abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72390564
Zeau!
  Jubileum moderator donderdag 3 september 2009 @ 09:16:17 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72390575
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Zeau!
mooi!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 3 september 2009 @ 09:16:32 #3
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_72390579
Ik kan de geur ruiken van de TT...
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_72390590
Ik ben echt al wel helemaal klaar met dat benauwde gedoe. (Alhoewel we de Weber wel te weinig gebruikt hebben deze zomer...)
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_72390598
Oeh winter. lekker binnen met chocolademelk en de open haard aan Nu alleen die open haard nog. *Funda maar weer eens aanslingert*
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72390602
ik hou sowieso niet van zomer
pi_72390617
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:17 schreef Estrys het volgende:
Oeh winter. lekker binnen met chocolademelk en de open haard aan Nu alleen die open haard nog. *Funda maar weer eens aanslingert*
http://www.bol.com/nl/p/dvd/openhaard/1002004000087353/index.html

goedkoper
  donderdag 3 september 2009 @ 09:19:15 #8
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72390624
Ik leef altijd helemaal op in de zomer
Winter staat voor mij gelijk aan lijfspijn..hoewel ik echt wel kan genieten van herfstig en winters weer
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72390625
whaha wat gaaf dattie m op heeft KD!

wieg is verkocht en opgehaald
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72390633
Ohh die man ! Die woont in Prunella trouwens Kleurdoos Hij is verstandelijk beperkt
Hij zwerft altijd door heel ons durp heen, maar elke avond weer trouw naar zijn eigen kamer
  donderdag 3 september 2009 @ 09:19:48 #11
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72390636
Kleurdoos, wel es die zwerver gezien met die enorme plakkaat vogelnest aan zijn oor? Hij is zooooooo vies! Een dikke dreadlock hangt als een continu kussentje aan zijn hoofd
Hij zat eerder nl zowel n H'lo als E'de op bankjes de lucht te verontreinigen... Heb em nu gelukkig al een paar maand niet gezien.
Maarreh, kun je hem geen mutsje breien?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72390664
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:17 schreef Estrys het volgende:
Good one, moet de schoorsteenveger maar eens vast gaan reserveren.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_72390690
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Kleurdoos, wel es die zwerver gezien met die enorme plakkaat vogelnest aan zijn oor? Hij is zooooooo vies! Een dikke dreadlock hangt als een continu kussentje aan zijn hoofd
Hij zat eerder nl zowel n H'lo als E'de op bankjes de lucht te verontreinigen... Heb em nu gelukkig al een paar maand niet gezien.
Maarreh, kun je hem geen mutsje breien?
juhp een lange dunne vent he? Ik heb ooit eens met m gepraat..hij mag zich niet wassen volgens zijn geloofsovertuiging Maar allemeunig, die stinkt en loopt zelfs in de winter in een t-shirt

kost me 7 bollen wol
pi_72390693
Ja die bestel ik alvast. Maar dat huis met open haard (en een garage, die missen we nu) gaat er wel komen. Alleen ben ik dan zo'n sentimentele muts, ik word al emo bij de gedachte van het huis verkopen waar Seb is geboren.
pi_72390717
Ach wat zeg ik nou die bestel ik alvast, bedenk het me net: wij hebben geen DVD speler
pi_72390720
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:19 schreef Stout het volgende:
Ohh die man ! Die woont in Prunella trouwens Kleurdoos Hij is verstandelijk beperkt
Hij zwerft altijd door heel ons durp heen, maar elke avond weer trouw naar zijn eigen kamer
verstandelijk beperkt , joh echt

hij stond vanmorgen een halfuur tegen de glasbak te lullen
pi_72390722
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:22 schreef Estrys het volgende:
Ja die bestel ik alvast. Maar dat huis met open haard (en een garage, die missen we nu) gaat er wel komen. Alleen ben ik dan zo'n sentimentele muts, ik word al emo bij de gedachte van het huis verkopen waar Seb is geboren.
Dat hebben wij opgelost door in het ziekenhuis te bevallen.

Nouja, wij. Mijn vrouw, dus.
  donderdag 3 september 2009 @ 09:24:09 #18
190853 RockabeIIa
pi_72390726
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:22 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

juhp een lange dunne vent he? Ik heb ooit eens met m gepraat..hij mag zich niet wassen volgens zijn geloofsovertuiging Maar allemeunig, die stinkt en loopt zelfs in de winter in een t-shirt

kost me 7 bollen wol
Het is de moeite waard!!!
Hij is zo vies... en zijn nagels (ook die van zijn tenen....) Geen sok die daar tegenop gewassen is!
pi_72390733
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:

Je doet net of dat raar is...?
pi_72390756
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:24 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Hij is zo vies... en zijn nagels (ook die van zijn tenen....) Geen sok die daar tegenop gewassen is!
oh gadverdegadver.. als ik er alleen maar aan denk word ik al kotsmisselijk..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72390763
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:23 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat hebben wij opgelost door in het ziekenhuis te bevallen.

Nouja, wij. Mijn vrouw, dus.
ja maar dat was ook geen oplossing geweest, het ziekenhuis hier gaat volgend jaar plat
  donderdag 3 september 2009 @ 09:28:39 #22
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_72390839
gelukkig wordt het vlgende week weer 26 graden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_72390848
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

verstandelijk beperkt , joh echt

Ja je zou het niet zeggen he als je m ziet LOL
pi_72390861
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:24 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

normaal zijn het de dreadlocks die zo kunnen stinken..maar die zweetlucht van hem is zo penetrant dat als ie in hengelo voor de kerk zit (op die trapjes) dan ruik je m nog op de markt.. er stond ooit eens een artikel over m in de tubantia.. hij is een echte rasta en is ook zo'n type die aan bomen vraagt of hij er een blaadje af mag halen enzo
  donderdag 3 september 2009 @ 09:30:06 #25
190853 RockabeIIa
pi_72390883
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:28 schreef E.T. het volgende:
gelukkig wordt het vlgende week weer 26 graden
Hopelijk is die uitslag op mijn buik dan weg want met hitte erbij lijkt me dat nog erger!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')