Ja, zoals dat Hero gedoe ofzoquote:Op donderdag 3 september 2009 15:27 schreef Otis. het volgende:
Maar het ergste is nog dat er huismerktroep bestaat waar ook echt Sinas opstaat![]()
.
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:19 schreef Oldenzaal het volgende:
Rijst
Eieren
Fruit (bananen, druiven, appels)
Boter
Cola + Sinas
Ham
Kaas
Brood
True, heb hier een fles fanta voor mequote:
Ik wil juist wel weten welke ik te zuipen krijg. Straks krijg ik Sisi terwijl ik Fanta wil. Nog liever Sprite/7up dan Sisiquote:Op donderdag 3 september 2009 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zeg jij dan: Doe mij een glasje limonade ?
Ja. Dat soort mensen bestaan ook.
Ik zeg ook altijd Sinas. Omdat ik niet wil gaan raden welke sinasappel gerelateerde drank ik te zuipen krijg. Kost me teveel energie.
Dat dus.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zeg ook altijd Sinas. Omdat ik niet wil gaan raden welke sinasappel gerelateerde drank ik te zuipen krijg. Kost me teveel energie.
Dacht ik ook, tot na een dagje in Antwerpen. Die doos gaf me een glas sinaasappelsap.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
Nee, Colaquote:Op donderdag 3 september 2009 15:31 schreef Sapstengel het volgende:
Jij vraagt ook altijd specifiek om Pepsi, Coca Cola, 3es cola oid in plaats van gewoon om een glas cola te vragen?
Echt niet, je krijgt ook vaak Pepsi bende.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, ColaEn als je om cola vraagt weet je dat je Coca Cola krijgt 9/10 keer. Op een terras oid verschilt dat nogeens.
Precies dat.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:33 schreef jordeeeh het volgende:
Fanta en Sisi zijn de merken.
Je hebt ook Fanta Cassis. Dus, wat wil je nou hebben van Fanta?
Je zegt toch ook niet bij een winkel "Oh, doe mij maar een Sony"?
Het is geen wijn manquote:Op donderdag 3 september 2009 15:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wil juist wel weten welke ik te zuipen krijg. Straks krijg ik Sisi terwijl ik Fanta wil. Nog liever Sprite/7up dan Sisi
Care. Dat smaakt hetzelfde. Dat kan je lang niet zeggen van Fanta en Sisi.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:34 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Echt niet, je krijgt ook vaak Pepsi bende.
Dan zeg je Cassisquote:Op donderdag 3 september 2009 15:33 schreef jordeeeh het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:33 schreef jordeeeh het volgende:
Daarom zeg ik Fantaquote:Op donderdag 3 september 2009 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is geen wijn man
TS: Ik zou graag een glaasje limonade bestellen.
Ober: Kan ik U een Sisi, Fanta, Orangina of 3Es aanbieden
TS: Dan doe mij maar een Fanta uit 1997
Ja, en als je sinas wilt zeg je dus sinasquote:Op donderdag 3 september 2009 15:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Care. Dat smaakt hetzelfde. Dat kan je lang niet zeggen van Fanta en Sisi.
[..]
Dan zeg je Cassis?
En Fanta is op het terras een algemeen omvattend begrip voor prik met sinaasappelsmaak.quote:
Jij spreekt jezelf ook tegen.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
?
Je spreekt jezelf tegen.
Bij cassis mag het wel gewoon gezegd worden en bij sinas wel
Ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Bij cassis mag het wel gewoon gezegd worden en bij sinas wel
Ninja-edit mislukt verdomme.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij spreekt jezelf ook tegen.
ROFLTONI.
JE MAAKTE EEN FOUTJE HIHIHIAHAHAHAquote:Op donderdag 3 september 2009 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ninja-edit mislukt verdomme.
Daar gaat mijn perfectie. 5 jaar FOK perfectie naar de klote.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:40 schreef Otis. het volgende:
JE MAAKTE EEN FOUTJE HIHIHIAHAHAHA:
:
![]()
![]()
![]()
:D
![]()
![]()
![]()
:D
![]()
::
![]()
!!!
Gelukkig heeft mijn woonplaats er veel mee te makenquote:
Die kreeg je nog omdat meer mensen op jou stemde.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar gaat mijn perfectie. 5 jaar FOK perfectie naar de klote.
Bedankt Jordeeeh
Raalte ---> Ralte ---> Falte ---> Fante ---> Fantaquote:Op donderdag 3 september 2009 15:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn woonplaats er veel mee te maken
Even mijn emoties bij het lezen van deze post weergegeven in een smilie-collage:quote:Op donderdag 3 september 2009 15:45 schreef MrManiak het volgende:
Raalte ---> Ralte ---> Falte ---> Fante ---> Fanta
Dus als ik bij iemand thuis ben en die zegt: Moet je sinas? Ik zeg ja en hij komt met de Aldihuismerk aanzetten moet ik het maar accepterenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:42 schreef Billy_Talent het volgende:
Meest onterechte klacht die ik vandaag gelezen heb
Het is gewoon sinas. Zo heet dat spul gewoon. En er zijn meerdere bedrijven die sinas maken.
Je zegt toch ook niet "doe mij maar een Pepsi, ober"
It's a conspiracyquote:Op donderdag 3 september 2009 15:45 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Raalte ---> Ralte ---> Falte ---> Fante ---> Fanta
Bindend advies:quote:Op donderdag 3 september 2009 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even mijn emoties bij het lezen van deze post weergegeven in een smilie-collage:
Open topic:![]()
Ik scroll naar beneden:![]()
Ik lees je post:![]()
![]()
![]()
![]()
Twee seconden later:![]()
Nu:/
Dat heet marketing lulquote:Op donderdag 3 september 2009 15:26 schreef behangplakker het volgende:
Wat een kutwoord is Sinas![]()
Dan zijn er ook nog aardig veel mensen die Sinas zeggen. Wat wil je nou precies hebben als je 'sinas' zegt?
Fanta, Sisi of Orangina. Zeg dan ook gewoon de echte naam ipv Sinas.
Klacht: Sinas
Klacht 2: Meestal zijn het ook nog paupers die het zeggen en met een C1000 huismerk aan komen zetten terwijl het gewoon reservefanta is
Doe mij maar een lekker glas koude Campinaquote:Op donderdag 3 september 2009 15:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Belachelijke klacht. Je vraagt toch ook niet om een kopje Douwe Egberts? Een glas Pickwick? Een mok Friesche Vlag?
Nu noem je merken van hetzelfde soort als koffie en thee. Fanta, Orangina en Sisi zijn gewoon als frisdrank niet vergelijkbaarquote:Op donderdag 3 september 2009 15:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Belachelijke klacht. Je vraagt toch ook niet om een kopje Douwe Egberts? Een glas Pickwick? Een mok Friesche Vlag?
Jaquote:Op donderdag 3 september 2009 15:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus als ik bij iemand thuis ben en die zegt: Moet je sinas? Ik zeg ja en hij komt met de Aldihuismerk aanzetten moet ik het maar accepteren?
[..]
Nee, als ik dat ooit meemaak ga ik weg, ik begeef me niet tussen paupers die bij de Aldi komenquote:
Spritequote:Op donderdag 3 september 2009 15:55 schreef shifto het volgende:
Wat is de normale naam van 7-up eigenlijk? Citroen-fris?
Jawel. Ze zijn alle drie sinas. Net zoals Pepsi en Coca-Cola beide cola zijn, Douwe Egberts en Kanis & Gunnink beide koffie, Pickwick en Lipton beide thee, enz.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu noem je merken van hetzelfde soort als koffie en thee. Fanta, Orangina en Sisi zijn gewoon als frisdrank niet vergelijkbaar
Met Sinas is het een stuk breder. Je kan zelfs sinaasappelsap krijgen als de ober er niks van snapt. Daarbij krijg je als je Sinas zegt meestal reservetroep als Aldipruductenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:12 schreef skyrebel het volgende:
Heb al heel wat onnozele klachten gelezen hier, maar deze scoort toch zeer hoog op de onnozelheidsschaal.
Mag geen Sinas zeggen, maar wel Cola en Cassis![]()
Nou behangplakker, als jij je hier al druk om maakt, ga je een zwaar leven tegemoet vrees ik.
quote:Sinas
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Sinas is in Nederland de benaming voor de doorgaans gele of oranje, meestal koolzuurhoudende frisdrank met sinaasappelsmaak. Zoals de meeste frisdranken bevat sinas veel suiker of in de light-versie kunstmatige zoetstoffen. Het gehalte aan sinaasappelsap bedraagt ten minste 4%. Bekende merken zijn Fanta (van de Coca-Cola Company) en Sisi (Vrumona); Orangina onderscheidt zich doordat er werkelijk vruchtvlees inzit.
Is met cola niet anders. Weet je ook van te voren niet of Coca of 3Es of wat dan ook krijgt. Dus niet zo miepen en gewoon sinas gaan zeggen.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
... Daarbij krijg je als je Sinas zegt meestal reservetroep als Aldipruducten
Dus als ik ik Sinas bestel hoor ik maar niet te weten wat ik krijgquote:
Maar ik drink geen cola, maar met cola is het bij ondermodale mensen precies hetzelfde. Krijg je ineens River voorgeschoteldquote:Op donderdag 3 september 2009 16:20 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Is met cola niet anders. Weet je ook van te voren niet of Coca of 3Es of wat dan ook krijgt. Dus niet zo miepen en gewoon sinas gaan zeggen.
De mijne drinkt alleen bierquote:Op donderdag 3 september 2009 16:22 schreef Otis. het volgende:
Houden rijstvogels van sinas eigenlijk?
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De mijne drinkt alleen bier
Juist ja, laat je maar gewoon verassen. Sinas, Cola, Cassis, Ice Tea, Tonic, Bitter Lemon, enz.. bestel het en kijk wat je krijgt. Laat je verassen, leef een beetje, ook jij kan en durft het wel.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus als ik ik Sinas bestel hoor ik maar niet te weten wat ik krijg
Ik zou dan een zwaar leven tegemoet gaan, ik denk dat jij dat op zo'n manier ook krijgtquote:Op donderdag 3 september 2009 16:33 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Juist ja, laat je maar gewoon verassen. Sinas, Cola, Cassis, Ice Tea, Tonic, Bitter Lemon, enz.. bestel het en kijk wat je krijgt. Laat je verassen, leef een beetje, ook jij kan en durft het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |