Dat zegt ook wel watquote:Op donderdag 3 september 2009 13:09 schreef Trannellius het volgende:
Ik zat ook te denken aan zulks een lemming, maar zelfs ik vond hem te slecht om te maken.
Ik vind mensen slecht die geen döner zijn!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:09 schreef Trannellius het volgende:
Ik zat ook te denken aan zulks een lemming, maar zelfs ik vond hem te slecht om te maken.
Ja, vertel allemaal!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:13 schreef Raphaelo het volgende:
+1 vanwege voor de discussiewaarde!!!![]()
Waarom gooi je deze lemming niet op slot ipv te baggeren?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
Bij deze de VII-smilie-symphony van BoWa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat het een terechte klacht is.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:22 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Waarom gooi je deze lemming niet op slot ipv te baggeren?
Ja, waarom zou dat nou toch zijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:22 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Die was op bij de appie dus iedereen vragen aan mij waar de swarruma wasquote:
Omdat hij geen mod is.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:22 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Mensen die geen Onur zijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, wie opent "Mensen die geen Onur zijn"?
Misschien kan je een dönertransfusie doen?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:31 schreef DrDarwin het volgende:
Ik had mijn Dönor gedöneerd, maar niemand wilde mijn Dönor, en nu is ie koud en wil ik 'm zelf ook niet meer maar zonder Dönor ga ik dood en wordt ik ook koud.
Wat een gedönör weer.
Bazenfaalquote:
Ha-ha.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:22 schreef Keiichi het volgende:
[..]
En dat dus.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:05 schreef fathank het volgende:
Döner.
Die meuk is alleen zaterdag's tussen 03:00 uur en 05:00 uur 's ochtends te vreten.
Falsch...quote:Op donderdag 3 september 2009 14:05 schreef fathank het volgende:
Döner.
Die meuk is alleen zaterdag's tussen 03:00 uur en 05:00 uur 's ochtends te vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |