Pruuse? We hebben toch al thuis gespeeld tegen Roda?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:31 schreef fratsman het volgende:
Ik wil ff iedereen er aan herinneren dat het komend weekend weer "kumseindestadwatzuuse" is.(Allerheiligen
)
Mijn broer kwam rond 2 uur luid vloekend bij mij de winkel in, die had vanaf op de berg bij vvv '03 er 25 minuten over gedaan om in de stad te komen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:08 schreef Klonk het volgende:
ik vond het reuze meevallen in de stad, drukke zaterdag maar niet meer dan dat, tenminste rond half 3 was dat zo, geen lange rijen op de Kaldenkerkerweg enzo, geen aanrijdingen op de rotonde...
Neem niet aan dat auto's spontaan in brand vliegen.quote:Op de Leijgraaf heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag een autobrand gewoed. Even voor half drie kreeg de politie in eerste instantie een melding dat er oud papier in brand stond. Onderweg bleek al dat een geparkeerde auto ook vlam had gevat. De brandweer heeft de brand geblust. De auto raakte zwaar beschadigd. De politie onderzoekt de zaak.
Geen flauw idee. Ik heb samen met mijn moeder in Blerick m'n verjaardag gevierd.quote:Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef Klonk het volgende:
hoe was het vandaag in de stad Frats ?
duitse dag maar het was vanmiddag wel kloteweer...
Maar goed dat ik daar niet meer werk danquote:Op zondag 1 november 2009 21:39 schreef fratsman het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik heb samen met mijn moeder in Blerick m'n verjaardag gevierd.Ik heb geen paniekerige telefoontjes gehad, dus zo erg zal het wel niet zijn geweest.
om 14.00 was ik bij het Tref voor bloemen, en daar was het wel teringdruk.
Echte Venlonaren kopen hun bloemen óf bij Leurs of op het stationquote:Op zondag 1 november 2009 21:39 schreef fratsman het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik heb samen met mijn moeder in Blerick m'n verjaardag gevierd.Ik heb geen paniekerige telefoontjes gehad, dus zo erg zal het wel niet zijn geweest.
om 14.00 was ik bij het Tref voor bloemen, en daar was het wel teringdruk.
Wat een onzinquote:Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef fratsman het volgende:
Polsbandjes verplicht op Parade en Markt.
Jammer, maar begrijpelijk. Venlo is de Limburgse Vastelaoveshoofdstad, en dat wil iedereen meemaken.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een onzin.
En dan óók nog eens het pils naar 2 euro.
OH.MY.GODquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:48 schreef fratsman het volgende:
Wat ik in een ander topic tegen kwam!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moest je die opmerking nou makenquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Moest je die opmerking nou maken?
Nu herken ik het.
Lowiekequote:Op vrijdag 6 november 2009 09:48 schreef fratsman het volgende:
Wat ik in een ander topic tegen kwam!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom weet jij er zoveel vanaf Frats?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:40 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, nee. Het is tegenwoordig Louisa!
Heb je hem de laatste tijd nog rond zien lopen?!?quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:08 schreef Ruder het volgende:
[..]
Waarom weet jij er zoveel vanaf Frats?
Ik vind het maar dubieus![]()
Wie kent trouwens nog Lowieke's successhow op Omroep Venlo?![]()
Ik denk dat Frats meer weet dan hem lief is, na een dronken misstap ofzoquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:08 schreef Ruder het volgende:
[..]
Waarom weet jij er zoveel vanaf Frats?
Ik vind het maar dubieus![]()
Wie kent trouwens nog Lowieke's successhow op Omroep Venlo?![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat Frats meer weet dan hem lief is, na een dronken misstap ofzo![]()
![]()
2 zielen, 1 gedachte. Ik wilde net hetzelfde posten! Ga dit maandag zeker kijken op de stadskwats!quote:
Ik ook. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
2 zielen, 1 gedachte. Ik wilde net hetzelfde posten! Ga dit maandag zeker kijken op de stadskwats!
* HairyArsedIrishman is niet tevreden met L1quote:Op maandag 9 november 2009 19:57 schreef fratsman het volgende:
Zometeen op stadsomroep, Het Venlo-Incident.
En hij staat ook niet op de site.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:38 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
* HairyArsedIrishman is niet tevreden met L1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |