Wupwup, whaha!

En jij je maar druk maken om die tijd, pfff.. En ook echt kijken waar je gaat bevallen, haha! Deze dame zei dat het inderdaad vooral een gesprekje was en dat ze niet naar de kamer hoefde te kijken enzo (pfiew: de kamer is dan al best een eind af, maar qua uitzet moet er nog een hoop), dus ik denk dat het wel goedkomt. Denk ik. En die tepelcrème, tja.. Als ze dat écht zo nodig willen vertel ik wel heel uitgebreid over mijn wondermiddel: lippencrème van Clinique, zo ongeveer voor elke tere en beschadigde huid te grbruiken

Guuzewuus, hehe, bij deze een eervolle vermelding dan!

Maarehm, dat vráágt natuurlijk om foto's!

Lijnloos

Nou zeg, daar krijg je toch plaatsvervangende stress van? Fijn dat jíj er de volgende keer niet meer bij hoeft te zijn hoor, grmbl.. En leuk, samen puffen!

Ymme, wij hebben dat boxkleed ook gekocht daro, ik was er ook meteen helemaal leip van (en mijn lief vond 'm ook al zo lief

).. Leuk! En ook leuk dat júllie dag zo fijn was

Karin, hoera voor je sticker! (Al dacht ik eigenlijk altijd dat je leukere kreeg, zoals op de basisschool als je jarig was ofzo

Met van die blije popjes enzo?)
En Meimeltje, maakt toch niet uit als je niet zo vaak meepost? Kan het me wel voorstellen hoor, ik kan wat meer nu ik halve dagen werk, maar anders..

Pfff, en ik ga maar eens naar bed. Mijn schoonouders wilden eigenlijk om een uur of 9 hier zijn, gelukkig heeft lief het nog kunnen dealen naar 10 uur, maar écht.. Dat is nog steeds toch wel érg vroeg hoor, zul je zien dat ik morgen voor het eerst in tijden weer doorslaap