abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74800057
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:36 schreef fratsman het volgende:

[..]

Idem hier.

Vanavond Hubert, Huub Stapel en de broer van Geert in P&W.
Ja Joep is een kroegmaatje van mij en hij heeft goede standpunten

Maar de VVD spreekt me ook wel aan hier (Landelijk ook trouwens)
pi_74802105
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:12 schreef Ruder het volgende:

[..]

Ja Joep is een kroegmaatje van mij en hij heeft goede standpunten

Maar de VVD spreekt me ook wel aan hier (Landelijk ook trouwens)
Heb daarstraks nog even het gemeentedebat gekeken, en ga voor VVD. Vond dat Verheijen goede heldere punten had, al vond ik Janssen van de PVDA (!!!!) ook goede standpunten hebben.

Tevens ongelooflijk dat een partij als de CU hier meedoet. wat een middeleeuws ideeen houdt die kerel er op na.
  woensdag 18 november 2009 @ 06:25:10 #203
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74804859
Ik stem zoals altijd bij de gemeenteraadsverkiezingen op een lokale partij
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74817466
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:59 schreef fratsman het volgende:

[..]

Heb daarstraks nog even het gemeentedebat gekeken, en ga voor VVD. Vond dat Verheijen goede heldere punten had, al vond ik Janssen van de PVDA (!!!!) ook goede standpunten hebben.

Tevens ongelooflijk dat een partij als de CU hier meedoet. wat een middeleeuws ideeen houdt die kerel er op na.
Het foldertje van de CDA sprak me ook wel aan

Nu maar hopen dat er iets van terecht komt
pi_74837096
Volgens de tussenstanden is de VVD de grote winnaar. CU en de moslimpartij hebben niks klaargespeeld. Verrassend...
pi_74838853
Ik schaam me steeds weer als ik op het nieuws hoor over de gigantische Wilders aanhang hier in Venlo. Als je die cijfers zo ziet kun je eigenlijk alleen concluderen dat Venlo toch wel een pauperstad is (geworden) eigenlijk

Of is het echt Venlose mentaliteit dat er gestemd wordt op een oorspronkelijk Venlonaar? Ik heb niet het idee dat het allochtonen/moslim probleem hier groter is dan in andere steden namelijk. Waarom stemt men hier zo rechts?
Patat Friet
pi_74839414
Sinds ik in Amsterdam woon en vermeld dat ik uit Venlo kom (Velden ga ik nieteens aan beginnen) wordt er 9 van de 10 keer 'Oh, Wilders' geroepen. De associatie wordt meteen gelegd. Erg vervelend om steeds maar weer opnieuw uit te moeten leggen dat ik het NIET met hem eens ben.

En dat we niet aan inteelt doen
Aids.
pi_74841098
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:37 schreef ganzenherder het volgende:
Ik schaam me steeds weer als ik op het nieuws hoor over de gigantische Wilders aanhang hier in Venlo. Als je die cijfers zo ziet kun je eigenlijk alleen concluderen dat Venlo toch wel een pauperstad is (geworden) eigenlijk

Of is het echt Venlose mentaliteit dat er gestemd wordt op een oorspronkelijk Venlonaar? Ik heb niet het idee dat het allochtonen/moslim probleem hier groter is dan in andere steden namelijk. Waarom stemt men hier zo rechts?
Afzetten tegen de gevestigde orde. De burger voelt zich steeds meer niet begrepen door de overige (vooral linkse)politieke partijen. Ziet aan de ene kant miljarden euro's naar ontwikkelingslanden gaan, terwijl aan de andere kant voedselbanken als paddestoelen uit de grond schieten. Uitschot wat rotzooi trapt krijgt een waarschuwing (of de politie treedt helemaal niet op) terwijl ze wel tijd hebben om boetes uit te schrijven voor 5 km te hard, maar niet om een aangifte van inbraak op te nemen. Wilders laat een ander geluid horen en mensen klampen zich hier aan vast.

Het allochtonenprobleem in Venlo valt nog mee als je het vergelijkt met de grote steden, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen uit Oost, Zuid en Vastenavondkamp (om maar eens wat voorbeelden te noemen) zoiets hebben van; het moet niet erger worden.

Ik vind het wel een beetje makkelijk om Wildersstemmers als paupers weg te zetten, herder! Wilders is niet de messias, maar ik hoop dat de andere partijen zich eens af gaan vragen waar zij nou eigenlijk falen, en Geert hun zetels wegsnoept.
pi_74841747
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:35 schreef fratsman het volgende:
Volgens de tussenstanden is de VVD de grote winnaar. CU en de moslimpartij hebben niks klaargespeeld. Verrassend...
Ik was gisteren in Club Zes bij het politieke feestje

Dit is de uitslag:

VVD 12 Zetels (dus mijn vader, gaat in de cultuurcomissie van de VVD )
CDA 8 zetels
Lokale Democraten 6 zetels
PvdA 5 zetels
Groenlinks 3 zetels
SP 2 zetels (2 te veel )
D66 2 zetels
Realisten 82 1 zetel
Moslimpartij en CU 0 zetels
  donderdag 19 november 2009 @ 11:13:33 #210
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_74844713
En jongens...hebben we genoten van alle media aandacht?
Voor de komende paar jaar is het weer zat geweest. Over 3 weken weet niemand van boven de rivieren meer waar Venlo ligt...
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:37 schreef ganzenherder het volgende:

Een combinatie van dat alles. Waarom wordt er bij een grote Wilders aanhang trouwens altijd naar een 'reden' gezocht? Ik heb zelden meegemaakt dat mensen het zorgelijk vonden dat de PvdA of CDA ergens hoge percentage's haalden. Misschien is gewoon een groot deel van de mensen het met Wilders eens. En daarbij zal het Venlose chauvinisme natuurlijk ook wel een rol spelen, natuurlijk...

Ik vind het niet zo gek dat er zoveel op Wilders gestemd wordt.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrčk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjćlland
  donderdag 19 november 2009 @ 13:14:10 #211
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74848194
toch niet slecht dat de lokale democraten zich zo tussen de grote partijen hebben genesteld
pi_74887052
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:26 schreef fratsman het volgende:

[..]

Afzetten tegen de gevestigde orde. De burger voelt zich steeds meer niet begrepen door de overige (vooral linkse)politieke partijen. Ziet aan de ene kant miljarden euro's naar ontwikkelingslanden gaan, terwijl aan de andere kant voedselbanken als paddestoelen uit de grond schieten. Uitschot wat rotzooi trapt krijgt een waarschuwing (of de politie treedt helemaal niet op) terwijl ze wel tijd hebben om boetes uit te schrijven voor 5 km te hard, maar niet om een aangifte van inbraak op te nemen. Wilders laat een ander geluid horen en mensen klampen zich hier aan vast.

Het allochtonenprobleem in Venlo valt nog mee als je het vergelijkt met de grote steden, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen uit Oost, Zuid en Vastenavondkamp (om maar eens wat voorbeelden te noemen) zoiets hebben van; het moet niet erger worden.

Ik vind het wel een beetje makkelijk om Wildersstemmers als paupers weg te zetten, herder! Wilders is niet de messias, maar ik hoop dat de andere partijen zich eens af gaan vragen waar zij nou eigenlijk falen, en Geert hun zetels wegsnoept.
Je hebt gelijk dat de mensen zich in Venlo willen afzetten tegen de gevestigde orde. De lokale politiek heeft zich niet bijster populair gemaakt de laatste jaren, met als recent dieptepunt die dure op de markt. Ikzelf vind ook dat er wel wat mag veranderen.

Maar nu doet iedereen alsof de enige manier om verandering aan te brengen is om op de PVV te stemmen. Ik vind het wel extreem rigoureus om dan maar meteen op de PVV te stemmen onder het mom van de politiek moet drastisch veranderen. Als je op de PVV stemt deel je in principe ook de meeste overige standpunten van deze partij, en ik kan me altijd moeilijk voorstellen waarom juist Venlonaren het zo eens zijn met zijn standpunten. Als je bijvoorbeeld kijkt naar grote steden waar die problematiek rondom allochtonen en moslims vele malen groter is maar waar de PVV vervolgens toch minder stemmen krijgt vind ik nog steeds onverklaarbaar....
Patat Friet
pi_74898122
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:16 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat de mensen zich in Venlo willen afzetten tegen de gevestigde orde. De lokale politiek heeft zich niet bijster populair gemaakt de laatste jaren, met als recent dieptepunt die dure op de markt. Ikzelf vind ook dat er wel wat mag veranderen.

Maar nu doet iedereen alsof de enige manier om verandering aan te brengen is om op de PVV te stemmen. Ik vind het wel extreem rigoureus om dan maar meteen op de PVV te stemmen onder het mom van de politiek moet drastisch veranderen. Als je op de PVV stemt deel je in principe ook de meeste overige standpunten van deze partij, en ik kan me altijd moeilijk voorstellen waarom juist Venlonaren het zo eens zijn met zijn standpunten. Als je bijvoorbeeld kijkt naar grote steden waar die problematiek rondom allochtonen en moslims vele malen groter is maar waar de PVV vervolgens toch minder stemmen krijgt vind ik nog steeds onverklaarbaar....
Mis ik het woord "zuilen"?

Zoals ik al zei, Geert is absoluut niet de messias, maar de overige partijen dienen zich héél hard af te vragen waarom hun kiezers massaal weglopen. Dit onderwerp op de FP bijvoorbeeld. Witheet zou je er van worden.
pi_75003428
En het is weer mauw hier. Als iemand nog een Wii moet hebben voor sint/kerst, ik heb een leuke actie.
  donderdag 26 november 2009 @ 06:05:35 #215
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75010030
ik vond jullie 360 aanbieding ook leuk genoeg om gebruik van te maken
  woensdag 2 december 2009 @ 21:28:20 #216
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75227395
godveldomme, de chinees in Belfeld is dicht, pleitos, helemaal leeg...
pi_75228088
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:28 schreef Klonk het volgende:
godveldomme, de chinees in Belfeld is dicht, pleitos, helemaal leeg...
Cafe Friends en de Tijger zijn ook al per direct dicht
Tijger boeit me niet zo maar Friends was toch eigenlijk de enige tent waar ik nog kwam op zaterdagen....

En verder dus ook al geen Freefunk meer en zelf niks soortgelijks. Het gaat echt top met Venlo de laatste tijd
Patat Friet
pi_75228657
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:45 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Cafe Friends en de Tijger zijn ook al per direct dicht
Tijger boeit me niet zo maar Friends was toch eigenlijk de enige tent waar ik nog kwam op zaterdagen....

En verder dus ook al geen Freefunk meer en zelf niks soortgelijks. Het gaat echt top met Venlo de laatste tijd
Whatthefuck is er aan de hand inderdaad?!? Kroegen verdwijnen van de ene op de andere dag, Winkels verhuizen of verdwijnen. (De AH to go gaat ook weg in Februari) En in plaats van FreeFunk krijgen we een verkapt "Preuvenemint"
  donderdag 3 december 2009 @ 00:21:56 #219
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_75234136
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:57 schreef fratsman het volgende:

[..]

Whatthefuck is er aan de hand inderdaad?!? Kroegen verdwijnen van de ene op de andere dag, Winkels verhuizen of verdwijnen. (De AH to go gaat ook weg in Februari) En in plaats van FreeFunk krijgen we een verkapt "Preuvenemint"
WTF
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  donderdag 3 december 2009 @ 07:50:54 #220
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75236565
maar we hebben ook iemand die een stukje aan het wandelen was met z´n stofzuiger
quote:
Agressieve man met stofzuiger aangehouden
woensdag 2 december 2009, 12:29

Een 39-jarige man uit Velden is gisteren op de Deken van Oppensingel aangehouden, omdat hij zich agressief gedroeg tegen agenten.

De agenten merkten de man op toen hij met twee andere personen over straat liep en een stofzuiger tien meter achter zich aansleepte. Dat zorgde voor een gevaarlijke verkeerssituatie.

Toen de agenten de Veldenaar daarop wilden aanspreken zagen ze dat een van de drie mannen openlijk een fles alcohol aan het drinken was. De fles werd in beslag genomen, waarop de Veldenaar de agenten begon te beledigen. Toen de man daar na enkele waarschuwingen mee doorging, werd hij aangehouden. Hij verzette zich tegen de aanhouding en schopte een van de agenten. Ook spuugde hij en probeerde hij de agenten te bijten.

De man is geboeid overgebracht naar het politiebureau.
pi_75236824
De deken van Oppensingel en openbare dronkenschap... De lokale drunkies zitten altijd bij het postkantoor om de hoek. Die moeten hun dag toch ook nuttig besteden! (van mijn belastinggeld.)
pi_75267915
quote:
Op donderdag 3 december 2009 00:21 schreef MPG het volgende:

[..]

WTF
AH To Go was te verwachten, dat is/was een ramp hier in de binnenstad.

Dat met FreeFunk is eeuwig zonde.

En hopelijk hebben ze voor de Goude Tijger snel een nieuwe uitbater gevonden (iig voor Vasteloavend)
pi_75271780
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:56 schreef Ruder het volgende:

[..]

AH To Go was te verwachten, dat is/was een ramp hier in de binnenstad.

Dat met FreeFunk is eeuwig zonde.

En hopelijk hebben ze voor de Goude Tijger snel een nieuwe uitbater gevonden (iig voor Vasteloavend)
Ik denk ook dat een centrum als Venlo te klein is voor iets als een AH to go. Maar toch, jammer, ik hoop dat Evert en Marja snel een nieuwe baan vinden.

En in de Gouden Tijger moet eens flink geinvesteerd worden. Vroeger (Jaaaa jongens, opa vertelt! ) Halverwege de jaren 90 was de Tijger een schitterende kroeg die van donderdag tot zaterdag iedere avond afgeladen vol zat. Hopelijk komt er snel genoeg een investeerder die de kansen in dat pand ziet.

Een winkel die het wel boven verwachting goed doet, bevindt zich op de Klaasstraat. Ik ga me maar weer eens voorbereiden op een lange werkdag.
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:12:06 #224
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75271993
de dagen voor sinterklaas zullen niet rustig zijn voor jullie gok ik zo
pi_75272693
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 08:12 schreef Klonk het volgende:
de dagen voor sinterklaas zullen niet rustig zijn voor jullie gok ik zo
Als de Sint al zo'n drukte met zich meebrengt wil ik niet weten (of eigenlijk wel!) wat de kerst gaat brengen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')