Je volgt de verkeersregels niet op en gaat hier nou een beetje de verdedigende fietser lopen uithangen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:12 schreef ErikT het volgende:![]()
Door rood rijden staat niet gelijk aan: door razend verkeer naar de overkant proberen te komen.
Dus jij rijdt ook altijd keurig 120?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je volgt de verkeersregels niet op en gaat hier nou een beetje de verdedigende fietser lopen uithangen.
Verkeersregels zijn er niet voor niks.
De volgende keer dat je weer express door rood fietst/loopt hoop ik serieus dat ze je eens raken. Kijken of je dan nog zo piept over rode lichten......
Auto's hebben geen handjes en grijpen dus geen fietsers.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:11 schreef Paxlie het volgende:
6 weken ziekenhuis omdat je door licht fietste en daardoor gegrepen werd door een auto. Is dat nou niet een beetje overdreven veel?
Loop je hier al zo lang rond, en kan je nog steeds niet lezen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je volgt de verkeersregels niet op en gaat hier nou een beetje de verdedigende fietser lopen uithangen.
Verkeersregels zijn er niet voor niks.
De volgende keer dat je weer express door rood fietst/loopt hoop ik serieus dat ze je eens raken. Kijken of je dan nog zo piept over rode lichten......
Bij voorkeur door de bebouwde kom.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:16 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dus jij rijdt ook altijd keurig 120?
Omdat je toen 16 was?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik geloof dat het 4 jaar terug nog 20 euro was.
Dus meer dan als een auto door rood rijdt (=110 euro). Verklaar je nader.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:17 schreef karr-1 het volgende:
60 euro is natuurlijk veel te laag. Dat zou minstens het dubbele moeten zijn.
Nee omdat de boete toen 20 euro was.quote:
Nee. Soms 190.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:16 schreef appelsjap het volgende:
Dus jij rijdt ook altijd keurig 120?
In 1930 40 cent.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:13 schreef Martijn85 het volgende:
2 jaar geleden was het nog ¤ 50,-
Zoals ik al zei in post 1 (begrijpend lezen lijkt een uitgestorven begrip).quote:Op donderdag 3 september 2009 12:16 schreef ErikT het volgende:
Loop je hier al zo lang rond, en kan je nog steeds niet lezen.
Ik zeik er niet over dat ik een boete krijg, ik vind de hoogte een beetje vreemd. Ik kan niemand doodrijden met mn fiets, ik breng sowieso niemand in gevaar.
Ik geloof dat het 4 jaar terug nog 20 euro was.
150quote:Op donderdag 3 september 2009 12:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dus meer dan als een auto door rood rijdt (=110 euro). Verklaar je nader.
Wat een braaf volk allemaal hier op Fok! Als je nooit buiten komt, doe je ook niet zo snel iets fout natuurlijk.
maar de toon die je aanslaat, tegen TS slaat nergens op. Ik hoop dat je geschept wordt oid. Hij is niet de enige die de wet niet naleeft. Jij ook niet, dusik hoop dat je de volgwende x met 190 tegen een boom rijdt.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Soms 190.
Maar ik jank dan ook niet als ik een boete krijg of crash.
Ja man, dood gereden worden in een bocht waar alles altijd 20 rijdtquote:Op donderdag 3 september 2009 12:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in post 1 (begrijpend lezen lijkt een uitgestorven begrip).
Die ¤ 60- is niks vergeleken met het feit dat ze je dood hadden kunnen rijden omdat je de verkeersregels negeerde.
Het is een afweging die je maakt uiteraard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |