quote:Op donderdag 3 september 2009 17:28 schreef Burnett het volgende:
Er schijnt zelfs een Rambo V aan te komen...
Ach, in Rocky VI was tie als 60+er nog bijna Wereldkampioen geworden. (check de Deleted Scenes)quote:
Ja dat was ook zulke bullshit... had liever gezien dat ie een rematch deed tegen Mr T......quote:Op donderdag 3 september 2009 17:31 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ach, in Rocky VI was tie als 60+er nog bijna Wereldkampioen geworden. (check de Deleted Scenes)
Hij krijgt een ouevre prijs in Venetiëquote:Op donderdag 3 september 2009 17:28 schreef Burnett het volgende:
Er schijnt zelfs een Rambo V aan te komen...
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:26 schreef qonmann het volgende:
Der Blechtromel
IJzerslakken?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:48 schreef qonmann het volgende:zijn op grote diepte in veel oceanen voorkomende knollen bestaande uit een mengsel van ijzer- en ..(en een groot aantal andere metalen en andere elementen in lagere concentraties) die daar zeer langzaam (in de loop van miljoenen jaren) zijn gegroeid.
Wat is![]()
Karel Doormanquote:Op donderdag 3 september 2009 18:22 schreef qonmann het volgende:
hmm next
Wie riep ..Ik val aan, volg mij !
Stand AKQ #1718:quote:
Je zit wel gelijk goed met het land....quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:30 schreef thomaster het volgende:
* thomaster lurkt nog ff tot ie een vraag wel weet :w
Welja, dat moet ook wel met mijn roots. Alleen het was een gok, want ik heb er nog nooit van gehoord...quote:Op donderdag 3 september 2009 18:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je zit wel gelijk goed met het land....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |