UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
het is geen FCT, maar wat vind je er tot nu toe van?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:08 schreef Robinhoo het volgende:
Ik kijk NED - FRA ( vrouwen )
Leeg stadion en qua voetbal nog niet veel gezien.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
[..]
het is geen FCT, maar wat vind je er tot nu toe van?
hoezo dat?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:15 schreef Robinhoo het volgende:
Inderdaad. Goeie commentator trouwens
Ik ga toch ook niet janken als jij weer loopt te leuren met je favo voetbalteam? Give me a break...quote:Op donderdag 3 september 2009 18:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Neeeeee, neeeeee. Aub nee
Komen die serieus in Go Planet.
Dat hij zo goed meeleeft.quote:
Het mag van mij?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet janken als jij weer loopt te leuren met je favo voetbalteam? Give me a break...
dat is waar, las op de FP al dat de halve finale en finale live door NOS uit gezonden gaan worden als ze dat halenquote:
Als jij half zo hard bent als Bennie mag je een mening hebben, anders houd je maar gewoon eens je bek.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Het mag van mij?
Of mag ik ook al niet meer mijn mening geven.
Oohja handig. Goed voor vrouwenvoetbal als het op NOS komt.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is waar, las op de FP al dat de halve finale en finale live door NOS uit gezonden gaan worden als ze dat halenzie: NOS: vrouwenvoetbal live bij winst Oranje
Who the fuck is Bennie?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij half zo hard bent als Bennie mag je een mening hebben, anders houd je maar gewoon eens je bek.
Hard als in dat hij al meer 25 jaar aan het rocken is en nog steeds gaat en volle zalen trekt.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:23 schreef Robinhoo het volgende:
Ooh die.
Ik weet niet wat je met hard bedoeld, maar mijn paal is 10 keer harder dan die van hem denk ik.
Nou ik hoop niet dat het tegelijk met een wedstrijd van FC Twente is, want dan lopen al die rockers langs mij heen en dan word ik bang snap je?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hard als in dat hij al 25 jaar aan het rocken is en nog steeds gaat en volle zalen trekt.
Ik heb jou niet om je mening over Normaal gevraagd, en ik kan me niet voorstellen dat je er last van gaat hebben, dus houd maar gewoon je klep, ja.
quote:
Hokers zijn geen hooligans.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nou ik hoop niet dat het tegelijk met een wedstrijd van FC Twente is, want dan lopen al die rockers langs mij heen en dan word ik bang snap je?
Hokers?quote:
best wel. en dat terwijl je uit fleringen komtquote:Op donderdag 3 september 2009 19:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hokers?
Volgens mij heb ik onder een steen gelegen qua rock
Sanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Nahja, het intresseert me gewoon niet. Maar ik zou er over ophouden.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
best wel. en dat terwijl je uit fleringen komt
BZB FTW.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen kut met JovinkAl ga ik dan weer wel naar hun fanclubdag
Maar goed...
quote:
Meen je dat? Of zeg je dat maar gewoon...quote:
Mama woar is mien pils.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meen je dat? Of zeg je dat maar gewoon...
Wanneer in eerste geval:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu geenmeer?
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mama woar is mien pils.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu geenmeer?
![]()
fail!
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mama woar is mien pils.Dat is Normaal ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu geenmeer?
BZB is van Bommetje, Luchtkasteel, Koning Pinteman, Hertog Jan, Slettebak und many weiter.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En het antwoord op de 2e vraag?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is Normaal ja...BZB is van Bommetje, Luchtkasteel, Koning Pinteman, Hertog Jan, Slettebak und many weiter.
sucksquote:Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en denekamp dan jongens en dames?
Je kent Mama woar is mien pils, wat denk je nouquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kent Mama woar is mien pils, wat denk je nou
geen ideequote:Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en denekamp dan jongens en dames?
moet je harder fietsenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
1x geweest, veel te ver fietsen, bier werd lauw.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:29 schreef rulerofdeath het volgende:
Sint Isidorushoeve = Alleen leuk in Mei (lees: zomerfeesten)
niet op andere dagen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |