Ik denk het wel, nu hebben de nieuwe spelers ook wat meer tijd te wennen en trainen met de groep.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:28 schreef Blight het volgende:
Ik wil ook weer gewoon clubvoetbal zien, maar misschien is de periode van rust wel goed voor de groep.
welke groep?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik denk het wel, nu hebben de nieuwe spelers ook wat meer tijd te wennen en trainen met de groep.
Daardoor mis ik NAC, want dan ben ik vakantiequote:
Hoeveel open deuren wil je in 1 post intrappen.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:30 schreef Rhapsody het volgende:
Om even terug te komen op het spiegelen aan van der Sar: ja ik denk dat bijna iedereen Stekelenburg vergelijkt met van der Sar. Begrijpelijk aan de ene kant, maar niet helemaal terecht.
Ik ookquote:Op donderdag 3 september 2009 11:31 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de prestaties van Pantelic.
Ach, dan kunnen de mensen van "ver" tenminste niet met het excuus komen dat ze de laatste trein niet meer kunnen halenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Timisoara en Anderlecht thuis beginnen om 7 uur alBelachelijke tijden!
Juist top voor mijquote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Timisoara en Anderlecht thuis beginnen om 7 uur alBelachelijke tijden!
Je hebt wel een clubcard? In dat geval kan je gewoon een PP halen. Als je losse kaarten wil voor die twee wedstrijden dan kun je ook zonder CC kaartjes kopen, maar dat zal wel een duurdere grap zijn denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Chadi het volgende:
Kan je zonder scc kaartjes halen voor die twee wedstrijden?
Ik hoop van wel. Heb zelf een clubcard. Maar op de site van Ajax staat zelfs wanneer de vrije verkoop begint. Denk niet dat die duels volledig uitverkocht rakenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Chadi het volgende:
Kan je zonder scc kaartjes halen voor die twee wedstrijden?
Zonder SeizoenClubCard kun je wel kaartjes halen hoor. Raakt zeker niet uitverkocht, wees maar niet bangquote:Op donderdag 3 september 2009 11:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Heb zelf een clubcard. Maar op de site van Ajax staat zelfs wanneer de vrije verkoop begint. Denk niet dat die duels volledig uitverkocht raken
Ik vind het niks, ik wil gewoon lekker een competitierondequote:Op donderdag 3 september 2009 11:38 schreef mash_ het volgende:
ik vind interlands altijd wel leukEn nu ook wel beter dat de aankopen wat meer tijd hebben om te wennen etc
Bovendien heb je weer kans dat er spelers geblesseerd terugkomen naar je club.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het niks, ik wil gewoon lekker een competitieronde
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:52 schreef Foca het volgende:
[..]
Zonder SeizoenClubCard kun je wel kaartjes halen hoor. Raakt zeker niet uitverkocht, wees maar niet bang
maakt helemaal niet uit, want er zijn er toch 34 tot begin Mei 2010.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het niks, ik wil gewoon lekker een competitieronde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |