UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
het is geen FCT, maar wat vind je er tot nu toe van?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:08 schreef Robinhoo het volgende:
Ik kijk NED - FRA ( vrouwen )
Leeg stadion en qua voetbal nog niet veel gezien.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
[..]
het is geen FCT, maar wat vind je er tot nu toe van?
hoezo dat?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:15 schreef Robinhoo het volgende:
Inderdaad. Goeie commentator trouwens
Ik ga toch ook niet janken als jij weer loopt te leuren met je favo voetbalteam? Give me a break...quote:Op donderdag 3 september 2009 18:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Neeeeee, neeeeee. Aub nee
Komen die serieus in Go Planet.
Dat hij zo goed meeleeft.quote:
Het mag van mij?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet janken als jij weer loopt te leuren met je favo voetbalteam? Give me a break...
dat is waar, las op de FP al dat de halve finale en finale live door NOS uit gezonden gaan worden als ze dat halenquote:
Als jij half zo hard bent als Bennie mag je een mening hebben, anders houd je maar gewoon eens je bek.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Het mag van mij?
Of mag ik ook al niet meer mijn mening geven.
Oohja handig. Goed voor vrouwenvoetbal als het op NOS komt.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is waar, las op de FP al dat de halve finale en finale live door NOS uit gezonden gaan worden als ze dat halenzie: NOS: vrouwenvoetbal live bij winst Oranje
Who the fuck is Bennie?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij half zo hard bent als Bennie mag je een mening hebben, anders houd je maar gewoon eens je bek.
Hard als in dat hij al meer 25 jaar aan het rocken is en nog steeds gaat en volle zalen trekt.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:23 schreef Robinhoo het volgende:
Ooh die.
Ik weet niet wat je met hard bedoeld, maar mijn paal is 10 keer harder dan die van hem denk ik.
Nou ik hoop niet dat het tegelijk met een wedstrijd van FC Twente is, want dan lopen al die rockers langs mij heen en dan word ik bang snap je?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hard als in dat hij al 25 jaar aan het rocken is en nog steeds gaat en volle zalen trekt.
Ik heb jou niet om je mening over Normaal gevraagd, en ik kan me niet voorstellen dat je er last van gaat hebben, dus houd maar gewoon je klep, ja.
quote:
Hokers zijn geen hooligans.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nou ik hoop niet dat het tegelijk met een wedstrijd van FC Twente is, want dan lopen al die rockers langs mij heen en dan word ik bang snap je?
Hokers?quote:
best wel. en dat terwijl je uit fleringen komtquote:Op donderdag 3 september 2009 19:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hokers?
Volgens mij heb ik onder een steen gelegen qua rock
Sanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Nahja, het intresseert me gewoon niet. Maar ik zou er over ophouden.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
best wel. en dat terwijl je uit fleringen komt
BZB FTW.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen kut met JovinkAl ga ik dan weer wel naar hun fanclubdag
Maar goed...
quote:
Meen je dat? Of zeg je dat maar gewoon...quote:
Mama woar is mien pils.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meen je dat? Of zeg je dat maar gewoon...
Wanneer in eerste geval:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu geenmeer?
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mama woar is mien pils.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu geenmeer?
![]()
fail!
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mama woar is mien pils.Dat is Normaal ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu geenmeer?
BZB is van Bommetje, Luchtkasteel, Koning Pinteman, Hertog Jan, Slettebak und many weiter.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En het antwoord op de 2e vraag?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is Normaal ja...BZB is van Bommetje, Luchtkasteel, Koning Pinteman, Hertog Jan, Slettebak und many weiter.
sucksquote:Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en denekamp dan jongens en dames?
Je kent Mama woar is mien pils, wat denk je nouquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kent Mama woar is mien pils, wat denk je nou
geen ideequote:Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en denekamp dan jongens en dames?
moet je harder fietsenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
1x geweest, veel te ver fietsen, bier werd lauw.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:29 schreef rulerofdeath het volgende:
Sint Isidorushoeve = Alleen leuk in Mei (lees: zomerfeesten)
niet op andere dagen?quote:
Ik kom nooit bij jou, hoe kan ik het dan leuk vindenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet op andere dagen?
ik woon er toch
tjah, dan moej maar een keer langs komenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij jou, hoe kan ik het dan leuk vinden
Joah.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:
Zeg Bas, kun jij ook in ZUU posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:47 schreef Samzz het volgende:
Wat is ZUU?Verzuurde Ex-Crew.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zullen we samen onder de dekens kruipen?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:52 schreef Samzz het volgende:
Ow, mietersIk dacht dat het iets spannends was...
Brrr... 't is koud joh
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Joah.
Edit: 'Toch niet.Alleen lezen.
Discriminazi!
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:25 schreef NJ het volgende:
Mocht je geen toegang hebben, terwijl je toch echt mod bent geweest en FOK! echt kut vindt, stuur dan even een mailtje naar forum@fok.nl.
Dan krijg ik ruzie met je vriendinquote:Op donderdag 3 september 2009 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zullen we samen onder de dekens kruipen?
Was je niet belangrijk genoeg?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Joah.
Edit: 'Toch niet.Alleen lezen.
Discriminazi!
vast nietquote:Op donderdag 3 september 2009 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met je vriendin
hij heeft nooit een grote bek gehad in z'n mod-tijdquote:Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was je niet belangrijk genoeg?*zoekt knuffel emo'tje maar vind niks*
Heb me naar binnen gelikt inderdaad.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij heeft nooit een grote bek gehad in z'n mod-tijd
Bij wie?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heb me naar binnen gelikt inderdaad.
Ik kreeg opeens een pm of ik mod wilde worden, wist niet eens wat FB was destijds.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Bij wie?
we willen verhalen, sensatie. Nu
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik kreeg opeens een pm of ik mod wilde worden, wist niet eens wat FB was destijds.
maar ik wil jou wel likkenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:07 schreef Samzz het volgende:
Jij misschien... Ik wil niet weten wie of wat ie heeft moeten likken om mod te worden
T lijkt me sowieso een snertklus? En ik heb ongelooflijke zin in chips.
Tempting... but noquote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik wil jou wel likken
dan mag jij mijn chips
hallo!quote:
quote:
quote:
Nathaliequote:
Ja sorry. Ik heb honger, dan word ik knorrigquote:
Hey!quote:
ik heb misschien nog wel iets anders voor je. eiwitrijkquote:Op donderdag 3 september 2009 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik heb honger, dan word ik knorrig
hoe is het?quote:
Ik denk niet dat ik daar vol van word en er juist kotsneigingen van krijg.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb misschien nog wel iets anders voor je. eiwitrijk
Ik heb met name honger... niet genoeg gegeten vandaagquote:Op donderdag 3 september 2009 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hey!
Wel goed. Beetje moe van training.
Metjou?
gaat wel aardig hoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha
Hoe is het met jou?
hmm, dan laat ik je eerst wel een zak chips leegetenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar vol van word en er juist kotsneigingen van krijg.
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dan laat ik je eerst wel een zak chips leegeten
Haha, das ook niet handigquote:Op donderdag 3 september 2009 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb met name honger... niet genoeg gegeten vandaag
Arme jij.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gaat wel aardig hoor.![]()
alleen nog veel gesnotter e.d.
slaap lekkerquote:Op donderdag 3 september 2009 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Arme jij.
Ik kruip onder mn dekens, ik heb het koud, en ben super moe.
En morgen weer gewoon 8 uur stage lopen
Slaap lekker lieverds
daarom hoef ik ook geen chipsquote:
Arme jij! Trusten!quote:Op donderdag 3 september 2009 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Arme jij.
Ik kruip onder mn dekens, ik heb het koud, en ben super moe.
En morgen weer gewoon 8 uur stage lopen
Slaap lekker lieverds
Dan ga ik er maar even naar kijken. RTL 5 nu.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ja! Is wel een leuke film. Heb m alleen lang geleden al gezien, dus ik weet t niet precies. Leo DiCaprio
truste Sanquote:
wtfquote:Op vrijdag 4 september 2009 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
San, ik kom je beffen.
Jij was dronken!?quote:
Het stadion daar is al van de aardbodem verdwenenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dag allemaal
Leuk, al die politie op het station van Rijssen/Holten en in Hengelo
Hoe gaat het eraan toe in Enschede?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik werd eruit gestuurd door dit plaatje
Bestuurskundequote:Op vrijdag 4 september 2009 13:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat doe jij van opleiding dan?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat wil zeggen; de reactie die het bij me opwekte
Ik vond het wel een mooie opmerkingquote:
sjikkerfritsquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben mie onmeunig brak, gisteravond zitten zuipen met huisgenoten + een paar van hun vrienden
die heb ik gezien in de bios. wel een leuke film.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:57 schreef ReMcOrE het volgende:
Jong Finland...
en Ghost Rider komt er ook op, die ga ik ff opnemen
wilde ik ook, maar is er toen niet van gekomenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die heb ik gezien in de bios. wel een leuke film.
quote:
niet iedereen heeft nog zo'n dingquote:
vanavond weerquote:
wij nog welquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet iedereen heeft nog zo'n ding
al sinds 13.00quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
WEEEEEKKKKKEEEEEENNNNNDDD!!!!!!!!
al sinds gisteren 14.15quote:
maar jij bent toch ook een baas?! R.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
al sinds gisteren 14.15
baas boven baas.
Haha dat klopt. R.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar jij bent toch ook een baas?! R.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
al sinds gisteren 14.15
baas boven baas.
R. & R. : baas en bovenbaasquote:
volgens mij niet op de normale TV (wel Eredivisie Live), dus via internet kijkenquote:
al vanaf dinsdag 1700 uurquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
al sinds gisteren 14.15
baas boven baas.
Heuj ik heb eredivisie livequote:Op vrijdag 4 september 2009 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
R. & R. : baas en bovenbaas
[..]
volgens mij niet op de normale TV (wel Eredivisie Live), dus via internet kijken
Jovink Fanclubdag is bij Borne...quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Borne
Nog een half uurtje te gaan
Er is maar een Pikachu die ik lief vind...quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:59 schreef rulerofdeath het volgende:
San, kijk je wel uit voor pikachu's
Klote pokémon
jep, wat een blunder net hequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]via Timboektaantje... jij via EL?
nee te goed.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooie grabbelaar die kerel, misschien wat voor PSV
wij verzamelen 22.00 bij kameraad voor de Schuttersfeesten, veel plezierquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:16 schreef Robinhoo het volgende:
klopt. heb het wel gezien, ik ga naar een maat paar biertjes pakken en dan naar het cafe
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooie grabbelaar die kerel, misschien wat voor PSV
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een beetje een decadent probleem... Koop ik die roze lippenstift of niet
ik zeg: doen, dat staat leuk!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een beetje een decadent probleem... Koop ik die roze lippenstift of niet
joah, nog steeds niet best te passen en nu ben ik aan 't werkquote:
quote:
Een foto van al die lippenstiften en glossjes? Dat is ontzinnig...quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wat is 1 op een totaal van 17, oja THIS THREAD IS WORTHLESS WITHOUT PICS
quote:
quote:
whahahahaquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:43 schreef Samzz het volgende:
Zooo, ben ik weer! Computer aangesloten, gaat het beste ding niet aan. Ik die zaak bellen, ja de computer gaat niet aan, wat moet ik doen? Die kerel zo, we hebben hem helemaal nagekeken, bij de kleinste aanraking gaat ie aan. Ik zeg, dat is mooi, maar hier niet... Heb je de schakelaar omgezet? Schakelaar? Ja die naast de input van de stroom. Euuh.. Nee*zet schakelaar om* HIJ DOET HET! Whoehoe. Nou mooi! Dankje meneeeeeer
Alsjeblieft, hahaha. En toen hing ik op.
[..]
NEE
Oldenzaalquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een foto van al die lippenstiften en glossjes? Dat is ontzinnig...
Ik ga me maar eens klaarmaken, zo richting Oldenzaal, le Computer ophalen.
hahahahaquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:43 schreef Samzz het volgende:
Zooo, ben ik weer! Computer aangesloten, gaat het beste ding niet aan. Ik die zaak bellen, ja de computer gaat niet aan, wat moet ik doen? Die kerel zo, we hebben hem helemaal nagekeken, bij de kleinste aanraking gaat ie aan. Ik zeg, dat is mooi, maar hier niet... Heb je de schakelaar omgezet? Schakelaar? Ja die naast de input van de stroom. Euuh.. Nee*zet schakelaar om* HIJ DOET HET! Whoehoe. Nou mooi! Dankje meneeeeeer
Alsjeblieft, hahaha. En toen hing ik op.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik heb er een kanarie bijHij is grijswit met oranje rond de oogjes en gelig op zn buikje
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar, ik wist dat dus echt niet...
Ik hou het bij 3quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoeveel ga je d'r uiteindelijk houden?
doe eens een pic
Ik ook van jou!quote:
Die ene 2 zijn vriendjes? Oh en is dat niet een btje zielig, 3 van die beesten in zo'n ienieminie kooitje?quote:
Glanerbrug.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ja, wedstrijd vanavond, waar kom jij weg dan
Geel en wit zijn meteen vriendjes geworden jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die ene 2 zijn vriendjes? Oh en is dat niet een btje zielig, 3 van die beesten in zo'n ienieminie kooitje?
kameraad van mij heeft flink wat slangen op z'n kamer, hobby van hem en z'n vader. ze fokken ook cavia's in de schuur, zodat de slangen te eten hebbenquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraad van mij heeft flink wat slangen op z'n kamer, hobby van hem en z'n vader. ze fokken ook cavia's in de schuur, zodat de slangen te eten hebben
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraad van mij heeft flink wat slangen op z'n kamer, hobby van hem en z'n vader. ze fokken ook cavia's in de schuur, zodat de slangen te eten hebben
vanavond bar gezellig/kelderquote:
Ikquote:
Hoeveel hej d'r inmiddels ingelegd?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:10 schreef Robinhoo het volgende:
2-1 gewonnen trouwens van Borne A1
2 goals hiero.
DOE JE OOK AAN BAFFEN?quote:Op zondag 6 september 2009 04:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WUUUUH ZAT0
WIE WIL ER GEBEFT WORDEN!> ?
4quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoeveel hej d'r inmiddels ingelegd?
quote:
Ja, maar niet in een cafe ofzo, bij iemand in de skuur.quote:Op zondag 6 september 2009 09:14 schreef Mark-Hgl het volgende:
Whoooah vroeg....En brak
![]()
Wie was er gisteravond nog in Denekamp?
quote:Op zondag 6 september 2009 12:28 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm.... ik loop achter op m'n klaarmaakschema. Maar m'n vers gefrenched manicurede nagels zijn nog niet droog
Jep.quote:
Duidelijk Waaijers... Dat is echt de beste!!!quote:Op zondag 6 september 2009 14:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik denk datik zo de frituur maar eens ga opzoeken, dat lijkt me een veel beter plan
adagerard groener
waaijers
quote:Op zondag 6 september 2009 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep.
Ben echt kapot, bah.
En dan vanavond werken
Ga nu maar even bijslapen, voor ik straks ga werken.
stad?quote:Op zondag 6 september 2009 20:25 schreef Under_Score het volgende:
nou, wat een spektakel weer hier. overal politie. mensen vechtend op straat.als ze vanavond maar niet gaan lopen kutten want dan moet ik slapen.
/toch vast de videocamera oplaadt
Ik kom uit een gigantisch klein dorpje met rond de 950 inwoners.quote:Op zondag 6 september 2009 20:58 schreef Koelkastje het volgende:
Echte tukkers komen niet uit de grotere steden!
enskequote:
Oke, enskequote:
quote:Op zondag 6 september 2009 20:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik kom uit een gigantisch klein dorpje met rond de 950 inwoners.
En hier 81.000...quote:
Ik ben elke dag in Enschede te vinden. Vind het echt een mooie stad.quote:Op zondag 6 september 2009 22:59 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
[..]
En hier 81.000...
Maar inderdaad, Hengelo, Enschede
![]()
Enschede is ook veel gezelliger vind ik.quote:Op zondag 6 september 2009 23:08 schreef Mark-Hgl het volgende:
Nee inderdaad. Enschede heeft zoveel meer te bieden dan Hengelo.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Enschede is ook veel gezelliger vind ik.
Gisteren wel in Hengelo geweest, was wel oke. New York stond in de fik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |