Ja Joep is een kroegmaatje van mij en hij heeft goede standpuntenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
Idem hier.
Vanavond Hubert, Huub Stapel en de broer van Geert in P&W.
Heb daarstraks nog even het gemeentedebat gekeken, en ga voor VVD. Vond dat Verheijen goede heldere punten had, al vond ik Janssen van de PVDA (!!!!) ook goede standpunten hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:12 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja Joep is een kroegmaatje van mij en hij heeft goede standpunten
Maar de VVD spreekt me ook wel aan hier (Landelijk ook trouwens)
Het foldertje van de CDA sprak me ook wel aanquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heb daarstraks nog even het gemeentedebat gekeken, en ga voor VVD. Vond dat Verheijen goede heldere punten had, al vond ik Janssen van de PVDA (!!!!) ook goede standpunten hebben.
Tevens ongelooflijk dat een partij als de CU hier meedoet. wat een middeleeuws ideeen houdt die kerel er op na.
Afzetten tegen de gevestigde orde. De burger voelt zich steeds meer niet begrepen door de overige (vooral linkse)politieke partijen. Ziet aan de ene kant miljarden euro's naar ontwikkelingslanden gaan, terwijl aan de andere kant voedselbanken als paddestoelen uit de grond schieten. Uitschot wat rotzooi trapt krijgt een waarschuwing (of de politie treedt helemaal niet op) terwijl ze wel tijd hebben om boetes uit te schrijven voor 5 km te hard, maar niet om een aangifte van inbraak op te nemen. Wilders laat een ander geluid horen en mensen klampen zich hier aan vast.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:37 schreef ganzenherder het volgende:
Ik schaam me steeds weer als ik op het nieuws hoor over de gigantische Wilders aanhang hier in Venlo. Als je die cijfers zo ziet kun je eigenlijk alleen concluderen dat Venlo toch wel een pauperstad is (geworden) eigenlijk![]()
Of is het echt Venlose mentaliteit dat er gestemd wordt op een oorspronkelijk Venlonaar? Ik heb niet het idee dat het allochtonen/moslim probleem hier groter is dan in andere steden namelijk. Waarom stemt men hier zo rechts?
Ik was gisteren in Club Zes bij het politieke feestjequote:Op woensdag 18 november 2009 23:35 schreef fratsman het volgende:
Volgens de tussenstanden is de VVD de grote winnaar.CU en de moslimpartij hebben niks klaargespeeld. Verrassend...
Een combinatie van dat alles. Waarom wordt er bij een grote Wilders aanhang trouwens altijd naar een 'reden' gezocht? Ik heb zelden meegemaakt dat mensen het zorgelijk vonden dat de PvdA of CDA ergens hoge percentage's haalden. Misschien is gewoon een groot deel van de mensen het met Wilders eens. En daarbij zal het Venlose chauvinisme natuurlijk ook wel een rol spelen, natuurlijk...quote:Op donderdag 19 november 2009 00:37 schreef ganzenherder het volgende:
Ik schaam me steeds weer als ik op het nieuws hoor over de gigantische Wilders aanhang hier in Venlo. Als je die cijfers zo ziet kun je eigenlijk alleen concluderen dat Venlo toch wel een pauperstad is (geworden) eigenlijk![]()
Of is het echt Venlose mentaliteit dat er gestemd wordt op een oorspronkelijk Venlonaar? Ik heb niet het idee dat het allochtonen/moslim probleem hier groter is dan in andere steden namelijk. Waarom stemt men hier zo rechts?
Je hebt gelijk dat de mensen zich in Venlo willen afzetten tegen de gevestigde orde. De lokale politiek heeft zich niet bijster populair gemaakt de laatste jaren, met als recent dieptepunt die dure op de markt. Ikzelf vind ook dat er wel wat mag veranderen.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Afzetten tegen de gevestigde orde. De burger voelt zich steeds meer niet begrepen door de overige (vooral linkse)politieke partijen. Ziet aan de ene kant miljarden euro's naar ontwikkelingslanden gaan, terwijl aan de andere kant voedselbanken als paddestoelen uit de grond schieten. Uitschot wat rotzooi trapt krijgt een waarschuwing (of de politie treedt helemaal niet op) terwijl ze wel tijd hebben om boetes uit te schrijven voor 5 km te hard, maar niet om een aangifte van inbraak op te nemen. Wilders laat een ander geluid horen en mensen klampen zich hier aan vast.
Het allochtonenprobleem in Venlo valt nog mee als je het vergelijkt met de grote steden, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen uit Oost, Zuid en Vastenavondkamp (om maar eens wat voorbeelden te noemen) zoiets hebben van; het moet niet erger worden.
Ik vind het wel een beetje makkelijk om Wildersstemmers als paupers weg te zetten, herder! Wilders is niet de messias, maar ik hoop dat de andere partijen zich eens af gaan vragen waar zij nou eigenlijk falen, en Geert hun zetels wegsnoept.
Mis ik het woord "zuilen"?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat de mensen zich in Venlo willen afzetten tegen de gevestigde orde. De lokale politiek heeft zich niet bijster populair gemaakt de laatste jaren, met als recent dieptepunt die dure op de markt. Ikzelf vind ook dat er wel wat mag veranderen.
Maar nu doet iedereen alsof de enige manier om verandering aan te brengen is om op de PVV te stemmen. Ik vind het wel extreem rigoureus om dan maar meteen op de PVV te stemmen onder het mom van de politiek moet drastisch veranderen. Als je op de PVV stemt deel je in principe ook de meeste overige standpunten van deze partij, en ik kan me altijd moeilijk voorstellen waarom juist Venlonaren het zo eens zijn met zijn standpunten. Als je bijvoorbeeld kijkt naar grote steden waar die problematiek rondom allochtonen en moslims vele malen groter is maar waar de PVV vervolgens toch minder stemmen krijgt vind ik nog steeds onverklaarbaar....
Cafe Friends en de Tijger zijn ook al per direct dichtquote:Op woensdag 2 december 2009 21:28 schreef Klonk het volgende:
godveldomme, de chinees in Belfeld is dicht, pleitos, helemaal leeg...
Whatthefuck is er aan de hand inderdaad?!? Kroegen verdwijnen van de ene op de andere dag, Winkels verhuizen of verdwijnen. (De AH to go gaat ook weg in Februari) En in plaats van FreeFunk krijgen we een verkapt "Preuvenemint"quote:Op woensdag 2 december 2009 21:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Cafe Friends en de Tijger zijn ook al per direct dicht![]()
Tijger boeit me niet zo maar Friends was toch eigenlijk de enige tent waar ik nog kwam op zaterdagen....
En verder dus ook al geen Freefunk meer en zelf niks soortgelijks. Het gaat echt top met Venlo de laatste tijd
WTFquote:Op woensdag 2 december 2009 21:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Whatthefuck is er aan de hand inderdaad?!? Kroegen verdwijnen van de ene op de andere dag, Winkels verhuizen of verdwijnen. (De AH to go gaat ook weg in Februari) En in plaats van FreeFunk krijgen we een verkapt "Preuvenemint"
quote:Agressieve man met stofzuiger aangehouden
woensdag 2 december 2009, 12:29
Een 39-jarige man uit Velden is gisteren op de Deken van Oppensingel aangehouden, omdat hij zich agressief gedroeg tegen agenten.
De agenten merkten de man op toen hij met twee andere personen over straat liep en een stofzuiger tien meter achter zich aansleepte. Dat zorgde voor een gevaarlijke verkeerssituatie.
Toen de agenten de Veldenaar daarop wilden aanspreken zagen ze dat een van de drie mannen openlijk een fles alcohol aan het drinken was. De fles werd in beslag genomen, waarop de Veldenaar de agenten begon te beledigen. Toen de man daar na enkele waarschuwingen mee doorging, werd hij aangehouden. Hij verzette zich tegen de aanhouding en schopte een van de agenten. Ook spuugde hij en probeerde hij de agenten te bijten.
De man is geboeid overgebracht naar het politiebureau.
AH To Go was te verwachten, dat is/was een ramp hier in de binnenstad.quote:
Ik denk ook dat een centrum als Venlo te klein is voor iets als een AH to go. Maar toch, jammer, ik hoop dat Evert en Marja snel een nieuwe baan vinden.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:56 schreef Ruder het volgende:
[..]
AH To Go was te verwachten, dat is/was een ramp hier in de binnenstad.
Dat met FreeFunk is eeuwig zonde.
En hopelijk hebben ze voor de Goude Tijger snel een nieuwe uitbater gevonden (iig voor Vasteloavend)
Als de Sint al zo'n drukte met zich meebrengt wil ik niet weten (of eigenlijk wel!) wat de kerst gaat brengen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:12 schreef Klonk het volgende:
de dagen voor sinterklaas zullen niet rustig zijn voor jullie gok ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |