abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 september 2009 @ 20:50:52 #121
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72411096
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:48 schreef Anarki het volgende:

[..]

De rechter gaat ervanuit dat ze alles goed hebben voorbereid, en dat wil hij dan ook graag even zien.
de rechter wil meer inzicht, dus het is niet klip en klaar
pi_72411138
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:50 schreef MOVO het volgende:

[..]

Om te beginnen is het een vrouw ten tweede maak jij wel een hele creatieve vertaling.
Maar ik heb gelijk en daar gaat het om
pi_72411166
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:04 schreef Anarki het volgende:

[..]

Ik heb laatst nog een stukje uit de gelderlander aangehaald meen ik waar die vader het een en ander vertelde.
Maar nu verteld de vader nooit iets op persconferenties jaja, gewoon de dekkers afkraken is het, puur bashen
Nee hoor, er rijzen terechte vragen omtrent het hele verhaal.. ik zie niet in wat daar 'bashen' aan is..
pi_72411197
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

de rechter wil meer inzicht, dus het is niet klip en klaar
Eerst zien en dan geloven, maar goed, we weten meer binnenkort.
  donderdag 3 september 2009 @ 20:53:59 #125
62292 MOVO
Homo duplex, Homo duplex!
pi_72411240
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:51 schreef Anarki het volgende:

[..]

Maar ik heb gelijk en daar gaat het om
Nee jij denkt dat je gelijk hebt net als iedereen hier, we zullen het over een tijdje zien.
Et comme il y voit! et comme il est moqueur!
pi_72411308
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:53 schreef MOVO het volgende:

[..]

Nee jij denkt dat je gelijk hebt net als iedereen hier, we zullen het over een tijdje zien.
Moe wordt ik er wel van, vader dekker heeft echt wel die reis goed voorbereid, zoniet dan heeft ie twee weken de tijd om dat te doen en aan te tonen.
pi_72411316
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:15 schreef Anarki het volgende:

[..]

[..]

Wat ik daar lees zijn snelheidsfoutjes, en zoals jullie dat afkraken is puur bashen, geeft niet, ik volg jullie nu een paar dagen hier in dit topic en het is nooit positief geweest en dat zullen jullie ook niet worden waarschijnlijk.
Maar jaloezie en afkatten tja een vrouwending denk ik.
Snelheidsfoutjes? Als je een beetje goed bent in Nederlands, dan maak je hooguit een typefoutje..
Er is veel kritiek en er zijn twijfels omtrent die ondernheming ja.. Waarom is het dan gelijk afkatten en jaloezie?
pi_72411342
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef moussie het volgende:

[..]

Pa houd zijn mond in de pers zodat de rechten op boek en verfilming van 'the girl that wasn't allowed to go sailing around the world' meer geld opbrengen? Als die attentie wil hebben, geld verdienen met haar reis om zijn bootje te kunnen bouwen, dan praat die toch juist wel met de media, in die lijn van redenering?
Of hij wou niet de aandacht op zijn bootje vestigen.. Vragen over hem en zijn achtergrond zouden er dan ook snel gekomen zijn.
pi_72411766
Wrong topic...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_72411858
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:14 schreef Gia het volgende:
Heb nog effe terug gekeken in het vorige topic, maar gezien de reacties van Anarki op bijvoorbeeld het woordje "Blaag", dat toch een topic lang in de titel heeft gestaan, krijg ik het vage gevoel dat we hier toch echt met Dick Dekker zelf te maken hebben.
oeps.. ik heb zijn dochter een 'blaag' genoemd in de topictitel.. My bad
  donderdag 3 september 2009 @ 21:07:56 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72411876
Maarreh.... een paar jaar geleden was er dus een actie om Laura, die wegens het illegaal bewonen van een boot kennelijk op de verkeerde school zat, op een school te houden waar ze dus eigenlijk niet op mocht zitten, en nu proberen ze Laura van een school te halen waar ze wel op mag zitten?!

Kennelijk woont ze dus wel officieel bij haar vader dan, blijft vaag waar de moeder in het hele verhaal is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 september 2009 @ 21:09:07 #132
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72411928
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:05 schreef Nostalgist het volgende:
Wrong topic...
maar ook hier ben je welkom hoor
pi_72412203
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:07 schreef Leandra het volgende:
Maarreh.... een paar jaar geleden was er dus een actie om Laura, die wegens het illegaal bewonen van een boot kennelijk op de verkeerde school zat, op een school te houden waar ze dus eigenlijk niet op mocht zitten, en nu proberen ze Laura van een school te halen waar ze wel op mag zitten?!

Kennelijk woont ze dus wel officieel bij haar vader dan, blijft vaag waar de moeder in het hele verhaal is.
Best tegenstrijdig allemaal he?
En dan hebben we nu ook nog de droom van Dick Dekker erbij.
The plot thickens.
  donderdag 3 september 2009 @ 21:16:32 #134
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72412308
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Best tegenstrijdig allemaal he?
En dan hebben we nu ook nog de droom van Dick Dekker erbij.
The plot thickens.
hij exploiteert zijn dochter
  donderdag 3 september 2009 @ 21:18:56 #135
62292 MOVO
Homo duplex, Homo duplex!
pi_72412434
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:41 schreef Anarki het volgende:

Vader Dekker heeft gewoon een rotsvast vertrouwen in z'n dochter omdat hij haar beter kent dan wij haar kennen.
Dat staat zo vast als een huis. Toch zijn er ook ouders met een rotsvast vertrouwen in het talent, hun kind mee laten doen aan idols en stom verbaasd zijn als hun kind de risee van een uitzending wordt.

Waarmee ik niet wil zeggen dat Laura geen talent heeft maar wel dat ouders dat talent nogal eens overschatten.
Et comme il y voit! et comme il est moqueur!
  donderdag 3 september 2009 @ 21:22:34 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72412639
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:18 schreef MOVO het volgende:
[..]
Dat staat zo vast als een huis. Toch zijn er ook ouders met een rotsvast vertrouwen in het talent, hun kind mee laten doen aan idols en stom verbaasd zijn als hun kind de risee van een uitzending wordt.

Waarmee ik niet wil zeggen dat Laura geen talent heeft maar wel dat ouders dat talent nogal eens overschatten.
Dat is idd ook zo triest en gebeurt inmiddels zovaak dat ik me er al aan zit te ergeren dat kinderen onder de 16 mee mogen doen, simpelweg omdat hun ouders ze niet tegen het soort teleurstellingen beschermen waar ze nog niet mee van doen zouden moeten hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_72412691
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:18 schreef MOVO het volgende:

[..]

Nogmaals ik denk niet dat vader dekker Laura overschat.
pi_72412777
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:23 schreef Anarki het volgende:

[..]

Nogmaals ik denk niet dat vader dekker Laura overschat.
Ik denk dat vader Dekker zijn eigen agenda heeft.
pi_72412878
Naar aanleiding van Laura, ben ik eens in het boek 'Zwaar weer zeilen' dat ik nog in de kast had staan gedoken. Hierin worden een groot aantal edities zeezeilwedstrijden en wedstrijden op de oceaan besproken waarin de windkracht 9 of groter was (oa de Fastnetrace van 1979 waarbij 16 doden vielen). Op de oceaan lopen bij windkracht 11 golven van tussen de 20 en 25 meter! Toch blijkt, verrassend genoeg, dat er geen enkele aanwijzing is dat veel zeezeil-ervaring een rol speelt bij het overleven van dergelijke stormen.
pi_72413065
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Naar aanleiding van Laura, ben ik eens in het boek 'Zwaar weer zeilen' dat ik nog in de kast had staan gedoken. Hierin worden een groot aantal edities zeezeilwedstrijden en wedstrijden op de oceaan besproken waarin de windkracht 9 of groter was (oa de Fastnetrace van 1979 waarbij 16 doden vielen). Op de oceaan lopen bij windkracht 11 golven van tussen de 20 en 25 meter! Toch blijkt, verrassend genoeg, dat er geen enkele aanwijzing is dat veel zeezeil-ervaring een rol speelt bij het overleven van dergelijke stormen.
Bij het overleven van zulke stormen niet, maar bij het navigeren en plotten van je koers wel.
pi_72413203
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:31 schreef Anarki het volgende:

[..]

Bij het overleven van zulke stormen niet, maar bij het navigeren en plotten van je koers wel.
Dus we zeilen er gewoon omheen?
pi_72413243
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dus het is niet eens nódig om veel zeilervaring te hebben?
pi_72413323
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk dat vader Dekker zijn eigen agenda heeft.
even vanaf mijn telefoon *kan dus niet pm-en * maar we weten dus ook nog niet wat de volgende stap wordt voor de dekkers of wel?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 3 september 2009 @ 21:35:33 #144
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72413344
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:31 schreef Anarki het volgende:

[..]

in een noodsituatie nog adequaat kunnen handelen.
pi_72413352
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dus we zeilen er gewoon omheen?
Dat is verstandiger.
  donderdag 3 september 2009 @ 21:36:54 #146
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72413427
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus het is niet eens nódig om veel zeilervaring te hebben?
dan valt die ene plus ook nog weg
pi_72413644
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:35 schreef Dragorius het volgende:

[..]

even vanaf mijn telefoon *kan dus niet pm-en * maar we weten dus ook nog niet wat de volgende stap wordt voor de dekkers of wel?
Pm-en spannend hoor met Lavenderr ?
Maar de volgend estap, wie o wie ?
  donderdag 3 september 2009 @ 21:41:23 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72413824
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
in een noodsituatie nog adequaat kunnen handelen.
Daar zijn 2 dingen voor nodig: koelbloedig blijven en snel kunnen overzien wat oorzaak en gevolg zijn.

Over Laura's zeilkwaliteiten heb ik niet eens zoveel twijfels, maar mijn twijfel zit m (nog steeds) in het het feit dat ze als 13-jarige simpelweg niet de levenservaring heeft die in een hoop gevallen nodig is om oorzaak en gevolg te overzien.

Of ze koelbloedig handelt weet ik niet, mijn zoon bluste op zijn 8ste een keer een beginnend brandje terwijl de rest alleen maar stond te kijken... ook in andere situaties heb ik hem soms zien reageren op een manier die je over het algemeen niet bij de leeftijd waarop dingen gebeurden verwacht.
Maar dat wil niet zeggen dat ik hem nu graag met een rugzakje een wereldreis zou willen zien maken
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 3 september 2009 @ 21:43:25 #149
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_72413928
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:32 schreef Anarki het volgende:

[..]

Hoe het allemaal is voorbereid dat weten alleen de dekkers.
Maar ik ga ervan uit dat het een lange voorbereiding heeft gehad die wereldzeilreis van Laura.
En het bashen van pa dekker en z'n dochter, ach daar vielen mij er twee bij op.
Ja, heel lang, sinds mei, toen Pa Dekker zei dat ze eerst maar eens naar Engeland moest zeilen en dat ze dan wel eens verder konden zien.
Maar je hebt gelijk, voor een dertienjarige is van mei tot augustus (toen ze de website maakten en het AD voor publiciteit benaderden) idd een heeeeele lange tijd.
pi_72413952
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:39 schreef Anarki het volgende:

[..]

Pm-en spannend hoor met Lavenderr ?
Maar de volgend estap, wie o wie ?
iemand moet voor me zorgen nu ik ziek ben
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: