Foutquote:
Dat is nog ergerquote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet omgedraaid, ze verwijzen allebei naar 'topuser'.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
Schokkend, m'n huisgenoot kwam vragen hoe het ging met m'n externe monitor, dus ik zo ja kut! Dus laten zien en ik had Fok! open staan, Hij: Ben je een fokker
?
Dus jij bent mijn huisgenootquote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
Schokkend, m'n huisgenoot kwam vragen hoe het ging met m'n externe monitor, dus ik zo ja kut! Dus laten zien en ik had Fok! open staan, Hij: Ben je een fokker
?
Oeh, en wat is zijn username?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
?
Whehe, nu gaat ie proberen je account te hacken.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
?
IQM.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
?
Gaat je niks aanquote:
quote:
Dat was zijn oude accountquote:Op donderdag 3 september 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat je niks aanmaar ik heb 'm opgezocht en hij had maar 1 post en hij zat nu niet meer op Fok! dus no problemo
!
Dalijk vraagt hij naar je piercing.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat je niks aanmaar ik heb 'm opgezocht en hij had maar 1 post en hij zat nu niet meer op Fok! dus no problemo
!
Nee het was gers nietquote:Op donderdag 3 september 2009 14:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat was zijn oude account![]()
Zijn nieuwe is Gers
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dalijk vraagt hij naar je piercing.
Eerst tracken, daarna trekken.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee het was gers nietm'n angst is wel dat hij m'n username heeft gezien en me nu gaat tracken
maar ik denk het niet.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerst tracken, daarna trekken.
Okee, nu ben ik echt weg.
Geil!quote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dalijk vraagt hij naar je piercing.
Dat is niks om je voor te schamenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |