quote:Op donderdag 3 september 2009 20:03 schreef tomtomaat het volgende:
Harpo
Geen idee, zal zo even opletten...quote:Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef Spees_Eend het volgende:
even een beroep doen op jullie algemene kennis: ik zit met een schuin oog vrouwenvoetbal te kijken en vroeg me af: als er nou een vrije trap met muurtje is, houden de vrouwen dan ook hun handen voor hun kruis?
Stand AKQ #1718:quote:
Die mogelijkheid is niet geheel uitgesloten...quote:Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef Spees_Eend het volgende:
even een beroep doen op jullie algemene kennis: ik zit met een schuin oog vrouwenvoetbal te kijken en vroeg me af: als er nou een vrije trap met muurtje is, houden de vrouwen dan ook hun handen voor hun kruis?
vrouwen moeten een keuze maken, weet het ook nietquote:Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef Spees_Eend het volgende:
zijn allemaal halve kerels, dus dat zal welquote:Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef Spees_Eend het volgende:
bijna....werd net een hele mooie Françaisequote:Op donderdag 3 september 2009 20:11 schreef thomaster het volgende:
[..]
zijn allemaal halve kerels, dus dat zal wel![]()
* Ofyles2 nog steeds twijfelt aan Castor Semanya...quote:Op donderdag 3 september 2009 20:11 schreef thomaster het volgende:
[..]
Nou ik zie een aantal behoorlijk knappe meisjes ertussen zitten hoor..quote:Op donderdag 3 september 2009 20:11 schreef thomaster het volgende:
[..]
shit, mijn uitspraak niet ingedekt voor uitzonderingen...quote:Op donderdag 3 september 2009 20:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
bijna....werd net een hele mooie Françaisegewisseld.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Woodstock?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |