Ja, dank je. Ik kan jullie alleen absoluut niet bijhouden hoor met lezen. Als ik een uurtje niet kijk, zijn jullie ineens pagina's verder, hahaha.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:26 schreef Tan het volgende:
[..]
Welkom hier!! En alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dat is niet altijd zo hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 14:37 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ja, dank je. Ik kan jullie alleen absoluut niet bijhouden hoor met lezen. Als ik een uurtje niet kijk, zijn jullie ineens pagina's verder, hahaha.
Mijn schoonmoeder heeft ook 2 kinderen groot gekregen, maar als ik haar hier had laten kramen had Oscar op de 4e dag wel fijn een scheutje sinaasappelsap in zijn flesje gehad, dat kregen haar kinderen nl 20 jaar geleden ook toen ze krampjes hadden.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:37 schreef mama_papa het volgende:
Ik ga geen bv geven en ik snap dat jullie er anders over denken. Mijn moeder is verpleegster en heeft van het een en ander wel verstand (uiteraard is een kraamverzorgster iets anders, snap ik) maar ze heeft zelf 5 kids ter wereld gebracht en heeft denk ik wel genoeg ervaring ermee
Ik voel niks bij een kraamverzorgster, omdat ik niet wil dat een vreemde aan mn kindje komt (behalve dan tijdens de bevalling) en ik van familie en vrienden al zoveel nare verhalen heb gehoord, dat ik het ook niet eens wil proberen. Verder ben ik heel erg gesteld op privacy en vind het geen fijn idee om dan iemand in je huis te hebben lopen die je niet kent
Nou ja, raar, het is een geruststelling dat ik niet de enige ben die veel vragen heeft en dat iedereen wel zijn onzekere momenten heeft....quote:Op donderdag 3 september 2009 14:45 schreef Incantrix het volgende:
DJRandall, wat leuk, een nieuw 'gezicht'! Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!Waarom voel je je raar?
Oooww, zo, ik begreep gewoon ff niet zo goed hoe je het bedoeldequote:Op donderdag 3 september 2009 14:48 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Nou ja, raar, het is een geruststelling dat ik niet de enige ben die veel vragen heeft en dat iedereen wel zijn onzekere momenten heeft....
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:59 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mijn man heeft gisteren voor het eerst heel duidelijk onze allerkleinste voelen schoppen en daarna ging die met zijn rug of kont tegen zijn vaders hand aan liggen
![]()
Zo dat was mijn roze wolk modus.
Welkom en gefeliciteerd! We hebben straks een babyboom in februariquote:Op donderdag 3 september 2009 14:48 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Nou ja, raar, het is een geruststelling dat ik niet de enige ben die veel vragen heeft en dat iedereen wel zijn onzekere momenten heeft....
Ik was niet beledigdquote:Op donderdag 3 september 2009 15:06 schreef amaranta het volgende:
Het was overigens niet mijn bedoeling jullie tegen je hoofd te stoten met mijn aapopmkering, excuses als dat wel zo overkwam.
Welkom Randall
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:07 schreef Sorbootje het volgende:
veel tekst....krijg ik ineens een rotschop van mijn baby, precies zo geplaatst dat alle lucht uit mijn darmen ontsnapte met een daverende PPRRRRRTTTT. Echt HARD!
HAHAHA omgquote:Op donderdag 3 september 2009 15:07 schreef Sorbootje het volgende:
Hier net trouwens voor schut gezet door mijn dochter. Dat doet ze dus nu al voor haar geboorte. Dat belooft nog wat!
Krijg ik ineens een rotschop van mijn baby, precies zo geplaatst dat alle lucht uit mijn darmen ontsnapte met een daverende PPRRRRRTTTT. Echt HARD!
Ja da's wel een goed punt. Maar ik vertrouw het nu helemaal niet meer. Straks doet ze het in de trein nog een keerquote:Op donderdag 3 september 2009 15:17 schreef Twinkly het volgende:
[..]
HAHAHA omgwees blij dat je al op de wc zat
Ja, stom misschien, maar het was dus echt nog niet in mij opgekomen dat je geen pijnstilling krijgt als je thuis wilt bevallen. Of heb ik dat verkeerd begrepen? Dat vind ik wel een eng idee eigenlijk..quote:Op donderdag 3 september 2009 15:25 schreef Lijnloos het volgende:
Welkom DJRandall, en een fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst. Het is lekker posten hier hoor, want je mag je een complete zws-n00b voelen....
Hopelijk gaat hij mee dan! Kindje op de wereld zetten is immers heel belangrijk en hij moet ook weten dat je kunt puffen op altijd is kortjakje ziek! Esstentiele info!quote:Op donderdag 3 september 2009 15:25 schreef Lijnloos het volgende:
Welkom DJRandall, en een fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst. Het is lekker posten hier hoor, want je mag je een complete zws-n00b voelen, hier wordt gewoon relaxt geantwoord met tips en trucks die je echt niet in de boekjes terugvind. En het is gewoon leuk
Sorboo...wat een verhaal. Lekker subtiel ook van die kleine zeg...
Hier net een mailtje terug dat we nog net (er was nog 1 plaats) mogen meedoen voor de SamenBevallen hier in de buurt... nu maar hopen dat mijn lief het er mee eens is, want het is op de avond dat hij normaal naar de zang-repetitie gaat... denk niet dat ie er erg vrolijk van wordt om dat voor 10 weken op te geven... maar je weet maar nooit. Anders toch alleen puffen dan maar.
Een verloskundige zet inderdaad geen ruggenprik aan huis. Wel zal ze een prikje in de babydeur zetten als ze je een knip gaat geven. Indien het nodig is om ingeknipt t worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:27 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ja, stom misschien, maar het was dus echt nog niet in mij opgekomen dat je geen pijnstilling krijgt als je thuis wilt bevallen. Of heb ik dat verkeerd begrepen? Dat vind ik wel een eng idee eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |