Guzewuus, hiero wordt ook regelmatig vol overgave naar het matras geschopt als ik op mijn zij lig, haha!
Poppejans, wat héérlijk, ik wens je het opperste genieten toe

Rocka, hoest met de buik? De arts al kunnen spreken? Vond het er zo naar uitzien..

Keshet, haha, wat omschrijf je dat lief

Heb je het nu ineens, of had je er eerder al 'last van'?
Karin, haha, klinkt bekend (met na de twee happen evt. nog een run naar het toilet afhankelijk van wat voor eten het was) en daarna weer slapen

Hiero thuis is sprake van een complot, ik weet het zeker. I.v.m. de bezetting op mijn werk is me gevraagd vandaag laat te beginnen dus ik dacht "jolijt! Uitslapen!" maar zo hard als daarnet is dat kleine joch in mijn buik nog nooit tekeer gegaan, terwijl er ondertussen een kat in de luxaflex hing, kat nummer twee telkens over mijn buik rende en mijn lief door zijn wekker en de kat die ik telkens zijn kant oppropte heensliep

Maar! Ik was gisteren naar de film en het was zo leuk en gezellig! Schoonzus heeft de beeb gevoeld (

) en ik moest maar één keer huilen, terwijl er naast het grote zielige moment óók nog een vogeltje dood ging in de film (en dat terwijl ik me vandeweek op de fiets de hele weg naar huis heb lopen verbijten vanwege dat zielige vlindertje dat dood werd gereden)

Ik ga weer vaker iets leuks doen voor mezelf, heb ik besloten