De WIIquote:Op donderdag 3 september 2009 23:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Sorry :p
@Boris: Wat voor spelcomputer heb je
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb nu LOW met jou, dat was eerst HIGH dus
Okayquote:Op donderdag 3 september 2009 23:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kan alles skippen tot de penalties
Bizar eigenlijk, jij hebt Metallica in je top 15 artiesten, ik heb Metallica in mijn top 15 artiesten, maar Metallica staat niet in de artiesten die wij overeen komenquote:
Prutsers daarquote:Op donderdag 3 september 2009 23:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk, jij hebt Metallica in je top 15 artiesten, ik heb Metallica in mijn top 15 artiesten, maar Metallica staat niet in de artiesten die wij overeen komen
Gelukkig weet ik de uitkomst alquote:Op donderdag 3 september 2009 23:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kan alles skippen tot de penalties
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja, maar zo komen wij nooit dichter bij elkaar
lolquote:Op donderdag 3 september 2009 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik de uitkomst al. Scheelt weer in de spanning
.
Enigste drug ervaring is dat ik ooit eens een paar teugen van een jointje heb gerookt. Kreeg er toch zo`n enorme vreet kick van, echt niet normaal. Volgens mij heb ik samen met die collega waarmee ik toen in Amsterdam was bijna 2,5 uur bij die grote gele M gezetenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:08 schreef 3FMaster het volgende:
Mijn drugs-ervaring: 0,0 (behalve alcohol dan)
Genieten met een hoofdletter Gquote:Op donderdag 3 september 2009 23:40 schreef 3FMaster het volgende:
Wat een prachtige compositieRustig beginnen, steeds verder opvoeren. Dammit zeg
Die van de Madd was ook prachtig.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:38 schreef Timo20 het volgende:
Ik zeg: er moet een dvd uitkomen met een show van Kytman![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |