Dat met de Tijger heb ik ook nog meegemaakt (ook rond 2004/2005 was het nog te doen daar)quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:39 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat een centrum als Venlo te klein is voor iets als een AH to go. Maar toch, jammer, ik hoop dat Evert en Marja snel een nieuwe baan vinden.
En in de Gouden Tijger moet eens flink geinvesteerd worden. Vroeger (Jaaaa jongens, opa vertelt!) Halverwege de jaren 90 was de Tijger een schitterende kroeg die van donderdag tot zaterdag iedere avond afgeladen vol zat. Hopelijk komt er snel genoeg een investeerder die de kansen in dat pand ziet.
Een winkel die het wel boven verwachting goed doet, bevindt zich op de Klaasstraat. Ik ga me maar weer eens voorbereiden op een lange werkdag.![]()
![]()
Vertel.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:08 schreef fratsman het volgende:
En het is weer mauw hier.Als iemand nog een Wii moet hebben voor sint/kerst, ik heb een leuke actie.
![]()
En Venlo zelf nog steeds nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik zie net dat in google maps inmiddels, Grubbenvorst, Horst, Maasbree, Blerick en een deel van Tegelen via streetview te bekijken zijn.
Wie wil dat gat dan ook op foto zien?quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 01:40 schreef Mss het volgende:
Ik heb de vasteloavesmuziek al aan. In Amsterdam snappen ze er niks van
quote:Op woensdag 9 december 2009 01:40 schreef Mss het volgende:
Ik heb de vasteloavesmuziek al aan. In Amsterdam snappen ze er niks van
Bij mij in de straat opgenomen zo te zienquote:
Waar? Door die "stabiele" camera zie ik het niet echt...quote:Op woensdag 9 december 2009 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij mij in de straat opgenomen zo te zien
"achter 't Thomascollegequote:Op woensdag 9 december 2009 11:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
Waar? Door die "stabiele" camera zie ik het niet echt...
Dea zuuse dan auk alliën oppe zoaterdig.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef fratsman het volgende:
Je hoort ook heel vaak van Huilanders op Vastelaoveszaoterdaag dat wij hier zo'n mooie pakken hebben. dat hebben ze in Brabant niet.
Ik heb één keer jaren geleden op zaterdag een jongen een beuk verkocht. Die kon met z'n vingers niet van een meisje afblijven. Zijn motivatie: Wat SssSeik je nou, 't is toch Carrenefal!" Die hadden we met een paar man heel snel de Parade afgejaagd.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:49 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Dea zuuse dan auk alliën oppe zoaterdig.
De rest van de carnaval zitten ze weer ergens anders. En dat zijn dan meestal de teringlijers die zich hier komen misdragen 'omdat dat toch zo hoort' waardoor wij zuiderlingen weer een reputatie krijgen.
Dat volk moet het lekker bij koninginnedag houden.
Heb je daar een filmpje van?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:07 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb één keer jaren geleden op zaterdag een jongen een beuk verkocht. Die kon met z'n vingers niet van een meisje afblijven. Zijn motivatie: Wat SssSeik je nou, 't is toch Carrenefal!" Die hadden we met een paar man heel snel de Parade afgejaagd.![]()
pfff. Ik was 19 of 20. Volgens mij was ik toen net wel of net niet samen met mijn vriendin. (Maart alweer 10 jaar.quote:
Klepje was optioneel. Ik had er wel zo'n ruige riemklip bij!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:57 schreef Klonk het volgende:
en een kek klepje, of was het schuivertje zo naar beneden, heb die ook gehad maar zou het niet meer weten
Ik heb voor de mijne nog 200 gulden betaald bij de MegaPool!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:00 schreef Klonk het volgende:
nauwlijks voor te stellen, een telefoon waar je alleen mee kunt bellenben toch wel erg blij met mijn 5800 Xpresmusic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |