Natuurlijk is het logisch. Maar omdat er weer een grote groep mensen is die weigert om zelf eens na te denken, heeft de loterij de schuld gekregen, waardoor iedereen nu als infantiel behandeld wordt. En dat vind ik ergerlijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:47 schreef x69 het volgende:
Logisch dat je maar 1/5 krijgt als je 1/5 koopt heh.. En ze moeten dat nu toch vermelden?
Ik dacht dat je met 1/5e lot 5/1e prijs zou krijgen, omdat het samen opgeteld 1 is?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:54 schreef Butterfly91 het volgende:
Eens met de klacht.
Mensen die niet snappen dat je maar 1/5 van de jackpot krijgt als je maar 1/5 lot hebt![]()
Welkom in Nederland.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:42 schreef Trannellius het volgende:
Klacht: mensen denken zelf niet meer na en schuiven die verantwoordelijkheid op anderen af
Mee eensquote:Op donderdag 3 september 2009 09:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Natuurlijk is het logisch. Maar omdat er weer een grote groep mensen is die weigert om zelf eens na te denken, heeft de loterij de schuld gekregen, waardoor iedereen nu als infantiel behandeld wordt. En dat vind ik ergerlijk.
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:50 schreef Adelante het volgende:
Reclame voor mongolen die niet kunnen rekenen logisch na kunnen denken
Ik dacht eigenlijk aan 0,2%. Immers, 1 gedeeld door 5 is 0,2. Ze mogen er best wel eens duidelijk bij zetten dat ze met 1 gedeeld door 5 ( 1/5 ) eigenlijk éénvijfde en dus 25% i.p.v 0,2% bedoelen.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:02 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met 1/5e lot 5/1e prijs zou krijgen, omdat het samen opgeteld 1 is?
25?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:02 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan 0,2%. Immers, 1 gedeeld door 5 is 0,2. Ze mogen er best wel eens duidelijk bij zetten dat ze met 1 gedeeld door 5 ( 1/5 ) eigenlijk éénvijfde en dus 25% i.p.v 0,2% bedoelen.
Ze keren 65,4% van de inleg uit (hoogste van alle loterijen in Nederland). Dus erg knap dat ze dan ook nog eens 40% aan goede doelen kunnen geven, reclame kunnen maken, tv programma kunnen maken, personeel kunnen betalen etc. etc.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:06 schreef Mendeljev het volgende:
40% van je geld gaat naar goede doelen in plaats van een goed gevulde prijzenpot. Ik pas er voor.
Ik kan me herinneren dat de staatsloterij ooit eens adverteerde met de 40% die ze uitkeerden aan goede doelen. Blijkbaar is het dus veranderd. Overigens blijft het gewoon enorme oplichting omdat er zo weinig uitgekeerd wordt. Of mensen houden erg van het spekken van de staatskas, dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:18 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ze keren 65,4% van de inleg uit (hoogste van alle loterijen in Nederland). Dus erg knap dat ze dan ook nog eens 40% aan goede doelen kunnen geven, reclame kunnen maken, tv programma kunnen maken, personeel kunnen betalen etc. etc.
Maar wellicht ben je in de war met de postcodeloterij. Die keren maar 30% uit.
Nederland veramerikaniseertquote:Op donderdag 3 september 2009 09:42 schreef Trannellius het volgende:
Klacht: mensen denken zelf niet meer na en schuiven die verantwoordelijkheid op anderen af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |