abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72443515
Guuzewuus, ik heb in de afgelopen 8 maanden vaker de slappe lach gehad om echt heeeeleeeeemaal niets dan tijdens mijn hele tienerjaren, geloof ik. Tja, zoals ik al zei...hormonen he.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72443611
Hier ben ik weer.

Gisteren een superdag gehad. Echt geweldig. Niets bijzonders gedaan en juist dat maakt het zo leuk.

En vandaag naar baby dump geweest.

We hebben een mooie maxicose kinderwagen, autostoel en nog wat leuke dingen gekocht (naja gekregen van mijn ouders en schoonmoeders). Een mooie boxkleed van woezel en pip, waar ik helemaal verliefd op ben. En het geboortepakje samengesteld voor baby

En nu ben ik maar helemaal in de wolken nog.

Sorry, heb nog niet bijgelezen zal dit morgen direct doen. Dan begint het normale leven weer.
pi_72443718
Ymme klinkt als een fijne dag gisteren!

Zo vanmorgen eerst met mijn ouders het huis hier schoon gemaakt en daarna naar Ikea geweest voor nieuwe eettafelstoelen. Zijn ook meteen door mijn vader in elkaar gezet dus we hebben er net met eten meteen lekker op gezeten!
pi_72443836
Gefeli Ymme!

Ik heb hem weer hoor

Wel op mijn kop gekregen dat ik gister niet had gebeld nadat ik allerlei half mens/ half kerstverlichting zag lopen in de stad. De volgende keer moest ik echt echt bellen.
Ze heeft mijn urine nog gecheckt op eiwitten, maar helemaal schoon!

Kindje weer goed voelbaar, helaas nog niet ingedaald, maar toch wel een eindje op weg nu. Het zit dieper als vorige week. Verder nog een goed gesprekje gehad over de bv, waar ik me een beetje zorgen over maakte of ik het wel zou kunnen, maar ze heeft me echt kunnen gerust stellen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72443926
Karin, speciaal voor jou:

pi_72444081
haha Lijnloos, thanks!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:59:55 #257
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72444247
Ymme, fijn dat je zo;n leuke dag hebt gehad gisteren en natuurlijk nogmaals gefeliciteerd...

en de rest van de dames wat zijn jullie lief! Ik doe idd erg rustig aan...
heb een beetje groente en een klein stukje vlees op en nog 2 nectarines.. en dat blijft er tnt gelukkig in...
*fingers crossed*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72444275
Karin: gelukkig weer goedgekeurd!

Voor alle shoppers hier: leuk al die nieuwe spullen!!

Ik zou echt graag meer willen posten hier, maar ik hou het echt niet bij met lezen hier!! Waar halen jullie de tijd vandaan? 's Avonds ben ik al snel moe en lig er dan vroeg in.
Vandaag op mn werk te snel de trap op aan het rennen tijdens een telefoongesprek....daar lag ik languit.....ik zie de treden toch ineens minder goed met die buik ervoor
pi_72444381
BJ: Beterschap
pi_72444439
Begrijp dat je ziek bent Beessie...heel veel beterschap!
pi_72444494
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:00 schreef Meimeltje het volgende:
Karin: gelukkig weer goedgekeurd!

Voor alle shoppers hier: leuk al die nieuwe spullen!!

Ik zou echt graag meer willen posten hier, maar ik hou het echt niet bij met lezen hier!! Waar halen jullie de tijd vandaan? 's Avonds ben ik al snel moe en lig er dan vroeg in.
Vandaag op mn werk te snel de trap op aan het rennen tijdens een telefoongesprek....daar lag ik languit.....ik zie de treden toch ineens minder goed met die buik ervoor
Moet je zo'n ding op je buik zetten:
pi_72444731
Whaaahh Lijnloos

Zag nog ff heel snel een hele discussie over wel of geen kraamzorg. Ik vond het eerlijk gezegd bij de 1e ook verschrikkelijk. Voelde me zo beperkt in mn eigen huis. Toch denk ik dat het voor bepaalde dingen wel goed is...je weet nooit hoe het na de bevalling met je gaat. Ik ga er dus toch wel gewoon voor, alhoewel ik geen verlenging meer zou doen als ze dat voorstellen (kreeg ik vorige keer vanwege BV). En ach de keine verwennerijen van de kraamzorg maakten het ook wel weer goed
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:57:53 #263
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72446366
BJ beterschap!

En alle goedgekeurde dames:

Vanavond kon ik zelfs niet meer van de keukenstoel af komen... Teveel gedaan geloof ik Deed erg veel pijn. Naja, weten we dat ook weer.
Goeie nieuws: volgens mij is mijn buik ietsjepietsje gezakt, want had ik eerst de godganse dag last van maagzuur, nu stukken minder! Ben wel de halve dag beroerd geweest dus het zou kunnen kloppen, toch?
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 4 september 2009 @ 23:30:35 #264
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72449810
Wupwup, whaha! En jij je maar druk maken om die tijd, pfff.. En ook echt kijken waar je gaat bevallen, haha! Deze dame zei dat het inderdaad vooral een gesprekje was en dat ze niet naar de kamer hoefde te kijken enzo (pfiew: de kamer is dan al best een eind af, maar qua uitzet moet er nog een hoop), dus ik denk dat het wel goedkomt. Denk ik. En die tepelcrème, tja.. Als ze dat écht zo nodig willen vertel ik wel heel uitgebreid over mijn wondermiddel: lippencrème van Clinique, zo ongeveer voor elke tere en beschadigde huid te grbruiken

Guuzewuus, hehe, bij deze een eervolle vermelding dan! Maarehm, dat vráágt natuurlijk om foto's!

Lijnloos Nou zeg, daar krijg je toch plaatsvervangende stress van? Fijn dat jíj er de volgende keer niet meer bij hoeft te zijn hoor, grmbl.. En leuk, samen puffen!

Ymme, wij hebben dat boxkleed ook gekocht daro, ik was er ook meteen helemaal leip van (en mijn lief vond 'm ook al zo lief ).. Leuk! En ook leuk dat júllie dag zo fijn was

Karin, hoera voor je sticker! (Al dacht ik eigenlijk altijd dat je leukere kreeg, zoals op de basisschool als je jarig was ofzo Met van die blije popjes enzo?)

En Meimeltje, maakt toch niet uit als je niet zo vaak meepost? Kan het me wel voorstellen hoor, ik kan wat meer nu ik halve dagen werk, maar anders..

Pfff, en ik ga maar eens naar bed. Mijn schoonouders wilden eigenlijk om een uur of 9 hier zijn, gelukkig heeft lief het nog kunnen dealen naar 10 uur, maar écht.. Dat is nog steeds toch wel érg vroeg hoor, zul je zien dat ik morgen voor het eerst in tijden weer doorslaap
3!
pi_72450199
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:30 schreef Incantrix het volgende:
Mijn schoonouders wilden eigenlijk om een uur of 9 hier zijn, gelukkig heeft lief het nog kunnen dealen naar 10 uur, maar écht.. Dat is nog steeds toch wel érg vroeg hoor, zul je zien dat ik morgen voor het eerst in tijden weer doorslaap
Erg vroeg? Wen er maar aan

Hier wil de kleine man toch echt om 08:00 uiterlijk zijn broodje hebben, anders horen we de hele tijd over de babyfoon: eten eten broodje broodje
  zaterdag 5 september 2009 @ 00:06:38 #266
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72451014
Mjah, ik was eigenlijk van plan dat wennen nog héél even uit te stellen nu het nog kan

haha, wel droog trouwens, ik zie nu echt een soort van baby-pacman voor me Hoe oud is je zoontje?
3!
pi_72454652
goedemorgen! geen nachtbrakers vannacht? mooi! Hier ook niet, gewoon lekker geslapen. De truc is om zo lang mogelijk op mijn rug te blijven liggen, de buikpijn komt pas als ik op mijn zij lig.
Iemand nog bevallen met de volle maan?
Ik zag diverse stickertjes, mooi, zo hoort dat.
  Forum Admin zaterdag 5 september 2009 @ 09:05:29 #268
58651 crew  murp
murp
pi_72454696
nou, de hele nacht heeft mijn vrouw om de 10 minuten weeën gehad en toen hebben we vanmorgen de verloskundige gebeld

de verloskundige is net geweest en mijn vrouw heeft 2 cm ontsluiting.. De verloskundige heeft haar gestript

ze is nu lekker even aan het douchen en dan is het nog even afwachten of de weeën doorzetten
pi_72454703
Hier geen volle-maan-bevallingstruc geweest vannacht Wel weer lekker geslapen, dus dat was ook erg fijn!
  zaterdag 5 september 2009 @ 09:09:02 #270
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_72454710
Spannend Murp! Succes vandaag!

Stiemie: Fijn goed je goed geslapen hebt!

Ik ga zo (eindelijk) naar huis!
A grand adventure has begun.
pi_72454723
Stiemie, de volgende volle maan gaan we niet meer halen, dat is pas in oktober...maar ik vind ook voor lekker slapen, want het geeft je veel meer energie.
En Ssserpente, bij jou? Of Linda misschien?
Keshet, goede thuisreis!
  zaterdag 5 september 2009 @ 09:14:28 #272
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72454738
Nou.. ik was wel weer aan het nachtbraken. Kan me niet meer herinneren wanneer ik dat niet had, ik denk een maand of 3 terug.

Incantrix, bij de intake van de kraam hoeft je partner niet thuis te zijn.

Murp en mevr. Murp SUCCES!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72454742
Murp je wordt vast papa vandaag!
pi_72454833
Oeh Murp spannend! Hopelijk vandaag een babietje erbij
pi_72454840
Over dat spullen kopen he....

Ik heb nog helemaal niks gekocht niet eens een paar sokjes ofzo

Misschien komt het ook wel omdat ik gewoon niet zo goed weet wat ik allemaal moet kopen, want eigenlijk weet ik bijzonder weinig van babies of het is allemaal of roze of blauw, misschien wordt het wat concreter zodra ik weet wat het wordt

Nou ja het gaat vast goedkomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')