mooi!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Zeau!
http://www.bol.com/nl/p/dvd/openhaard/1002004000087353/index.htmlquote:Op donderdag 3 september 2009 09:17 schreef Estrys het volgende:
Oeh winter. lekker binnen met chocolademelk en de open haard aanNu alleen die open haard nog. *Funda maar weer eens aanslingert*
Good one, moet de schoorsteenveger maar eens vast gaan reserveren.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:17 schreef Estrys het volgende:
Oeh winter. lekker binnen met chocolademelk en de open haard aanNu alleen die open haard nog. *Funda maar weer eens aanslingert*
juhp een lange dunne vent he? Ik heb ooit eens met m gepraat..hij mag zich niet wassen volgens zijn geloofsovertuigingquote:Op donderdag 3 september 2009 09:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Kleurdoos, wel es die zwerver gezien met die enorme plakkaat vogelnest aan zijn oor? Hij is zooooooo vies! Een dikke dreadlock hangt als een continu kussentje aan zijn hoofd![]()
Hij zat eerder nl zowel n H'lo als E'de op bankjes de lucht te verontreinigen...Heb em nu gelukkig al een paar maand niet gezien.
Maarreh, kun je hem geen mutsje breien?
verstandelijk beperkt , joh echtquote:Op donderdag 3 september 2009 09:19 schreef Stout het volgende:
Ohh die man ! Die woont in Prunella trouwens KleurdoosHij is verstandelijk beperkt
![]()
Hij zwerft altijd door heel ons durp heen, maar elke avond weer trouw naar zijn eigen kamer
Dat hebben wij opgelost door in het ziekenhuis te bevallen.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:22 schreef Estrys het volgende:
Ja die bestel ik alvast. Maar dat huis met open haard (en een garage, die missen we nu) gaat er wel komen. Alleen ben ik dan zo'n sentimentele muts, ik word al emo bij de gedachte van het huis verkopen waar Seb is geboren.
Het is de moeite waard!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp een lange dunne vent he? Ik heb ooit eens met m gepraat..hij mag zich niet wassen volgens zijn geloofsovertuigingMaar allemeunig, die stinkt
en loopt zelfs in de winter in een t-shirt
kost me 7 bollen wol
Je doet net of dat raar is...?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
hij stond vanmorgen een halfuur tegen de glasbak te lullen
oh gadverdegadver.. als ik er alleen maar aan denk word ik al kotsmisselijk..quote:Op donderdag 3 september 2009 09:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Het is de moeite waard!!!
Hij is zo vies... en zijn nagels (ook die van zijn tenen....) Geen sok die daar tegenop gewassen is!
ja maar dat was ook geen oplossing geweest, het ziekenhuis hier gaat volgend jaar platquote:Op donderdag 3 september 2009 09:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat hebben wij opgelost door in het ziekenhuis te bevallen.
Nouja, wij. Mijn vrouw, dus.
Ja je zou het niet zeggen he als je m ziet LOLquote:Op donderdag 3 september 2009 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
verstandelijk beperkt , joh echt
hij stond vanmorgen een halfuur tegen de glasbak te lullen
normaal zijn het de dreadlocks die zo kunnen stinken..maar die zweetlucht van hem is zo penetrant dat als ie in hengelo voor de kerk zit (op die trapjes) dan ruik je m nog op de markt.. er stond ooit eens een artikel over m in de tubantia.. hij is een echte rasta en is ook zo'n type die aan bomen vraagt of hij er een blaadje af mag halen enzoquote:Op donderdag 3 september 2009 09:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Het is de moeite waard!!!
Hij is zo vies... en zijn nagels (ook die van zijn tenen....) Geen sok die daar tegenop gewassen is!
Hopelijk is die uitslag op mijn buik dan weg want met hitte erbij lijkt me dat nog erger!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:28 schreef E.T. het volgende:
gelukkig wordt het vlgende week weer 26 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |