Niks voor mij. Ik word al knettergek van dat klote orgel wat hier langs komt aan het eind van de dagquote:Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik moet zeggen: het is best te doen
Ik wacht nou wel op ZUU ZUUquote:Op donderdag 3 september 2009 20:01 schreef Sjowhan het volgende:
Voor Flash: Verzuurde ex-crew
Volgens mij mag je daar ook in posten
Ja wat zei die zakkenwasser van de ANWB ook weer?quote:
Nehhh, af en toe kan je nog flink tekeer gaanquote:Op donderdag 3 september 2009 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht nou wel op ZUU ZUU![]()
Net nou ik ook al niet eens meer verzuurd ben, komen ze met zoiets. Grmpf
Nou neuh niet echtquote:
Politiek correct spreken. Dat weten de meeste beleidsmannen ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat zei die zakkenwasser van de ANWB ook weer?![]()
![]()
"het moet nauwkeuriger. Laten we met z'n allen zorgen dat de techniek beter wordt!"
Kan zo de politiek inWAT een flapdrol zeg
![]()
Geluid is ook leukquote:Op donderdag 3 september 2009 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je ziet er nog weinig van hoor! Té licht ervoor om écht te genieten
ik heb toch gezegd een uur voor het er isquote:
Sorry hoor, maar dit was gewoon echt geraaskal. De hele meteorologische wetenschap is al 300 jaar hard bezig "om te zorgen dat de techniek beter wordt" en dan komt zo'n oelewapper ff zoiets roepenquote:
Misschien nog wel langerquote:Op donderdag 3 september 2009 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb toch gezegd een uur voor het er is
denk dat ze de weg kwijt zijnquote:
Wel lachen even goed, dat ZUUquote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nehhh, af en toe kan je nog flink tekeer gaan.
ow, is geen orgel, gewoon een soort van radio (zonder nieuws en reclame)quote:Op donderdag 3 september 2009 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Niks voor mij. Ik word al knettergek van dat klote orgel wat hier langs komt aan het eind van de dag
Nah dan nogquote:Op donderdag 3 september 2009 20:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
ow, is geen orgel, gewoon een soort van radio (zonder nieuws en reclame)
als ik de tv ofzo aanzet, hoor ik het al niet meer dus het valt wel meequote:Op donderdag 3 september 2009 20:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah dan nogIk wil niet gedwongen naar muziek moeten luisteren (helemaal niet als ik gewoon thuis ben)
Dat is al net zo irritant als die irritante klote jeugd die het normaal vind om hun muziek zo asociaal hard te zetten dat iedereen er van mee moet genieten
Ohw dat scheeltquote:Op donderdag 3 september 2009 21:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
als ik de tv ofzo aanzet, hoor ik het al niet meer dus het valt wel meeja, die jongeren zijn echt heel erg irritant..
Nou als ik moet kiezen...quote:Op donderdag 3 september 2009 21:15 schreef wel.o.k het volgende:
hallo, dan zal ik fha maar aflossen?
Vakantie is voor het plebsquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:45 schreef wel.o.k het volgende:
jodelahetetee, o nee dat was de vorige.
o ja, met lampjes die het niet doen blacklight gevenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
NIET IN MIJN TOPIC JA
Dit topic is alpenlandenvrij gebied.
Oh ja, dus hier gaat het NIET over Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland, Liechtenstein, Italië, Frankrijk of Slovenié? En ook niet over Bratwurst, Oktoberfeste, Dirndl, Apfelstrudel, Koekoeksklokken, Glacier Express, en Grossglocknert?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
NIET IN MIJN TOPIC JA
Dit topic is alpenlandenvrij gebied.
Nee, Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland, Liechtenstein, Italië, Frankrijk of Slovenié? En ook niet over Bratwurst, Oktoberfeste, Dirndl, Apfelstrudel, Koekoeksklokken, Glacier Express, en Grossglocknert was het vorige topicquote:Op donderdag 3 september 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dus hier gaat het NIET over Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland, Liechtenstein, Italië, Frankrijk of Slovenié? En ook niet over Bratwurst, Oktoberfeste, Dirndl, Apfelstrudel, Koekoeksklokken, Glacier Express, en Grossglocknert?
Nee okee, dat is dan duidelijk
Correct. Indien je toch over een dezer onderwerpen wilt discussiëren, mag je een topic openen in ZUU.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dus hier gaat het NIET over Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland, Liechtenstein, Italië, Frankrijk of Slovenié? En ook niet over Bratwurst, Oktoberfeste, Dirndl, Apfelstrudel, Koekoeksklokken, Glacier Express, en Grossglocknert?
Nee okee, dat is dan duidelijk
Oh jammer. Misschien kunnen we het dan nog over Milka, Zwitserse Alpenchocolade, glühwein, Bayern, rösti, Gornergratbahn of Jungfraujoch hebben. Ik weet het nietquote:Op donderdag 3 september 2009 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Nee, Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland, Liechtenstein, Italië, Frankrijk of Slovenié? En ook niet over Bratwurst, Oktoberfeste, Dirndl, Apfelstrudel, Koekoeksklokken, Glacier Express, en Grossglocknert was het vorige topic
Ik blijf aan de gang daar zekerquote:Op donderdag 3 september 2009 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Correct. Indien je toch over een dezer onderwerpen wilt discussiëren, mag je een topic openen in ZUU.
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer. Misschien kunnen we het dan nog over Milka, Zwitserse Alpenchocolade, glühwein, Bayern, rösti, Gornergratbahn of Jungfraujoch hebben. Ik weet het niet
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer. Misschien kunnen we het dan nog over Milka, Zwitserse Alpenchocolade, glühwein, Bayern, rösti, Gornergratbahn of Jungfraujoch hebben. Ik weet het niet
Die discussie houden jullie maar in het vorige topicquote:Op donderdag 3 september 2009 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ja wie weet, ik vindt milka wel lekker bij de koffie.
die zit tog op slod pikketrekkerquote:Op donderdag 3 september 2009 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Die discussie houden jullie maar in het vorige topic.
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Die discussie houden jullie maar in het vorige topic.
daarom juistquote:Op donderdag 3 september 2009 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die zit tog op slod pikketrekkerjeweetselluf
ooh, nu gaat het lichtje aan.quote:
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
ik vindt milka wel lekker bij de koffie.
was ook een inkoppertjequote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ooh, nu gaat het lichtje aan.
(sorry, kon het niet laten)
pheno houdt ook van milkaquote:Op donderdag 3 september 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |