abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_247453
Okay, het viel wel erg op dat Sylvana met een behoorlijk natte doos naast Milton zat. Een probleem dat ze wel vaker heeft onder interviews (zie ook haar TMF interviews en haar enge, diepe lachje/kale hoofd + brilletje destijds.) en waarschijnlijk ook de reden dat ze bij TMF is weg gestuurd. Ik bedoel, zou jij de schoonmaakkosten van die stoelen willen betalen nadat zij erop gezeten heeft met zo'n nat diepteinterview?

Ik weet niet of ze een vrindje heeft, maar die geeft haar kennelijk niet wat ze nodig heeft. Maar begrijpelijk, het is een intens lelijke vrouw.

Grtz,

MiRRoRMaN.

pi_247454
quote:
op 02-04-2000 om 10:50 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik weet niet of ze een vrindje heeft, maar die geeft haar kennelijk niet wat ze nodig heeft. Maar begrijpelijk, het is een intens lelijke vrouw.

ja ze heeft vriendje sterker nog heeft ook al het één en ander gebaart!! 2 koters dacht ik..
of ze op dit moment iemand heeft wat ik niet weet wel dat ze door haar vorige vriendje niet netjes is behandeld

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
pi_247455
Beetje respect voor je medemens zou je niet misstaan. Ik vind ook niet dat ze geweldig presenteert, maar waar komt toch die hartgrondige haat jegens Sylvana vandaan, die ik hier proef. Of heb je gewoon sowieso iets tegen vrouwen?
Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  zaterdag 5 februari 2000 @ 00:14:00 #4
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_247456
het is gewoon een verwaand k*twijf die veeeeel te veel op zichzelf geilt
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  zaterdag 5 februari 2000 @ 09:31:00 #5
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_247457
EN DENKT DAT ZE MISS HOLLAND IS !:0
...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
pi_247458
quote:
op 02-04-2000 om 01:29 PM schreef MiepMiep het volgende:
Beetje respect voor je medemens zou je niet misstaan. Ik vind ook niet dat ze geweldig presenteert, maar waar komt toch die hartgrondige haat jegens Sylvana vandaan, die ik hier proef. Of heb je gewoon sowieso iets tegen vrouwen?

Denk dat bovenstaande twee vrinden je vragen allemaal al beantwoord hebben.

Persoonlijk vind ik je vragen té dom om te beantwoorden. Is dat erg?

Grtz,

MiRRoRMaN.

pi_247459
quote:
op 02-05-2000 om 12:14 AM schreef speedcore het volgende:
het is gewoon een verwaand k*twijf die veeeeel te veel op zichzelf geilt

Cool plaatje bij je naam en ja.... Wou deze topic weer lekker bovenaan hebben.

Grtz,

MiRRoRMaN.

Redactie Frontpage maandag 7 februari 2000 @ 03:03:00 #8
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_247460
Sylvana wordt strax bij mij schijtpapier, als ze hiermee in de krant komt...

Gegroet,
Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_247461
quote:
op 02-07-2000 om 03:03 AM schreef Djeez het volgende:
Sylvana wordt strax bij mij schijtpapier, als ze hiermee in de krant komt...

Gegroet,
Djeez

Daarmee is ze dus ge-enforceerd je te baffen.

Hehehehe....

Grtz,

MiRRoRMaN.

maandag 7 februari 2000 @ 15:34:00 #10
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_247462
Ik vind het wel een lekker wijf, maar ja ik ben nou eenmaal een rare vogel
Ik ben online
  maandag 7 februari 2000 @ 17:07:00 #11
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_247463
Dat is zeker wel errug goeie wiet die jij rookt

Het beneveld niet alleen je hersenen maar ook je gezichtsvermogen

Maar is wel cool, jij schrikt je tenminste niet een ongeluk als ze weer met haar hoofd mijn beeldbuis probeert te verkrachten.
Draai er voor ons ook ff eentje

Grtz.
Puckzzz & Meerhoerman

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_247464
quote:
op 02-07-2000 om 03:34 PM schreef Hawkwind het volgende:
Ik vind het wel een lekker wijf, maar ja ik ben nou eenmaal een rare vogel

Ach, het feit dat ze bij TV-Babes online staat met 'mooie foto's' zegt dat er meer zoals jij zijn.... Maargoed, daarentegen zijn er ook die mensen die op Viola Holt in de Playboy gemasturbeerd hebben.... *blugh!*

Grtz,

MiRRoRMaN.
En dan zijn er ook nog van die mensen, die platen zoals 'Nee, ik heb geen bananen' daadwerkelijk kopen en draaien. Er zelfs om vragen in de platenzaak. Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers.

dinsdag 8 februari 2000 @ 14:26:00 #13
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_247465
quote:
op 02-08-2000 om 12:05 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ach, het feit dat ze bij TV-Babes online staat met 'mooie foto's' zegt dat er meer zoals jij zijn.... Maargoed, daarentegen zijn er ook die mensen die op Viola Holt in de Playboy gemasturbeerd hebben.... *blugh!*

Grtz,

MiRRoRMaN.

Dat met Viool heb ik ook geprobeert, maar er kwam niks uit.

Ik ben online
pi_247466
quote:
op 02-08-2000 om 02:26 PM schreef Hawkwind het volgende:
Dat met Viool heb ik ook geprobeert, maar er kwam niks uit.

Ik heb persoonlijk al die foto's op het toilet gehangen om erachter te komen dat Viola Holt intens laxerend werkt. Niet met die van Sylvana proberen, want dan komt het er langs je mond uit en da's niet coolio....

Grtz,

MiRRoRMaN.

pi_247467
Jesus, wat zijn jullie allemaal bot zeg, ik vind die Milton trouwens ook wel best een lekker ding ! Sylvana ken ik trouwens ook een beetje, en ze is best wel aardig, mensen vinden BN-ers al snel arrogant overkomen, terwijl ze dat vaak helemaal niet zijn.
pi_247468
quote:
op 02-09-2000 om 01:07 PM schreef Wonderbra het volgende:
Mensen vinden BN-ers al snel arrogant overkomen, terwijl ze dat vaak helemaal niet zijn.

Wonderbra doen borsten groot lijken, terwijl ze dat vaak helemaal niet zijn.

Ik ben online
pi_247469
quote:
op 02-09-2000 om 02:13 PM schreef Hawkwind het volgende:
Wonderbra doen borsten groot lijken, terwijl ze dat vaak helemaal niet zijn.

*LOL!* Ik ken Sinterklaas trouwens een beetje, en die zegt dat Sylvana dit jaar geen kadootjes krijgt.

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_247470
wat me op de bb-site zo charmeerde was het vrij hoge niveau van de observaties

helaas verlaagd zelfs mirrorman zich hier tot zinloze en inhoudsloze scheldpartijen. vinnik jammer

maar misschien komt het doordat ik sylvana wel sympa vind overkomen. alleen moet ze niet meer voorlezen van de autocue (of uit haar hoofd leren, ik ben er nog niet uit hoe ze dat doet). al die korte interviewtjes vinnik ook leuk
vraag me af wat ze gaat doen als de rest in die bus zit. blijft ze voordragen?

donderdag 10 februari 2000 @ 08:37:00 #19
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_247471
quote:
Cool plaatje bij je naam en ja.... Wou deze topic weer lekker bovenaan hebben.

Grtz,

MiRRoRMaN.

dank je

en hij staat weer bovenaan

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_247472
Oké Mirrorman en Hawkwind, you got me met jullie opmerking over de wonderbra ! Maar goed, waar het mij om gaat is dat jullie best wel lullig doen over mensen die jullie totaal niet kennen en dat vind ik een beetje flauw. maar ik moet jullie wel gelijk geven, Sylvana presenteert erg irritant !

pi_247473
quote:
op 02-09-2000 om 06:02 PM schreef hobbes het volgende:
wat me op de bb-site zo charmeerde was het vrij hoge niveau van de observaties

helaas verlaagd zelfs mirrorman zich hier tot zinloze en inhoudsloze scheldpartijen. vinnik jammer

maar misschien komt het doordat ik sylvana wel sympa vind overkomen. alleen moet ze niet meer voorlezen van de autocue (of uit haar hoofd leren, ik ben er nog niet uit hoe ze dat doet). al die korte interviewtjes vinnik ook leuk
vraag me af wat ze gaat doen als de rest in die bus zit. blijft ze voordragen?

Wie scheld er hier dan? En waartoe verlaag ik me volgens jou dan?

Beter lezen voordat je wat roept, maatje.

Grtz,

MiRRoRMaN.

pi_247474
quote:
op 02-10-2000 om 11:08 AM schreef Wonderbra het volgende:
Oké Mirrorman en Hawkwind, you got me met jullie opmerking over de wonderbra ! Maar goed, waar het mij om gaat is dat jullie best wel lullig doen over mensen die jullie totaal niet kennen en dat vind ik een beetje flauw. maar ik moet jullie wel gelijk geven, Sylvana presenteert erg irritant !

Ach het is net zoals je zelf al zegt: Het gaat niet om de persoon zelf, Sylvana zal best wel goed en aardig zijn voor haar moeder, vriend, eventueel kind etc. Maar ze presenteerd gewoon shit, maargoed, ik had vroeger ook een ongelooflijke teringhekel aan Tineke de Nooy totdat ze haar ook opeens een show gaven waar ze wél op haar plek zat. Het is niet haar als persoon, maar haar op dit moment als presentatrice, vooral met interviews en dit soort dingen zuigt ze gewoon en komt ze heel irritant over.

Schelden deed ik trouwens niet, wat bovenstaande lijkt te menen, ik voer gewoon een gezonde discussie (een waar een hoop mensen het mee eens lijken te zijn en sommige ook niet is dus hun goed recht)

Beter?

Grtz,

MiRRoRMaN.

pi_247475
Beter ja, Mirrorman ! Ik heb trouwens niet gezegd dat je aan het schelden was, of bedoelde je mij niet ? Maar goed, doet er niet toe.

Vraag me wel af hoe dit forum zich gaat ontwikkelen als De Bus-afleveringen daadwerkelijk gaan beginnen. Want dit forum is inderdaad van een wat lager niveau dan het BB-forum, alhoewel dat soms wel erg hoogdravend was.

Lijkt me wel leuk om het Bus-forum te gaan volgen, want vaak keek ik niet naar Big Brother-afleveringen, maar volgde ik wel de verslagen en discussies e.d. op het forum, en vaak was het interessanter dan de afleveringen zelf !

Dus ik ben benieuwd !!!

pi_247476
Gaan we ons nu plotseling voordoen als een stelletje saaie socio's??

Zeg nou zelf de enige reden waarom jullie hier zitten is omdat je op dit moment toch nix beters te doen hebt, en een beetje van je af zeiken is gewoon lekker. Het neemt in ieder geval de stress en frustratie van alweer een lange werkdag weg.

Keep up the bullshit people, it prevents piles!!

Grtz.
Puckzzz

[Dit bericht is gewijzigd door Puckzzz (Datum 10 Februari 2000).]

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_247477
Sylvana 'Erwtje' Simons.....daar schijt nog geen buffel op!

Natte doos???? DOMME DOOS zul je bedoelen!!!

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')