abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 september 2009 @ 20:42:43 #176
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72410759
Dit zullen inderdaad de harde buiken zijn. Ik vroeg het me ook gewoon af. Iedereen noemt het 'gerommel' maar niemand beschrijft eigenlijk wàt ze dan voelen...

Zo, ik ga me vergrijpen aan een pak negerzoenen zachte kussentjes
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 3 september 2009 @ 20:47:01 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_72410930
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee, die kreeg ik meestal in een stukje of 6, hoezo? Ken jij er één die dat deed?

Die van mij ging zitten lezen als ze niks meer te doen had
Ik kreeg mijn fruit in kleine stukjes. Toen ik zei dat dat echt niet nodig was, was het de keren daarna duidelijk dat het puur gewenning van haar kant was. En ergens heeft het ook wel wat, je fruit in kleine stukjes in plaats van de standaard appel in 4 stukken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72410964
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee, die kreeg ik meestal in een stukje of 6, hoezo? Ken jij er één die dat deed?

Die van mij ging zitten lezen als ze niks meer te doen had
Ik heb ze niet geteld maar mijn boterham was meestal in heel veel stukjes. MEer dan 6 in ieder geval
Overigens deed deze mevrouw alles behalve de tuin. En met alles bedoel ik ook alles.
  donderdag 3 september 2009 @ 20:57:17 #179
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72411387
Hebben jullie ook dat als je in een bepaalde houding gaat liggen en de kleine begint te trappen dat je dan bang bent dat je hem aan pletten bent?

Gevolg, ik kan geen goede slaaphouding meer vinden, want meneertje trappelt wat af als ik probeer te slapen .
pi_72412129
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef Guuzewuus het volgende:
Hebben jullie ook dat als je in een bepaalde houding gaat liggen en de kleine begint te trappen dat je dan bang bent dat je hem aan pletten bent?

Gevolg, ik kan geen goede slaaphouding meer vinden, want meneertje trappelt wat af als ik probeer te slapen .
cjeck! zo een heb ik hier ook in de maak... in slaapkomen is soms echt een ramp.
pi_72413414
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:13 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

cjeck! zo een heb ik hier ook in de maak... in slaapkomen is soms echt een ramp.
haha ja hier ook, ik mag dan gewoon echt niet op mijn zij liggen! Gemeen beebje!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72414433
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef Guuzewuus het volgende:

*Check
Ik krijg ook erg gepor als ik op mn zij ga liggen

En ik meld me hier even af voor een weekje, wij vertrekken morgen een weekje naar Texel Lekker uitwaaien,uit eten, elke dag naar zee met het hondje en vast wel iets Texels/schaapjesachtigs voor de baby kopen.
Tot volgend weekend
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72414458
Hier is dat ook herkenbaar! Ook als ik op mijn zij lig!
  donderdag 3 september 2009 @ 21:54:48 #184
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72414492
Dito! Deze bib protesteert ook heel erg als ie zijn zin niet krijgt qua zij waar ik op lig.
Ik heb zelfs de vraag bij de vk gelegd of dat ik mijn kind niet kon pletten Ze zei van niet
Soms voel ik echt helemaal in de zij waarop ik lig een voetje trappen en da's dan zo vreemd met al dat gewicht erop.
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 3 september 2009 @ 21:55:15 #185
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72414514
Veel plezier Poppejansje <3 Gaat teckel mee?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72414677
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Veel plezier Poppejansje <3 Gaat teckel mee?
Die wordt echt helemaal hysterisch blij van het strand. Keihard rennen en door het zand rollebollen, en denken dat ze zeemeeuwen kan vangen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72414768
Lekker Poppejans, waai ze!
Schaapjes.....lief!!!

Hier is de kapper geweest, en het is helemaal leuk geworden.
Gelijk maar de volle mep, kleuren met highlights en knippen, dan ligt deze mama in ieder geval met een fatsoenlijk kapsel in het kraambed.

Lekker joh. Stiemie, dat het allemaal zo relaxt gaat nog!
Ben benieuwd of je osseworstje langer houdbaar is als je zwangere buik.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72414897
Takkembah, ik wist ook niet wat gerommel moest in houden, dus vandaar vanochtend deze omschrijving:
quote:
Nou weet ik niet wat jullie onder gerommel verstaan, maar als je daaronder vage buikpijn en krampjes moet verstaan, dan had ik gisteravond last van gerommel.
En wat jij omschrijft klinkt bij mij als harde buiken ja. Ik weet ook pas sinds 2 weken wat dat zijn, had ze nooit eerder gehad. Nu heb ik er wel weer genoeg gehad naar mijn mening. PFf, petje af voor dames die dat dus al veel eerder hebben. Tis gewoon een k*t gevoel.
Poppejans, veel plezier!
Ik mag van Driekus eigenlijk op manieren liggen, krijg bijna nooit trappen als commentaar. Wel grappig is dat ie de laatste tijd heel vaak de hik heeft als ik op mijn linkerzij lig. En dat is dus de kant waarbij ik het minste pijn heb in been/bekken, dus tja...hij moet er nog maar effe mee leven denk ik.
Vanavond helaas geen gerommel tot nu toe. Ik heb het vermoeden dat ie nog wel effe blijft zitten ook. En daar kan ik goed mee leven hoor, maar ik zou zo graag een dagje mobiel willen zijn. Heb nou wel voor mezelf besloten dat ik aan de vk ga vragen dinsdag wanneer ze iets doen (41 weken? 41 half, 42?) dan heb ik maar een datum om me op te richten, dan komt het vast goed.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72414978
Ik lust trouwens geen ossenworst, zou het met carpacio of biefstuk net zo werken?
* mefke79 noteert biefstuk op de boodschappenlijst voor morgen
pi_72415142
Poppejans heel veel plezier! Wij waren vorig jaar naar Texel en ik vond het super!

Karin de ossenworst ligt in de vriezer en is dus wel wat langer houdbaar dan tot 6 september, maar je weet maar nooit.

Mefke ben je het zwanger zijn zo zat? Of ben je gewoon heeeeeel nieuwsgierig naar je beebje en geeft een datum wat meer rust?

Oeh en 17-september-mama's morgen is het volle maan
pi_72415241
Filet Americain is ook invriesbaar.....morgen maar even naar de winkel
pi_72415490
@stiemie: ik ben m'n buik niet zat, ben wel nieuwsgierig maar ook weer niet zo enorm nieuwsgierig...eigenlijk ben ik het vooral zat dat ik nog geen 200 meter meer kan lopen, dat de trap zeer doet en dat ik het liefst de hele dag slaap. En het allerergste is nog dat ik dat zo erg vind van mezelf. Kortom, ik zit voornamelijk mezelf in de weg. Oja, en ik ben een enorme planner, dus dat ik dit nu niet kan plannen is lastig (tis gewoon net als zwanger worden, toen riep ik ook al dat het me niet kon schelen hoe lang het nog zou duren, als ik maar wist in welke maand het wel ging lukken)
En morgen volle maan ja! En mijn zusje en moeder schijnen een afspraak met Driekus te hebben gemaakt over volle maan!
  donderdag 3 september 2009 @ 23:21:17 #193
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_72418155
Veel plezier op Texel Poppejans!
Ymme, hoe was DE dag?

Ik heb vandaag babysokjes gekocht. Daar moest ik van huilen.
Ik voel vlinders in m'n buik als ik naar de sokjes kijk!
Ik kreeg via pm een heel lief gedichtje van iemand. Daar moest ik van huilen.
Ik werd vandaag volkomen onterecht veel te boos op een collega.
Ik tel de nachtjes af die ik nog moet slapen voordat ik weer thuis ben.
Ik vind jullie allemaal lief.
Ik loop de hele dag met een grote glimlach op m'n gezicht rond.
Ik vind alle verwijzingen naar bevallingen doodeng. Struisvogelpolitiek is m'n woord van de dag.
Ik wilde vandaag de hele dag appelsap hebben. Dat drink ik normaal nooit.
Ik had heerijk ijskoude appelsap gevonden. Appelsap is heul niet zo lekker als ik dacht.

Hormonen anyone?

Gedachten
Overal en nergens heen
Vooral naar jou
Zo helemaal alleen
In mij
Zo klein, zo kwetsbaar, zo lief
Wij samen
Samen een

Voor iedereen die het kan gebruiken: / / /
En nu slapen! Slaap lekker allemaal!

Alvast een hartelijk welkom ook voor de nachtbrakers!
A grand adventure has begun.
pi_72418227
Keshet.....

Geloof dat jij wel heel erg zwanger bent hoor
  donderdag 3 september 2009 @ 23:35:35 #195
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_72418802
Haha, ja, vandaag wel.

't is net alsaf de hormoonsluizen opengezet zijn! Ik herkende mezelf echt even niet meer.
Inmiddels ben ik weer op deze aarde en heb ik mezelf weer prima onder controle.

De nieuwe sokjes leg ik toch maar even aan de kant denk ik. Ze liggen nu ongeveer een halve milimeter van m'n keyboard vandan. Niet bevorderlijk voor 't onder controle houden van mezelf.

Even een praktisch vraagje: Ik heb echt 0,0 zin in eten. Ik heb al geprobeerd om meerdere kleine porties te eten, maar ook dat schiet niet echt op. Na een paar happen zit ik stampvol en heb ik echt uren later pas weer wat zin in eten. Heeft iemand tips?
A grand adventure has begun.
pi_72419687
gewoon aan toegeven, komt vanzelf weer terug. Tot week 8 a 10 was mijn patroon: slapen, mezelf naar mn werk slepen, mezelf naar huis slepen, slapen. En vriendlief maar de lekkerste dingen voor me koken, waarna ik na 2 happen vol zat en me schuldig voelde
Lotte!
Noah!
  vrijdag 4 september 2009 @ 07:35:58 #197
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72423210
Guzewuus, hiero wordt ook regelmatig vol overgave naar het matras geschopt als ik op mijn zij lig, haha!

Poppejans, wat héérlijk, ik wens je het opperste genieten toe

Rocka, hoest met de buik? De arts al kunnen spreken? Vond het er zo naar uitzien..

Keshet, haha, wat omschrijf je dat lief Heb je het nu ineens, of had je er eerder al 'last van'?

Karin, haha, klinkt bekend (met na de twee happen evt. nog een run naar het toilet afhankelijk van wat voor eten het was) en daarna weer slapen

Hiero thuis is sprake van een complot, ik weet het zeker. I.v.m. de bezetting op mijn werk is me gevraagd vandaag laat te beginnen dus ik dacht "jolijt! Uitslapen!" maar zo hard als daarnet is dat kleine joch in mijn buik nog nooit tekeer gegaan, terwijl er ondertussen een kat in de luxaflex hing, kat nummer twee telkens over mijn buik rende en mijn lief door zijn wekker en de kat die ik telkens zijn kant oppropte heensliep

Maar! Ik was gisteren naar de film en het was zo leuk en gezellig! Schoonzus heeft de beeb gevoeld ( ) en ik moest maar één keer huilen, terwijl er naast het grote zielige moment óók nog een vogeltje dood ging in de film (en dat terwijl ik me vandeweek op de fiets de hele weg naar huis heb lopen verbijten vanwege dat zielige vlindertje dat dood werd gereden) Ik ga weer vaker iets leuks doen voor mezelf, heb ik besloten
3!
pi_72423248
Keshet Haha
* freecell knuffelt Keshet
pi_72423371
Goeiemorgen bollies!

Keshet leuk he, hormonen?!
Mefke voor dat je nog even moet wachten op onbepaalde tijden...
Incantrix voor het niet kunnen uitslapen, je omschrijft het wel weer geniaal leuk hoor.
Poppejans lekker waaien!!!

Hier ook weer wakker en er wordt alweer druk aan de schutting gebouwd. Ook fijn is dat gister thuis kwam en het helemaal niet eens was met wat er allemaal was gedaan en zou worden... dus die gaat vandaag lekker bellen naar de aannemer. Heel fijn, aangezien de man die hier bezig is net heel blij vroeg "en? wat vond je man?".... Heb maar eerlijk opgebiecht dat die dus nog gaat bellen... man boos/chagrijnig... heel gezellig.
Gisteravond ook zo'n heerlijk moment... hormonen doen echt rare dingen met een mens. Gaan we naar boven richting bed, sta ik net 2 treden op de trap, moet ik niesen.... oeps ik moest namelijk ook plassen. Lief in een deuk vanwege het niesen, ik helemaal in de slappe lach nadat ik beken dat ik ineens niet meer zo hoef te plassen heel apart. Heeft geloof ik 5 minuten geduurd voor ik goed en wel hersteld was en mezelf naar boven had gesleept (richting wc en douche dan maar)...
pi_72423838
goedemorgen!

Keshet, haha moest wel lachen om jou post, je klinkt iig heel zwanger. Heb je al een uitgerekende datum? *heeft nog niet teruggekeken* Leuk dat je al wat gekocht hebt, ik durf niet zo. Hoeft natuurlijk nog niet, maaaaaaar heb al wel sokjes thuis liggen, gekregen bij de aangevraagde folder van de babydump.

Rocka, jij hebt volgens mij echt een kriebelbuik, ben ff kwijt (jullie gaan ook veul te hard) hoe het komt, maar zeg het maar, wat kan ik het beste mijden?

Hier nog niets gehoord van het onderzoek in het Erasmus MC, hoop dat ik mee mag doen, lijkt me erg gaaf en ben ook wel nieuwsgierig wat ze uiteindelijk met het onderzoek en uitkomsten gaan doen. Vandaag 7 weken! Whoeii, voel me alleen nog helemaal niet zwanger, heeel klein beetje misselijk, zelfs niet van die kannen van MvM, af en toe een snauw naar vriend toe (schaam) en moe ben ik ook niet echt.
Dat kan toch ook, of het grote 'genieten' van zwkwaaltjes kan natuurlijk nog komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')