Ja gek he! Het hele Nedinsco-terrein is een grote bouwput.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:46 schreef Klonk het volgende:
toch wel knap dat Blerick twee keer een grote kermis heeft maar dat ze in Venlo centrum falen
Nee!quote:Op maandag 26 oktober 2009 05:18 schreef Klonk het volgende:
Forza schiet ff niet op, 360 besloot dood te gaan van het weekend, die gaat dus gezellig op vakantie naar Duitsland
Vrij hoogquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:45 schreef fratsman het volgende:
Ja, jij.Ik zat al op deze post van je te wachten.
Maar...? Hoe hoog was het bontkraaggehalte dit keer?
ik twijfel meer en meer...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:17 schreef Mss het volgende:
Leuk die reclame!
Overigens kom ik niet terug naar Limburg.
Godverdegodver. Maar effe mijn baard laten staan dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk je uit voor de leerplichtambtenaren en de beveiliging die je gaat fouilleren:
Extra leerplichtcontrole bij carnavalsfeest
Dat ben ik ook al jaren van planquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:04 schreef fratsman het volgende:
Ik ga voor het eerst in m'n leven in Keulen kijken.
Mestreech? Ben je helemaal wawa? Tussen de Hollenjers in oranje tuinbroek gaan staan zekerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:07 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ik denk dat ik me maar eens 1 dag onder Sittard ga wagen met de Vasteloavend. Op noa Mesjtreech.
* HairyArsedIrishman kiekt ob zien antisjengensjaal nog ürges te fiende is
Vastelaovendquote:
Mestreech is met vasteloavendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Mestreech? Ben je helemaal wawa? Tussen de Hollenjers in oranje tuinbroek gaan staan zeker![]()
. Man, wat viel dat me tegen
.
Dat kan, want later in een klein kroegje achteraf was het welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Mestreech is met vasteloavend
Dan zat je gewoon verkeerd
Welk kroegje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan, want later in een klein kroegje achteraf was het wel.
Weet ik het, toen had ik al behoorlijk wat pils opquote:
helaas wel jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:31 schreef fratsman het volgende:
Ik wil ff iedereen er aan herinneren dat het komend weekend weer "kumseindestadwatzuuse" is.(Allerheiligen
)
Oh wat ben ik blij dat ik niet meer in Venlo werk zegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:31 schreef fratsman het volgende:
Ik wil ff iedereen er aan herinneren dat het komend weekend weer "kumseindestadwatzuuse" is.(Allerheiligen
)
Inderdaad. Overigens breng ik vrijwel mijn volledige vasteloavend door in Noord Limburg. Normaal gesproken 1 dagje Brabant.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Mestreech is met vasteloavend
Dan zat je gewoon verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |