Amsterdam verruilen voor Veldenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Kamer hier is opgezegd, als ik binnen een maand niks nieuws vind zit ik weer in Velden.
Nijmegen een wereldstad noemen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:39 schreef Ruder het volgende:
[..]
Amsterdam verruilen voor Velden
-1000
Nee grapje, er zal wel een goede rede achter zitten
Ach er loopt genoeg leuk vrouwenvolk, je kunt er goed uitgaan en je hebt er een universiteit :pquote:
Pas dan zal ik je credits geven! Berlin!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:51 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ach er loopt genoeg leuk vrouwenvolk, je kunt er goed uitgaan en je hebt er een universiteit :p
Over een paar jaar woon ik in Berlijn, dan praten we wel weer verder meneer Frats!
Ja die planning is om in het 2e jaar een semester te doen in Münster (ook leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Pas dan zal ik je credits geven! Berlin!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:23 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja die planning is om in het 2e jaar een semester te doen in Münster (ook leuk) en dan het 4e jaar op de Freie Universität in Berlin
![]()
![]()
en als ik afgestudeerd ben wil ik ook graag nog een aantal jaar in Berlijn vertoeven
en af en toe natuurlijk ff terug naar Venlo voor het dorpse gevoel
Dat wist je toch ook alquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:48 schreef fratsman het volgende:
[..]netjes!
Groot dorp inderdaad. De FRS gaat verhuizen (pand van Van Leest, die gaan weg.) en er wordt alweer geluld dat ik dat in januari al wist en eieren voor mijn geld heb gekozen.
Niet dus...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:57 schreef Ruder het volgende:
[..]
Dat wist je toch ook al
Maarre wat gebeurd er met Peter, Jody en Tom?
Is ze net zo knap als Jody?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Niet dus...
En beide teams... Tja, niemand weet waar ie aan toe is, daar zullen nog wel gesprekken over volgen. Ik heb in ieder geval een meisje aangenomen van de free, die dat niet af wilde wachten.
Wie ben jijquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Heb je voor mij ook nog werk dan???? Nu ik eindelijk de V&D verlaten heb....zit ik ook werkeloos thuis..(afgezien van school dan)![]()
PS: de ambulances zijn weg![]()
Bij FRS is nu een vacature voor op de donderdagavond, zaterdag en koopzondagen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Heb je voor mij ook nog werk dan???? Nu ik eindelijk de V&D verlaten heb....zit ik ook werkeloos thuis..(afgezien van school dan)![]()
PS: de ambulances zijn weg![]()
haha i know....ik was een van de vele La Place meisjes...niet helemaal de V&D maar tog...quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:03 schreef Ruder het volgende:
[..]
Wie ben jij
Ik heb ook bij de V&D gewerkt
Dat is wel spannend, een van de vele La Place meisjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:40 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
haha i know....ik was een van de vele La Place meisjes...niet helemaal de V&D maar tog...![]()
ik zal eens naar die vacature kijke dan...
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:56 schreef Ruder het volgende:
[..]
Dat is wel spannend, een van de vele La Place meisjes
Zat en wel een paar leuke meisjes maar die zijn allemaal wegquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
Tis maar net wat je spannend noemt he....![]()
Zat er volgens jou iets interesants tussen dan???![]()
stond meestal bij de kassa/koffie
Die baas daar is idd een Lamzakquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hahaha ja dat geloof ik best....en als ik dat zo hoor geef jij je ogen goed de kost![]()
En er zijn er idd een hoop weg bij La Place.
Het was idd geen vetpot en ben echt blij dat ik daar weg ben. de ene dag val je bijna in slaap van vervelen en de andere dag kom je om in het werk (en gezeur van irritante mensen) en dan ook nog zon baas hebben die zich te goed voelt om ook een beetje te werken voor zijn geld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |