Mwoh, als ik m'n SCC niet op tijd binnenheb, hoef ik me er niet eens druk over te maken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:37 schreef Foca het volgende:
[..]
5% van 26000 is 1300 kaarten hebben we recht op. Maar ik hoorde dat we zo'n 1800 kaarten zouden krijgen. Waarschijnlijk wordt er volgende week meer duidelijk over het verkoopschema.
quote:Maarten Stekelenburg is vrijdag op de training van de Oranjeselectie in de aanloop naar het oefenduel met Japan geblesseerd van het veld gegaan.
De Ajax-doelman kreeg een bal recht op een vinger. Er wordt een foto gemaakt om de aard van de blessure vast te kunnen stellen. Bondscoach Van Marwijk denkt dat de blessure meevalt.
Als Stekelenburg zaterdag niet ingezet kan worden, is Piet Velthuizen op basis van de training zaterdag in Enschede zijn vervanger.
Maar dat is dan wel weer het nadeel aan interlandsquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:30 schreef Schanulleke het volgende:
Och, niet meteen het ergste denken, misschien is het alleen een beetje gekneusd...
Ik hoop het wel. Ik vind Vermeer meer een personality in het doel. Zijn huidskleur zal daar heus wel debet aan zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:30 schreef Schanulleke het volgende:
Och, niet meteen het ergste denken, misschien is het alleen een beetje gekneusd...
Jouw ideale speler heeft volgens mij een bruingetinte huidskleur, dijbenen als staalkabels, een kop als een pitbull, een onderstel van een Hummer, het charisma van Wouter Bos en een werklust waar ze in Nederlandse havens jaloers op zouden zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Ik vind Vermeer meer een personality in het doel. Zijn huidskleur zal daar heus wel debet aan zijn.²
B.A. is al te oud ofniet?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Jouw ideale speler heeft volgens mij een bruingetinte huidskleur, dijbenen als staalkabels, een kop als een pitbull, een onderstel van een Hummer, het charisma van Wouter Bos en een werklust waar ze in Nederlandse havens jaloers op zouden zijn.
Slecht nieuws, Obama is geen voetballer, Schwarzenegger (Hihi, ik zei Schwarz) ook niet
Zie TTquote:
Dat klopt inderdaad. En het is gewoon zaak dat er nu een tijdlang dezelfde defensie staat.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:47 schreef Dvm86 het volgende:
Paniek! Zonder Stekelenburg gaan we punten verspelen. Vermeer is immers zoveel slechter
Het gaat meer om het principe dat een club weer de dupe is van een tussentijdse interland, en dan ook nog een oefenpot.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
EEN KEEPER DIE EEN BAL OP ZIJN VINGER KRIJGT, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!.
Onbegrijpelijk ja. Die bal moet je vangen met je héle hand, niet met je vingertje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
EEN KEEPER DIE EEN BAL OP ZIJN VINGER KRIJGT, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |