Ik denk het wel, nu hebben de nieuwe spelers ook wat meer tijd te wennen en trainen met de groep.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:28 schreef Blight het volgende:
Ik wil ook weer gewoon clubvoetbal zien, maar misschien is de periode van rust wel goed voor de groep.
welke groep?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik denk het wel, nu hebben de nieuwe spelers ook wat meer tijd te wennen en trainen met de groep.
Daardoor mis ik NAC, want dan ben ik vakantiequote:
Hoeveel open deuren wil je in 1 post intrappen.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:30 schreef Rhapsody het volgende:
Om even terug te komen op het spiegelen aan van der Sar: ja ik denk dat bijna iedereen Stekelenburg vergelijkt met van der Sar. Begrijpelijk aan de ene kant, maar niet helemaal terecht.
Ik ookquote:Op donderdag 3 september 2009 11:31 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de prestaties van Pantelic.
Ach, dan kunnen de mensen van "ver" tenminste niet met het excuus komen dat ze de laatste trein niet meer kunnen halenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Timisoara en Anderlecht thuis beginnen om 7 uur alBelachelijke tijden!
Juist top voor mijquote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Je hebt wel een clubcard? In dat geval kan je gewoon een PP halen. Als je losse kaarten wil voor die twee wedstrijden dan kun je ook zonder CC kaartjes kopen, maar dat zal wel een duurdere grap zijn denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Chadi het volgende:
Kan je zonder scc kaartjes halen voor die twee wedstrijden?
Ik hoop van wel. Heb zelf een clubcard. Maar op de site van Ajax staat zelfs wanneer de vrije verkoop begint. Denk niet dat die duels volledig uitverkocht rakenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Chadi het volgende:
Kan je zonder scc kaartjes halen voor die twee wedstrijden?
Zonder SeizoenClubCard kun je wel kaartjes halen hoor. Raakt zeker niet uitverkocht, wees maar niet bangquote:Op donderdag 3 september 2009 11:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Heb zelf een clubcard. Maar op de site van Ajax staat zelfs wanneer de vrije verkoop begint. Denk niet dat die duels volledig uitverkocht raken
Ik vind het niks, ik wil gewoon lekker een competitierondequote:Op donderdag 3 september 2009 11:38 schreef mash_ het volgende:
ik vind interlands altijd wel leukEn nu ook wel beter dat de aankopen wat meer tijd hebben om te wennen etc
Bovendien heb je weer kans dat er spelers geblesseerd terugkomen naar je club.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het niks, ik wil gewoon lekker een competitieronde
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:52 schreef Foca het volgende:
[..]
Zonder SeizoenClubCard kun je wel kaartjes halen hoor. Raakt zeker niet uitverkocht, wees maar niet bang
maakt helemaal niet uit, want er zijn er toch 34 tot begin Mei 2010.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het niks, ik wil gewoon lekker een competitieronde
Kut dat wordt gezeik met werk....quote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Jawel, ik heb er nu nog zin inquote:Op donderdag 3 september 2009 11:58 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
maakt helemaal niet uit, want er zijn er toch 34 tot begin Mei 2010.
Doordeweekse speelrondes vind ik juist altijd wel vet.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb er nu nog zin inEn als het even kan heb ik liever geen doordeweekse speelrondes (die hebben we gelukkig ook nauwelijks meer)
Nee. hij is terug naar Servie omdat te regelen. Dat zou een paar dagen duren.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:09 schreef Schanulleke het volgende:
Heeft Pantelic al een werkvergunning gekregen? Hopen dat dat rond is voordat de competitie weer begint.
Die Australietrip is echt bezopen ja.... maar zo'n kwalificatietoernooitje in juni is in mijn ogen wel beter... speel je twee weken een toernooi en dan is het de rest van het jaar klaar en kun je je op je club focussen... of ze moeten bijvoorbeeld de eerste 4 van het EK gewoon automatisch laten kwalificeren voor het WK... scheelt de grote landen ook al een hoop extra belastingquote:Op donderdag 3 september 2009 12:20 schreef borisz het volgende:
Ik vind interlandvoetbal ook altijd wel leukDenk dat zo af en toe een weekje er tussenuit toch de beste oplossing is. In de oneven jaren een kwalificatietoernooi spelen in juni lijkt me ook niks omdat dan spelers helemaal niet meer kunnen uitrusten. Enige wat ik niet snap is dat de KNVB een oefentripje heeft gepland naar Australië volgende maand
. 24 uur heen en 24 uur terug minimaal.
Moet wel goedkomen voor de eerstvolgende competitierondequote:Op donderdag 3 september 2009 12:09 schreef Schanulleke het volgende:
Heeft Pantelic al een werkvergunning gekregen? Hopen dat dat rond is voordat de competitie weer begint.
In Servië ja. Vervolgens komt de papierwinkel in Nederland op gang. Atouba duurde ook onwijs lang, nog een reden waarom het lang duurde voordat die een beetje fit was. Beter gaat dat met Pantelic sneller.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:17 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nee. hij is terug naar Servie omdat te regelen. Dat zou een paar dagen duren.
Onze lange spits in de punt of er komend en dan suarez vanaf zijn favo plek rechts hangend. heb je ook gelijk geen probleem meer met Rommedahl. je bent dan defensief kwetsbaarder maar ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moet wel goedkomen voor de eerstvolgende competitieronde
Ben wel benieuwd hoe de nieuwe spelers ingebouwd worden in het elftal.
Mij was verteld dat alleen Timisoara in de vrije verkoop ging. Maargoed, dat zullen ze wel aanpassen als ze merken dat de kaartverkoop niet storm loopt.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:51 schreef Foca het volgende:
[..]
Je hebt wel een clubcard? In dat geval kan je gewoon een PP halen. Als je losse kaarten wil voor die twee wedstrijden dan kun je ook zonder CC kaartjes kopen, maar dat zal wel een duurdere grap zijn denk ik.
Dan scharen ze Anderlecht en Zagreb dus onder de risicowedstrijden. Wat een onzin. Maar dan nog is het krom, want op één kaart kun je wel vier tickets halen. Dus mensen zonder (S)CC kunnen ook makkelijk aan hun kaarten komen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:33 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Mij was verteld dat alleen Timisoara in de vrije verkoop ging. Maargoed, dat zullen ze wel aanpassen als ze merken dat de kaartverkoop niet storm loopt.
Bron: Voetbalprimeurquote:Vermeer en Ajax naderen akkoord
Kenneth Vermeer staat op het punt zijn contract bij Ajax te verlengen. Speler en club hebben elkaar zo goed als gevonden in een nieuwe verbintenis, die de doelman tot 2013 in Amsterdam gaat houden. Dat meldt De Telegraaf.
Het huidige contract van Vermeer loopt komende zomer af. Onder het bewind van Marco van Basten werd de afspraak gemaakt dat ze over een verlenging van de verbintenis zouden gaan praten. Dat werd overgenomen door de nieuwe trainer Martin Jol.
De Amsterdammer is afkomstig uit de jeugd van Ajax, waar hij afgelopen seizoen zijn debuut maakte. Onder Van Basten kreeg Vermeer zelfs een aantal maanden de voorkeur boven Maarten Stekelenburg. Dit seizoen is hij weer tweede keus achter de Oranje-doelman.
Niets mis mee inderdaad. Prijs van een los kaartje op VAK410 tegen Anderlecht vind ik dan wel weer vrij prijzig: 38,50quote:Op donderdag 3 september 2009 12:45 schreef Dvm86 het volgende:
Het is toch een prima prijs voor de PP. Mag toch hopen dat het niet weer met een half gevuld stadion is.
Ik vind het best. Moet 05:00 alweer opstaan voor werk.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Dat zeker. Ik hoop niet dat Jol van het type is dat de aankoop van de trainer automatisch speelt maar dat er een gezonde concurrentiestrijd komt.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moet wel goedkomen voor de eerstvolgende competitieronde
Ben wel benieuwd hoe de nieuwe spelers ingebouwd worden in het elftal.
Dat is Jol niet. Ik was er ook bang voor, maar hij zet Atouba er ook langs zonder er zo moeilijk over te doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik hoop niet dat Jol van het type is dat de aankoop van de trainer automatisch speelt maar dat er een gezonde concurrentiestrijd komt.
Klopt, hoewel ik hem met Atouba wel erg wispelturig vind. De ene wedstrijd in de basis en het weekend daarop zit ie op de tribunequote:Op donderdag 3 september 2009 12:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is Jol niet. Ik was er ook bang voor, maar hij zet Atouba er ook langs zonder er zo moeilijk over te doen.
Volgens mij komt dat doordat Atouba nog nit geheel fit is en hij nog niet zoveel belasting aankan.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt, hoewel ik hem met Atouba wel erg wispelturig vind. De ene wedstrijd in de basis en het weekend daarop zit ie op de tribune
Mja das ook wel weer zo, maar laat m dan op de bank zitten ofzo, dat ie eventueel kan invallen, dit vind ik ook zo zinloosquote:Op donderdag 3 september 2009 13:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat doordat Atouba nog nit geheel fit is en hij nog niet zoveel belasting aankan.
Ik begin het hele Atouba-verhaal een beetje vaag te vinden zo langzamerhand. Wanneer werd die gast gecontracteerd? Nog vóór de Engeland-trip. Hij mocht ivm de werkvergunning een tijdje nog niet meetrainen, maar ervan uitgaande dat je een prima werknemer bent en voor jezelf rent zou je nu toch onderhand wel topfit moeten zijn?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mja das ook wel weer zo, maar laat m dan op de bank zitten ofzo, dat ie eventueel kan invallen, dit vind ik ook zo zinloos
Nouja, hij heeft natuurlijk wel een aanzienlijke achterstand omdat hij 11(?) maanden niet heeft kunnen trainenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik begin het hele Atouba-verhaal een beetje vaag te vinden zo langzamerhand. Wanneer werd die gast gecontracteerd? Nog vóór de Engeland-trip. Hij mocht ivm de werkvergunning een tijdje nog niet meetrainen, maar ervan uitgaande dat je een prima werknemer bent en voor jezelf rent zou je nu toch onderhand wel topfit moeten zijn?
Die gast verdient 1,4 miljoen per jaar en hij loopt er nog bij alsof 'ie 43 is. Al hoewel hij me op de fitte momenten wel redelijk kon overtuigen, ik wacht het nog even af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |