheen leest. Maar ja, op Fok! heb je nu eenmaal die typetjes die er plezier aan beleven andere users op hun spelfouten te wijzen. Naja, als jij daar warm van wordt, ga je gang
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:46 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat er hier echt mensen zijn die zich ergeren aan als/dan foutjes.
Ik zal heus niet de enige zijn die daar gewoon overheen leest. Maar ja, op Fok! heb je nu eenmaal die typetjes die er plezier aan beleven andere users op hun spelfouten te wijzen. Naja, als jij daar warm van wordt, ga je gang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |