Ik weet niet of ze een vrindje heeft, maar die geeft haar kennelijk niet wat ze nodig heeft. Maar begrijpelijk, het is een intens lelijke vrouw.
Grtz,
MiRRoRMaN.
quote:
op 02-04-2000 om 10:50 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik weet niet of ze een vrindje heeft, maar die geeft haar kennelijk niet wat ze nodig heeft. Maar begrijpelijk, het is een intens lelijke vrouw.
ja ze heeft vriendje sterker nog heeft ook al het één en ander gebaart!! 2 koters dacht ik..
of ze op dit moment iemand heeft wat ik niet weet wel dat ze door haar vorige vriendje niet netjes is behandeld
quote:
op 02-04-2000 om 01:29 PM schreef MiepMiep het volgende:
Beetje respect voor je medemens zou je niet misstaan. Ik vind ook niet dat ze geweldig presenteert, maar waar komt toch die hartgrondige haat jegens Sylvana vandaan, die ik hier proef. Of heb je gewoon sowieso iets tegen vrouwen?
Denk dat bovenstaande twee vrinden je vragen allemaal al beantwoord hebben.
Persoonlijk vind ik je vragen té dom om te beantwoorden. Is dat erg?
Grtz,
MiRRoRMaN.
quote:
op 02-05-2000 om 12:14 AM schreef speedcore het volgende:
het is gewoon een verwaand k*twijf die veeeeel te veel op zichzelf geilt
Cool plaatje bij je naam en ja.... Wou deze topic weer lekker bovenaan hebben.
Grtz,
MiRRoRMaN.
Gegroet,
Djeez
quote:
op 02-07-2000 om 03:03 AM schreef Djeez het volgende:
Sylvana wordt strax bij mij schijtpapier, als ze hiermee in de krant komt...Gegroet,
Djeez
Daarmee is ze dus ge-enforceerd je te baffen.
Hehehehe....
Grtz,
MiRRoRMaN.
Het beneveld niet alleen je hersenen maar ook je gezichtsvermogen
Maar is wel cool, jij schrikt je tenminste niet een ongeluk als ze weer met haar hoofd mijn beeldbuis probeert te verkrachten.
Draai er voor ons ook ff eentje
Grtz.
Puckzzz & Meerhoerman
quote:
op 02-07-2000 om 03:34 PM schreef Hawkwind het volgende:
Ik vind het wel een lekker wijf, maar ja ik ben nou eenmaal een rare vogel
Ach, het feit dat ze bij TV-Babes online staat met 'mooie foto's' zegt dat er meer zoals jij zijn.... Maargoed, daarentegen zijn er ook die mensen die op Viola Holt in de Playboy gemasturbeerd hebben.... *blugh!*
Grtz,
MiRRoRMaN.
En dan zijn er ook nog van die mensen, die platen zoals 'Nee, ik heb geen bananen' daadwerkelijk kopen en draaien. Er zelfs om vragen in de platenzaak. Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers.
quote:
op 02-08-2000 om 12:05 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ach, het feit dat ze bij TV-Babes online staat met 'mooie foto's' zegt dat er meer zoals jij zijn.... Maargoed, daarentegen zijn er ook die mensen die op Viola Holt in de Playboy gemasturbeerd hebben.... *blugh!*Grtz,
MiRRoRMaN.
Dat met Viool heb ik ook geprobeert, maar er kwam niks uit.
quote:
op 02-08-2000 om 02:26 PM schreef Hawkwind het volgende:
Dat met Viool heb ik ook geprobeert, maar er kwam niks uit.
Ik heb persoonlijk al die foto's op het toilet gehangen om erachter te komen dat Viola Holt intens laxerend werkt. Niet met die van Sylvana proberen, want dan komt het er langs je mond uit en da's niet coolio....
Grtz,
MiRRoRMaN.
quote:
op 02-09-2000 om 01:07 PM schreef Wonderbra het volgende:
Mensen vinden BN-ers al snel arrogant overkomen, terwijl ze dat vaak helemaal niet zijn.
Wonderbra doen borsten groot lijken, terwijl ze dat vaak helemaal niet zijn.
quote:
op 02-09-2000 om 02:13 PM schreef Hawkwind het volgende:
Wonderbra doen borsten groot lijken, terwijl ze dat vaak helemaal niet zijn.
*LOL!* Ik ken Sinterklaas trouwens een beetje, en die zegt dat Sylvana dit jaar geen kadootjes krijgt.
Grtz,
MiRR0RMaN.
helaas verlaagd zelfs mirrorman zich hier tot zinloze en inhoudsloze scheldpartijen. vinnik jammer
maar misschien komt het doordat ik sylvana wel sympa vind overkomen. alleen moet ze niet meer voorlezen van de autocue (of uit haar hoofd leren, ik ben er nog niet uit hoe ze dat doet). al die korte interviewtjes vinnik ook leuk
vraag me af wat ze gaat doen als de rest in die bus zit. blijft ze voordragen?
quote:
Cool plaatje bij je naam en ja.... Wou deze topic weer lekker bovenaan hebben.Grtz,
MiRRoRMaN.
dank je
en hij staat weer bovenaan
quote:
op 02-09-2000 om 06:02 PM schreef hobbes het volgende:
wat me op de bb-site zo charmeerde was het vrij hoge niveau van de observatieshelaas verlaagd zelfs mirrorman zich hier tot zinloze en inhoudsloze scheldpartijen. vinnik jammer
maar misschien komt het doordat ik sylvana wel sympa vind overkomen. alleen moet ze niet meer voorlezen van de autocue (of uit haar hoofd leren, ik ben er nog niet uit hoe ze dat doet). al die korte interviewtjes vinnik ook leuk
vraag me af wat ze gaat doen als de rest in die bus zit. blijft ze voordragen?
Wie scheld er hier dan? En waartoe verlaag ik me volgens jou dan?
Beter lezen voordat je wat roept, maatje.
Grtz,
MiRRoRMaN.
quote:
op 02-10-2000 om 11:08 AM schreef Wonderbra het volgende:
Oké Mirrorman en Hawkwind, you got me met jullie opmerking over de wonderbra ! Maar goed, waar het mij om gaat is dat jullie best wel lullig doen over mensen die jullie totaal niet kennen en dat vind ik een beetje flauw. maar ik moet jullie wel gelijk geven, Sylvana presenteert erg irritant !
Ach het is net zoals je zelf al zegt: Het gaat niet om de persoon zelf, Sylvana zal best wel goed en aardig zijn voor haar moeder, vriend, eventueel kind etc. Maar ze presenteerd gewoon shit, maargoed, ik had vroeger ook een ongelooflijke teringhekel aan Tineke de Nooy totdat ze haar ook opeens een show gaven waar ze wél op haar plek zat. Het is niet haar als persoon, maar haar op dit moment als presentatrice, vooral met interviews en dit soort dingen zuigt ze gewoon en komt ze heel irritant over.
Schelden deed ik trouwens niet, wat bovenstaande lijkt te menen, ik voer gewoon een gezonde discussie (een waar een hoop mensen het mee eens lijken te zijn en sommige ook niet is dus hun goed recht)
Beter?
Grtz,
MiRRoRMaN.
Vraag me wel af hoe dit forum zich gaat ontwikkelen als De Bus-afleveringen daadwerkelijk gaan beginnen. Want dit forum is inderdaad van een wat lager niveau dan het BB-forum, alhoewel dat soms wel erg hoogdravend was.
Lijkt me wel leuk om het Bus-forum te gaan volgen, want vaak keek ik niet naar Big Brother-afleveringen, maar volgde ik wel de verslagen en discussies e.d. op het forum, en vaak was het interessanter dan de afleveringen zelf !
Dus ik ben benieuwd !!!
Zeg nou zelf de enige reden waarom jullie hier zitten is omdat je op dit moment toch nix beters te doen hebt, en een beetje van je af zeiken is gewoon lekker. Het neemt in ieder geval de stress en frustratie van alweer een lange werkdag weg.
Keep up the bullshit people, it prevents piles!!
Grtz.
Puckzzz
[Dit bericht is gewijzigd door Puckzzz (Datum 10 Februari 2000).]
Natte doos???? DOMME DOOS zul je bedoelen!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |