1 |
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De kut van je moeder is ook niet grappig.
dqod snuggerquote:
Pretquote:
Lolquote:
sorryquote:
Wtfquote:Op donderdag 3 september 2009 18:07 schreef RickoKun het volgende:
Gers en ik vroegen ons af of Dqod ook van dat witte vloeisel produceert als je haar neemt?
Ik had het niet over je moeder hoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:00 schreef Otis. het volgende:
[..]
Gek, ik vind over iemands moeder beginnen juist voor kleuters.Maar dat zal wel persoonlijk zijn dan.
En verder; smaken verschillen. Ik vind het accent van iemand uit bijvoorbeeld Tennessee leuker dan iemand uit Londen.
Truequote:Op donderdag 3 september 2009 18:08 schreef Ned_Bigby het volgende:
Wajoo die dansende Wacko Jacko in de OP is wel gaaf heur!
Niks mis met een rake "je moeder"-grap zo op z'n tijd, maar deze was gewoon echt téringslecht.quote:
Ziek thuis gebleven omdat ik 9 uur school nog niet echt trek maar nu zit mijn kankerbuurjong heel de dag op zijn drumstel te slaan.quote:
Die daarvoor ook al.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Niks mis met een rake "je moeder"-grap zo op z'n tijd, maar deze was gewoon echt téringslecht.
I know.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Niks mis met een rake "je moeder"-grap zo op z'n tijd, maar deze was gewoon echt téringslecht.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ziek thuis gebleven omdat ik 9 uur school nog niet echt trek maar nu zit mijn kankerbuurjong heel de dag op zijn drumstel te slaan.
Morgen 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog 6 UUR
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wtf
Vragen jullie je altijd van dat soort dingen af
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:11 schreef gers het volgende:
ik ben zenuwachtig![]()
ik moest een soort radijsje halen nu blijkt dat ding groter als een winterwortel
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:11 schreef gers het volgende:
ik ben zenuwachtig![]()
ik moest een soort radijsje halen nu blijkt dat ding groter als een winterwortel
Mijn oma.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:13 schreef RickoKun het volgende:
wat is die .gif in de OP van slechte resolutie!!!!!!
Ik had m laatst al n beetje bekeken, maar alleen t laden duurde me al te langquote:Op donderdag 3 september 2009 18:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als jij je ooit eens verveeld, dood je tijd dan met het lezen van Ricko's fobo.
Nou, ze is mijn vriendin, en ze is 16.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:14 schreef gers het volgende:
maar mozy jij had toch zo'n gewillig tienertje als vriendin![]()
Maar skills dat die heeft, boh!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:13 schreef RickoKun het volgende:
wat is die .gif in de OP van slechte resolutie!!!!!!
je tuinslang zeker LOL EINZS TWEINZS DREIZSquote:Op donderdag 3 september 2009 18:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had m laatst al n beetje bekeken, maar alleen t laden duurde me al te lang
En bij t zien van deze foto haakte ik sowieso af..
Ohhh mijn slang ontsnapte net bijna.. Dr terrarium zat niet goed dicht!
Mag ik met je vriendin scharen?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nou, ze is mijn vriendin, en ze is 16.
Maar je mag haar niet neuken.
Gers probeerde de Pedo Trapquote:Op donderdag 3 september 2009 18:14 schreef gers het volgende:
maar mozy jij had toch zo'n gewillig tienertje als vriendin![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:15 schreef gers het volgende:
[..]
je tuinslang zeker LOL EINZS TWEINZS DREIZS
Niets is voor niets.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag ik met je vriendin scharen?
Hij is langer dan jijquote:Op donderdag 3 september 2009 18:15 schreef gers het volgende:
[..]
Ja, ik bewaar al mijn tuinslangen in een terrarium..quote:Op donderdag 3 september 2009 18:15 schreef gers het volgende:
[..]
natuurlijk weet ik dat ik moet betalen jij hebt tenslotte ook je vaste lastenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nou, ze is mijn vriendin, en ze is 16.
Maar je mag haar niet neuken.
Zelfs tegen betaling mag jij er niet overheen gaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:17 schreef gers het volgende:
[..]
natuurlijk weet ik dat ik moet betalen jij hebt tenslotte ook je vaste lasten
wat was de prijs ook alweer 4 big macs?
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:17 schreef Maisnon het volgende:
Nou jongens, ik heb de darkside gejoined, want ik ga een project over Twitter doen
Je bent gekquote:Op donderdag 3 september 2009 18:17 schreef Maisnon het volgende:
Nou jongens, ik heb de darkside gejoined, want ik ga een project over Twitter doen
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zelfs tegen betaling mag jij er niet overheen gaan.
Oss
Je wilt ze allemaalquote:Op donderdag 3 september 2009 18:18 schreef RickoKun het volgende:
Alle vrouwen in dit topique hebben uitpuilende vasjiens.
Die waar Theo Maassen zat.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:18 schreef Japsnars het volgende:
Soms vraag ik mij af uit welke TBS-kliniek ricko is ontsnapt
Had dan Myspace of Facebook genomen.. OF HYVESquote:Op donderdag 3 september 2009 18:19 schreef Maisnon het volgende:
Het ging me niet zo zeer om twitter maar gewoon om iets met sociale netwerken en daar sloot twitter bij aan
zou ik ook snel zeggenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:19 schreef Maisnon het volgende:
Het ging me niet zo zeer om twitter maar gewoon om iets met sociale netwerken en daar sloot twitter bij aan
Ik leef met je mee wolvendagen!quote:
Ik ben ook lekker en heb geen vriendin maar ik val dan ook op mannen.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:20 schreef Mozy het volgende:
Het pluspunt is dat mijn vriendin lekker is, en jullie vriendin...
ow wacht.![]()
Volgens mijn vriendin ben ik ook lekker.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker en heb geen vriendin maar ik val dan ook op mannen.
Ik mocht niet kiezen. Misschien mag ik het nog verder toespitsen naar een ander netwerk, maar dikke kans dat het twitter gedeelte heel belangrijk is, ook voor de client die aan het project vast zit.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had dan Myspace of Facebook genomen.. OF HYVES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gers doet dat bij iedereenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:19 schreef Mozy het volgende:
Altijd als ik in de KLB post of als mijn vriendin dat doet gaan mensen zeuren dat ze haar zouden geven.
Fotoboek van Chaiquote:Op donderdag 3 september 2009 18:21 schreef Mozy het volgende:
Ik ben eten lekkertjes. Als je pics van mijn vriendin wilt. moet je leren zoeken.
Inderdaad, tranen van geluk als mijn penisch diep in je keel gaat, en je moet kokhalzen omdat mijn penis zo ver langs je huig rijkt.quote:
samenvatting : twitterquote:Op donderdag 3 september 2009 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik mocht niet kiezen. Misschien mag ik het nog verder toespitsen naar een ander netwerk, maar dikke kans dat het twitter gedeelte heel belangrijk is, ook voor de client die aan het project vast zit.
Veel mag ik er niet over vertellen, maar het is iets met het visualiseren van communicatie stromen en dat interactief maken voor de gebruiker.
Misschien heb ik dan wel juist alles gezegd!
Heb je Chai nou via hier leren kennen.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:21 schreef Mozy het volgende:
Ik ben eten lekkertjes. Als je pics van mijn vriendin wilt. moet je leren zoeken.
Ik zal eens in jouw vasjien snijden, viezerikquote:
Jij hebt het recht niet om iemand tequote:
quote:
maisnon is tof totdat ze voor de twitteropdracht koosquote:Op donderdag 3 september 2009 18:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij hebt het recht niet om iemand te-en.
En al helemaal niet bij Maisnon
En jij bent nooit tof geweest, dus su?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:25 schreef gers het volgende:
[..]
maisnon is tof totdat ze voor de twitteropdracht koos
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal eens in jouw vasjien snijden, viezerik
Goh ik zou bijna niet meer durven te posten nu. TOCH WEL!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:18 schreef RickoKun het volgende:
Alle vrouwen in dit topique hebben uitpuilende vasjiens.
Je geeft teveel informatie uit handen!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]hoe weet men mijn geheimen toch altijd zo snel hier op FOK!
Die van jouw wordt binnenboord gehouden door een vleeshaak piercing.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh ik zou bijna niet meer durven te posten nu. TOCH WEL!
Rock on!!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh ik zou bijna niet meer durven te posten nu. TOCH WEL!
Wait.. Whooot?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die van jouw wordt binnenboord gehouden door een vleeshaak piercing.
JAquote:Op donderdag 3 september 2009 18:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die van jouw wordt binnenboord gehouden door een vleeshaak piercing.
Een russische rattenslang..quote:
Die heb ik ook vandaag op, gek!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA!
En nu ga ik koken voor mij en m'n huisgenotenwe eten burrito's!
was da voor ietsquote:Op donderdag 3 september 2009 18:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een russische rattenslang..
Een aantal topics terug heb ik er een foto van gepost
Ja, wil je me interviewen?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]Volgens mij ben jij de nummer 1 twitter gebruiker hier ofniet
Nou als je t wilt weten heb ik 2 opties voor jequote:
Ik heb je gemistquote:Op donderdag 3 september 2009 18:34 schreef Zotheid het volgende:
Huhuhuhu, ingeschreven voor de NKT van Minerva.
Vandaag!quote:
Hihi.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vandaag!
Maar ik ben er ook nog niet zo lang, dus misschien vandaar
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die willen OMGPOPPEN ?
JOIN !11
http://www.omgpop.com/arc(...)30e7ef43ac80510f0ba6
Niks, want ik zou hem niet herkennen.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat zou je doen als je gers irl tegen komt?
Ahh ok op die fiets!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi.
Ik had tot half 5 college en daarna even met een studente uit mijn groep het over Minerva gehad.
Jappie... NOT AGAIN!!quote:
Hij is het kijken waard.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:43 schreef jordeeeh het volgende:
Hm, morgen maar naar Inglorious Bastards denk k.
En toen!!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:46 schreef gers het volgende:
fas had mij wel herkend op het station
Met van die gore schaamharen van je zekerquote:Op donderdag 3 september 2009 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA!
En nu ga ik koken voor mij en m'n huisgenotenwe eten burrito's!
Jaaa.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahh ok op die fiets!
Nou je bent er, dat doet me deugd
Die draait niet in de bioscoop. Probeer Inglourious Basterds eens.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:43 schreef jordeeeh het volgende:
ze stuurde een half uur later een smsjequote:
Deel het met me/ons!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaaa.
De paklijst voor Minerva is echt te erg.
Durfde ze je niet aan te sprekenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:49 schreef gers het volgende:
[..]
ze stuurde een half uur later een smsje
OMGPOP is zó augustus.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
We zijn met 3.
Meeeeeer OMGPOPPERS
Paupuuuurrr!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:45 schreef gers het volgende:
ik ga niet bij minerva moar ovum novum
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaaa.
De paklijst voor Minerva is echt te erg.
ik moet nog wel eerst door den intro komenquote:
Dat heb ik lang niet gehad!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind de oranje skittles het mist lekker.
Krijg kanker.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Die draait niet in de bioscoop. Probeer Inglourious Basterds eens.
ik ben kk goedquote:Op donderdag 3 september 2009 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
We zijn met 3.
Meeeeeer OMGPOPPERS
Dat mag niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deel het met me/ons!
Ik ben erg nieuwsgierig van aard vandaag
nee want ze wist niet zeker of ik het wasquote:Op donderdag 3 september 2009 18:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Durfde ze je niet aan te spreken
Nee ik zit niet bij een vereniging gers
Leidse Studentenvereniging.quote:
Paars en grünquote:Op donderdag 3 september 2009 18:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb ik lang niet gehad!
De rode en paarse zijn sexy
whutquote:Op donderdag 3 september 2009 18:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat mag niet.
Maar omdat ik niet de lulligste ben:
Naaisetje met lichtblauw, lichtroze en donkergrijs garen
Bidon 500cc met lint er aan bevestigd, voor om je nek en duidelijk met watervaste stift je naam![]()
Om maar 2 dingen te noemen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:49 schreef gers het volgende:
[..]
ze stuurde een half uur later een smsje
Groen en rood! Maar ik zie nauwelijks nog Skittles.quote:
JA DAT IS TOCH ZOquote:
Ze wist niet of jij t wasquote:Op donderdag 3 september 2009 18:51 schreef gers het volgende:
[..]
nee want ze wist niet zeker of ik het was![]()
en ze was bang om voor gek te staan
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat mag niet.
Maar omdat ik niet de lulligste ben:
Naaisetje met lichtblauw, lichtroze en donkergrijs garen
Bidon 500cc met lint er aan bevestigd, voor om je nek en duidelijk met watervaste stift je naam![]()
Om maar 2 dingen te noemen.
Lol okquote:Op donderdag 3 september 2009 18:51 schreef gers het volgende:
[..]
nee want ze wist niet zeker of ik het was![]()
en ze was bang om voor gek te staan
Ik ben t niet eens met t laatstequote:
Sorry dat ik wel fatsoenlijk Engels kan. I.t.s. tot sommige filmmakers.quote:
Yes yes. Maar waarom Ovum Novum, gers? Je wilde toch eerst bij een andere?quote:
Doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:43 schreef jordeeeh het volgende:
Heeft niks met fatsoenlijk Engels kunnen te maken.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry dat ik wel fatsoenlijk Engels kan. I.t.s. tot sommige filmmakers.
23quote:Op donderdag 3 september 2009 18:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Tering, Fas, met hoe veel FOK!kers sms jij wel niet?
Wij moeten ook een Griekse euro meenemen.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:54 schreef gers het volgende:
zal ik hier ook wat van mijn paklijst zetten
Wat? Die jongen weet ook niet wat hij wilt.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes yes. Maar waarom Ovum Novum, gers? Je wilde toch eerst bij een andere?
Nee, want Basterd is inderdaad een bestaand Engels woordquote:Op donderdag 3 september 2009 18:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Heeft niks met fatsoenlijk Engels kunnen te maken.
Boh! In de pauze keihard zuipen!!!1quote:Op donderdag 3 september 2009 18:56 schreef Japsnars het volgende:
Morgen fles champagne mee naar school nemen of 's avonds meenemen naar mijn nieuwe, lege, huis?
Hoezo naar school?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:56 schreef Japsnars het volgende:
Morgen fles champagne mee naar school nemen of 's avonds meenemen naar mijn nieuwe, lege, huis?
http://i30.tinypic.com/acvert.jpgquote:Op donderdag 3 september 2009 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ergernissenpagina op teletekst wegbezuinigd
TVR is toch KLB niet.
Of is dit het nieuwe beleid: Wanneer een topic al in een ander subforum behandelt wordt dan moet ie in KLB dicht ?
Ik vond het wel een terechte en reeele klacht van TS. Ook goed voor KLB.
Oh;quote:Op donderdag 3 september 2009 18:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, want Basterd is inderdaad een bestaand Engels woord
Achterlijke Duitsers dusquote:Elsewhere in Europe, Lieutenant Aldo Raine (Brad Pitt) organizes a group of Jewish soldiers to engage in targeted acts of retribution. Known to their enemy as "The Basterds,"
Oh, dus omdat het fout geschreven is, ga je ervan uit dat Tarantino niet weet hoe je het wél moet schrijven?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, want Basterd is inderdaad een bestaand Engels woord
Lekker!quote:Op donderdag 3 september 2009 19:00 schreef IQM het volgende:
Mijn paklijst:
- Evangeline Lilly
- Carice van Houten
- Willa Holland
- Bracha van Doesburgh
- Katja Schuurman
- Gigi Ravelli
- Adriana Lima
What up.
goede paklijstquote:Op donderdag 3 september 2009 19:00 schreef IQM het volgende:
Mijn paklijst:
- Evangeline Lilly
- Carice van Houten
- Willa Holland
- Bracha van Doesburgh
- Katja Schuurman
- Gigi Ravelli
- Adriana Lima
What up.
Ik vraag me altijd af wat mensen in Bracha zien, ik vind haar nietszeggend. Oh en ik mis Kate Winslet.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:00 schreef IQM het volgende:
Mijn paklijst:
- Evangeline Lilly
- Carice van Houten
- Willa Holland
- Bracha van Doesburgh
- Katja Schuurman
- Gigi Ravelli
- Adriana Lima
What up.
Jij bent echt dommer dan ik dacht.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, dus omdat het fout geschreven is, ga je ervan uit dat Tarantino niet weet hoe je het wél moet schrijven?Logisch nadenken blijft moeilijk...
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat mensen in Bracha zien, ik vind haar nietszeggend. Oh en ik mis Kate Winslet.
met 2 dames tegelijk die op het lijstje staan heb ik al moeitequote:Op donderdag 3 september 2009 19:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker!
Daar heb je je handen wel vol aan
Vergeet de chick die nu aan 't Lingoën is niet. En nee, het is niet Lucille.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:00 schreef IQM het volgende:
Mijn paklijst:
- Evangeline Lilly
- Carice van Houten
- Willa Holland
- Bracha van Doesburgh
- Katja Schuurman
- Gigi Ravelli
- Adriana Lima
What up.
zo je haar niet doenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat mensen in Bracha zien, ik vind haar nietszeggend. Oh en ik mis Kate Winslet.
Hmm, nu maar hopen dat het bevalt.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:01 schreef gers het volgende:
ik wilde altijd al naar ovum ik vond carolus te kakkerig ,sturad had geen ontgroening en die alto club was mij te alto:')
Toch vind ik haar wel supergrappig in S1nglequote:Op donderdag 3 september 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent echt eng..quote:Op donderdag 3 september 2009 19:04 schreef RickoKun het volgende:
mama mag ik wat melk uit je hemelse titjes?
[ afbeelding ]
Elke ervaren usert weet dat ik eng benquote:Op donderdag 3 september 2009 19:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent echt eng..
Je hebt toch niet het moedertietsyndroom eh?
Winslet isquote:Op donderdag 3 september 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
harde pikquote:Op donderdag 3 september 2009 19:04 schreef RickoKun het volgende:
mama mag ik wat melk uit je hemelse titjes?
[ afbeelding ]
Vriend van me geilt op zwangere vrouwen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent echt eng..
Lul niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:03 schreef RickoKun het volgende:
Bracha is TIENDUIZEND keer lekkerder dan dat manwijf van een kate winslet
Je moet Ricko niet zo serieus nemen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent echt eng..
Ik heb dan ook nog niet zo heul veel ervaring met jou,quote:Op donderdag 3 september 2009 19:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Elke ervaren usert weet dat ik eng ben
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vriend van me geilt op zwangere vrouwen.
Oh meer als een antieke kast die je in de kamer zet en bewondert?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:06 schreef Fascination het volgende:
Je moet Ricko niet zo serieus nemen.![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vergeet de chick die nu aan 't Lingoën is niet. En nee, het is niet Lucille.
Omdat.. Engeland.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:08 schreef Otis. het volgende:
Maargoed, vanwaar al die Engeland-fappers hier?
Zwangere vrouwen geilen op mij.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ok..quote:Op donderdag 3 september 2009 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lul niet.![]()
[..]
Je moet Ricko niet zo serieus nemen.![]()
Met 2? Je hebt nog niet eens 1 meisje gehad.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:02 schreef gers het volgende:
[..]
met 2 dames tegelijk die op het lijstje staan heb ik al moeite
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Fotoboek van Chai
Die?
Doet ze trouwens lekker van 4vwo naar 4havo
Maar mooi is ze we
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je Chai nou via hier leren kennen.
Eventueel () er achter zetten.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:07 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
"YO PASS ME DIE BIER, DIE ZET IK OP MIEN WENKBRAUWEN WeETZ!
Liiszle?quote:
Nee, Amerika. Amerika...quote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef Otis. het volgende:
[..]
Kutland. Alleen die mensen zijn wel grappig.
We zijn niet allemaal zo'n player zoals jij... meneer de voorzitterquote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met 2? Je hebt nog niet eens 1 meisje gehad.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo'n player zoals jij... meneer de voorzitter![]()
Niks mis met Engeland... en al helemaal niet met Engelse meisjes.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:08 schreef Otis. het volgende:
Maargoed, vanwaar al die Engeland-fappers hier?
jij hebt ook geen dame uit dat lijstje gehadquote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met 2? Je hebt nog niet eens 1 meisje gehad.
Dit is overigens typisch voor Engeland-fappers. Zo gauw iemand kritiek heeft, over Amerika beginnen al had dat er niks mee te makenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:13 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wie had het over Amerika? Prachtig land overigens.
Dus dat eh!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 19:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks mis met Engeland... en al helemaal niet met Engelse meisjes.
Over het algemeen zijn Engelse meisjes bleek, lelijk, ordinair en schreeuwerig. Wel dus.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks mis met Engeland... en al helemaal niet met Engelse meisjes.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo'n player zoals jij... meneer de voorzitter![]()
Jij hebt überhaupt geen dame gehad.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:14 schreef gers het volgende:
[..]
jij hebt ook geen dame uit dat lijstje gehad
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:13 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wie had het over Amerika? Prachtig land overigens.
Ik ken toch wel een aardig handje vol Engelse meisjes/vrouwenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:15 schreef Otis. het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn Engelse meisjes bleek, lelijk, ordinair en schreeuwerig. Wel dus.
Nee.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben heul geen player!
Ik heb toch besloten wel bij minerva te gaan.
Als ik mijn paklijst op tijd bij elkaar krijg.
Waar ben jij geweest dan? Rehab?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:15 schreef Otis. het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn Engelse meisjes bleek, lelijk, ordinair en schreeuwerig. Wel dus.
Dan ga je met de verkeerde Engelse meisjes om.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:15 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ook met gehakt en rare groentemixquote:Op donderdag 3 september 2009 18:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Die heb ik ook vandaag op, gek!
OMG, GMEA*!
*Great Minds Eat Alike
bt is een keukenprinsesjequote:Op donderdag 3 september 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
Oh my gosh. Ik heb net een lekkere voedzame maaltijd bereid voor mij en m'n huisgenoten zonder te falen en ze vonden het lekker hihihihiik ben een keukenprinses.
(Niet dat je veel kunt verpesten aan een Knorr pakketje voor burrito's, maar BOEIEND!)
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest dan? Rehab?
Alsof ooit iemand het in zn hoofd haalt om te zeggen dat het vies is.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
Oh my gosh. Ik heb net een lekkere voedzame maaltijd bereid voor mij en m'n huisgenoten zonder te falen en ze vonden het lekker hihihihiik ben een keukenprinses.
(Niet dat je veel kunt verpesten aan een Knorr pakketje voor burrito's, maar BOEIEND!)
Hey, don't mess with Britney.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi land, mooie regeltjes.![]()
²
Gelukkig, ik ben niet de enige.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ken toch wel een aardig handje vol Engelse meisjes/vrouwen
en ik ben t er NIET mee eens
Eins.quote:
*Ping ping* 4EBE douze points.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof ooit iemand het in zn hoofd haalt om te zeggen dat het vies is.
Ja, paklijst. Zooi die je mee moet nemen dus.quote:
Nee, met sla en stukjes vlees (weet ik veel wat het wasquote:Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook met gehakt en rare groentemix?
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, don't mess with Britney.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
*Ping ping* 4EBE douze points.
quote:
Uhu...quote:Op donderdag 3 september 2009 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, paklijst. Zooi die je mee moet nemen dus.
WTF !111quote:Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef RickoKun het volgende:
IK BEN ONTMAAGD DOOR EEN ENGELSE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is zoquote:Op donderdag 3 september 2009 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof ooit iemand het in zn hoofd haalt om te zeggen dat het vies is.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:07 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
"YO PASS ME DIE BIER, DIE ZET IK OP MIEN WENKBRAUWEN WeETZ!
Que?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:21 schreef Mozy het volgende:
gers, heb jij en vriendin?
Z'n naam was Earl Greyquote:
wat denk jezelfquote:
Mooi. Vind je haar tepels niet te groot?quote:
Nou dan hebben ze ook lekker gegeten, dat moet wel.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zomaar ik vond het zelf ook lekker, dus tsja.
Nee, mijn vrienden wonen voor het merendeel in Naarden/Bussum en die zijn altijd te lui om naar Blaricum te fietsenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo naar school?Doe dat gewoon thuis.
Bohquote:Op donderdag 3 september 2009 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Boh! In de pauze keihard zuipen!!!1
Het Gooi.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, mijn vrienden wonen voor het merendeel in Naarden/Bussum en die zijn altijd te lui om naar Blaricum te fietsen
quote:
Nee, die niet, die vind ik wel mooi in verhouding. En op de laatste foto die ik net postte vind ik ze wel groot lijken maar misschien kijk ik verkeerd door de regen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mooi. Vind je haar tepels niet te groot?
Katja Schuurman en Adriana Limaquote:Op donderdag 3 september 2009 19:00 schreef IQM het volgende:
Mijn paklijst:
- Evangeline Lilly
- Carice van Houten
- Willa Holland
- Bracha van Doesburgh
- Katja Schuurman
- Gigi Ravelli
- Adriana Lima
What up.
Entrecote?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:22 schreef kurk_droog het volgende:
rararara wat at ik net?
klotequote:Op donderdag 3 september 2009 19:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb wel een vriendin.
Wat vind jij van mijn vriendin?
Ze is lievvvquote:Op donderdag 3 september 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb er 1 dubbel. Ruilen?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb wel een vriendin.
Wat vind jij van mijn vriendin?
quote:
Katja is echt goed doable.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Katja Schuurman en Adriana Lima![]()
Die rest is wel goed
Oh my gosh ik ken iemand uit Naarden.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, mijn vrienden wonen voor het merendeel in Naarden/Bussum en die zijn altijd te lui om naar Blaricum te fietsen
quote:
Niet tevreden, geld terug?quote:
Jawel. 1 luie antiliaanse maar verder allemaal nette beschaafde mensen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhu...![]()
Heb je een goed groepje?
Boh! Lekker heurquote:Op donderdag 3 september 2009 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schop onder dr reet.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jawel. 1 luie antiliaanse maar verder allemaal nette beschaafde mensen.
quote:
Dit soort dingen zijn freakyquote:
Die vent blijft het ook maar proberen hequote:Op donderdag 3 september 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij hebt überhaupt geen dame gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |