quote:Op donderdag 3 september 2009 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
Ik snap 'm en om er maar meteen antwoord op te geven: ja.
Dan blijf ik nog even. What up guysquote:
Stel je eerst maar eens voor volgens de nieuwe regelsquote:Op donderdag 3 september 2009 16:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
[..]
Dan blijf ik nog even. What up guys
Correctie, 1,5 uurquote:Op donderdag 3 september 2009 16:04 schreef AMDB het volgende:
Het laatste uur is zo non-productief.
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
De grap is niet leuk als ik em uit moet leggen
Voorstellen? Iedereen van enige betekenis kent mij alquote:Op donderdag 3 september 2009 16:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Stel je eerst maar eens voor volgens de nieuwe regels.
lekker hier.. en met jou? Nog met leuke dingen bezig?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
[..]
Dan blijf ik nog even. What up guys
Ik nietquote:Op donderdag 3 september 2009 16:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Voorstellen? Iedereen van enige betekenis kent mij al
jawel, ben met een master bezig en daarnaast net een nieuwe spiegelreflex gekochtquote:Op donderdag 3 september 2009 16:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lekker hier.. en met jou? Nog met leuke dingen bezig?
Op basis waarvan ben jij in die veronderstellingquote:Op donderdag 3 september 2009 16:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Voorstellen? Iedereen van enige betekenis kent mij al
het feit dat ik hier al kwam toen dit topic reeks nog werk opgeteld in twee cijfersquote:Op donderdag 3 september 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op basis waarvan ben jij in die veronderstelling?
Goed bezig..quote:Op donderdag 3 september 2009 16:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
jawel, ben met een master bezig en daarnaast net een nieuwe spiegelreflex gekocht
Ben jij inmiddels al afgestudeerd
Ik mis het verbandquote:Op donderdag 3 september 2009 16:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
het feit dat ik hier al kwam toen dit topic reeks nog werk opgeteld in twee cijfers
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dont worry, wat is niet is kan altijd nog komen. Maar zulke processen moet je niet forceren
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dont worry, wat is niet is kan altijd nog komen. Maar zulke processen moet je niet forceren
Bij AND? (of mag ik dat niet zeggen)quote:Op donderdag 3 september 2009 16:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Goed bezig..
Ik ben inmiddels al meer dan een jaar in vaste dienst.
Dat mag je best zeggen.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Bij AND? (of mag ik dat niet zeggen)
Tof! Is de navigatie software al uit eigenlijk?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat mag je best zeggen.
En ja
nope.. gaat m ook niet meer worden. Project is stilgelegd.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Tof! Is de navigatie software al uit eigenlijk?
Welke? Dan ga ik eens kijkenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nope.. gaat m ook niet meer worden. Project is stilgelegd.
Inmiddels wel een voetbal-app in de appstore staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |