Ik kreeg mijn fruit in kleine stukjes. Toen ik zei dat dat echt niet nodig was, was het de keren daarna duidelijk dat het puur gewenning van haar kant was. En ergens heeft het ook wel wat, je fruit in kleine stukjes in plaats van de standaard appel in 4 stukkenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, die kreeg ik meestal in een stukje of 6, hoezo? Ken jij er één die dat deed?
Die van mij ging zitten lezen als ze niks meer te doen had
Ik heb ze niet geteld maar mijn boterham was meestal in heel veel stukjes. MEer dan 6 in ieder gevalquote:Op donderdag 3 september 2009 20:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, die kreeg ik meestal in een stukje of 6, hoezo? Ken jij er één die dat deed?
Die van mij ging zitten lezen als ze niks meer te doen had
cjeck! zo een heb ik hier ook in de maak... in slaapkomen is soms echt een ramp.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef Guuzewuus het volgende:
Hebben jullie ook dat als je in een bepaalde houding gaat liggen en de kleine begint te trappen dat je dan bang bent dat je hem aan pletten bent?![]()
Gevolg, ik kan geen goede slaaphouding meer vinden, want meneertje trappelt wat af als ik probeer te slapen.
haha ja hier ook, ik mag dan gewoon echt niet op mijn zij liggen! Gemeen beebje!quote:Op donderdag 3 september 2009 21:13 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
cjeck! zo een heb ik hier ook in de maak... in slaapkomen is soms echt een ramp.
*Checkquote:Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef Guuzewuus het volgende:
Hebben jullie ook dat als je in een bepaalde houding gaat liggen en de kleine begint te trappen dat je dan bang bent dat je hem aan pletten bent?![]()
Gevolg, ik kan geen goede slaaphouding meer vinden, want meneertje trappelt wat af als ik probeer te slapen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Veel plezier Poppejansje <3 Gaat teckel mee?
En wat jij omschrijft klinkt bij mij als harde buiken ja. Ik weet ook pas sinds 2 weken wat dat zijn, had ze nooit eerder gehad. Nu heb ik er wel weer genoeg gehad naar mijn mening. PFf, petje af voor dames die dat dus al veel eerder hebben. Tis gewoon een k*t gevoel.quote:Nou weet ik niet wat jullie onder gerommel verstaan, maar als je daaronder vage buikpijn en krampjes moet verstaan, dan had ik gisteravond last van gerommel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |