mooi!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Zeau!
http://www.bol.com/nl/p/dvd/openhaard/1002004000087353/index.htmlquote:Op donderdag 3 september 2009 09:17 schreef Estrys het volgende:
Oeh winter. lekker binnen met chocolademelk en de open haard aanNu alleen die open haard nog. *Funda maar weer eens aanslingert*
Good one, moet de schoorsteenveger maar eens vast gaan reserveren.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:17 schreef Estrys het volgende:
Oeh winter. lekker binnen met chocolademelk en de open haard aanNu alleen die open haard nog. *Funda maar weer eens aanslingert*
juhp een lange dunne vent he? Ik heb ooit eens met m gepraat..hij mag zich niet wassen volgens zijn geloofsovertuigingquote:Op donderdag 3 september 2009 09:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Kleurdoos, wel es die zwerver gezien met die enorme plakkaat vogelnest aan zijn oor? Hij is zooooooo vies! Een dikke dreadlock hangt als een continu kussentje aan zijn hoofd![]()
Hij zat eerder nl zowel n H'lo als E'de op bankjes de lucht te verontreinigen...Heb em nu gelukkig al een paar maand niet gezien.
Maarreh, kun je hem geen mutsje breien?
verstandelijk beperkt , joh echtquote:Op donderdag 3 september 2009 09:19 schreef Stout het volgende:
Ohh die man ! Die woont in Prunella trouwens KleurdoosHij is verstandelijk beperkt
![]()
Hij zwerft altijd door heel ons durp heen, maar elke avond weer trouw naar zijn eigen kamer
Dat hebben wij opgelost door in het ziekenhuis te bevallen.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:22 schreef Estrys het volgende:
Ja die bestel ik alvast. Maar dat huis met open haard (en een garage, die missen we nu) gaat er wel komen. Alleen ben ik dan zo'n sentimentele muts, ik word al emo bij de gedachte van het huis verkopen waar Seb is geboren.
Het is de moeite waard!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp een lange dunne vent he? Ik heb ooit eens met m gepraat..hij mag zich niet wassen volgens zijn geloofsovertuigingMaar allemeunig, die stinkt
en loopt zelfs in de winter in een t-shirt
kost me 7 bollen wol
Je doet net of dat raar is...?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
hij stond vanmorgen een halfuur tegen de glasbak te lullen
oh gadverdegadver.. als ik er alleen maar aan denk word ik al kotsmisselijk..quote:Op donderdag 3 september 2009 09:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Het is de moeite waard!!!
Hij is zo vies... en zijn nagels (ook die van zijn tenen....) Geen sok die daar tegenop gewassen is!
ja maar dat was ook geen oplossing geweest, het ziekenhuis hier gaat volgend jaar platquote:Op donderdag 3 september 2009 09:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat hebben wij opgelost door in het ziekenhuis te bevallen.
Nouja, wij. Mijn vrouw, dus.
Ja je zou het niet zeggen he als je m ziet LOLquote:Op donderdag 3 september 2009 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
verstandelijk beperkt , joh echt
hij stond vanmorgen een halfuur tegen de glasbak te lullen
normaal zijn het de dreadlocks die zo kunnen stinken..maar die zweetlucht van hem is zo penetrant dat als ie in hengelo voor de kerk zit (op die trapjes) dan ruik je m nog op de markt.. er stond ooit eens een artikel over m in de tubantia.. hij is een echte rasta en is ook zo'n type die aan bomen vraagt of hij er een blaadje af mag halen enzoquote:Op donderdag 3 september 2009 09:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Het is de moeite waard!!!
Hij is zo vies... en zijn nagels (ook die van zijn tenen....) Geen sok die daar tegenop gewassen is!
Hopelijk is die uitslag op mijn buik dan weg want met hitte erbij lijkt me dat nog erger!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:28 schreef E.T. het volgende:
gelukkig wordt het vlgende week weer 26 graden
Hij heeft ook een fiets met allemaal kleppertjes eropquote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef Stout het volgende:
[..]
Ja je zou het niet zeggen he als je m ziet LOL
Ja en bij bedrijven/restaurants en zo. Het is zijn dagbesteding. Hij fietst wel traag overigens, maar goed dat dat karretje er achter hangtquote:Op donderdag 3 september 2009 09:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Hij heeft ook een fiets met allemaal kleppertjes erop![]()
en dan heb je natuurlijk ook nog de echte glasbakgek.. die lange dunne met donker haar en ik geloof en snorretje die liedjes zingt en de hele dag met lege flessen in zijn fietskarretje rondfietst
volgens mij haalt hij het op bij mensen ofzo?
Iddquote:Op donderdag 3 september 2009 09:34 schreef Stout het volgende:
[..]
Ja en bij bedrijven/restaurants en zo. Het is zijn dagbesteding. Hij fietst wel traag overigens, maar goed dat dat karretje er achter hangtDan pleurt ie niet om.
hihi en elke dag fietst er ook nog zo'n pipi voor me uit, die doet me denken aan een van die luitjes uit de Poppenkraam (das een heul oud tv programma) die is ook zo handig op zijn fiets.....quote:Op donderdag 3 september 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Iddhet is een beetje een menselijke goofy
Mijn zus is daar geboren!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
heerhugowaard is een gehandicapten, bejaarden en idiotenbroedplaats
ik zweer t je.
Als je hier t winkelcentrum inloopt struikel je over alle rollators en debielenkarretjes
En met als extra bonus een hilarische The Making Ofquote:Op donderdag 3 september 2009 09:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/dvd/openhaard/1002004000087353/index.html
goedkoper
en bedankt hequote:Op donderdag 3 september 2009 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zweer t je.
Als je hier t winkelcentrum inloopt struikel je over alle rollators en debielenkarretjes
Je miste het achtergrondkoortje met Everything's gonna be allright.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:48 schreef aeque het volgende:
Ik moet gelijk denken aan zondag toen het dus definitief over was(m'n relatie) en ik vertrok.
Zit ik in de trein, komt er een zwerver in met een gitaar, begint hij no women no cry te spelen...![]()
Had die gitaar wel op z'n kop kapot kunnen slaan...
tuuuuuurlijk!!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, ik mis echt allerlei topics en dingen. kan er niets aan doen, mijn dochter wil mijn tijd en die mag ze uiteraard hebben
Ik gooi er gewoon zo hier en daar een opmerking of een reactie op iemand in, en dan mag ik wel gewoon mee blijven doen, he?
Ja nog ff...!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:03 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Je miste het achtergrondkoortje met Everything's gonna be allright.
heb die van mij ook net helemaal geleegdquote:Op donderdag 3 september 2009 10:17 schreef freecell het volgende:
Kleurdos der inbox is vol
We zijn een nieuwsgierig ras
jij altijdquote:Op donderdag 3 september 2009 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, ik mis echt allerlei topics en dingen. kan er niets aan doen, mijn dochter wil mijn tijd en die mag ze uiteraard hebben
Ik gooi er gewoon zo hier en daar een opmerking of een reactie op iemand in, en dan mag ik wel gewoon mee blijven doen, he?
hier idemquote:Op donderdag 3 september 2009 10:21 schreef Sugar het volgende:
Wat leuk dat je een muts gehaakt hebt voor die beste man, Kleurdoos.![]()
![]()
Ik kwam er net achter dat er helemaal géén foto's zijn van mij met de kinderen op hun verjaardag gisteren. En ik werd er echt verdrietig van.![]()
Van vorige verjaardagen trouwens ook al niet, bedacht ik daarna. Stom misschien, maar het geeft me echt een naar gevoel.
Hier ook al... ik ben nu eenmaal de fotomaker....quote:Op donderdag 3 september 2009 10:22 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hier idem, is lastig als je zelf de fotograaf bent denk ik
![]()
Al is het niet hetzelfde maar wellicht kun je er wel opletten met het feetsje dat maria gaat geven ?
ik ookquote:Op donderdag 3 september 2009 10:23 schreef Stout het volgende:
[..]
Hier ook al... ik ben nu eenmaal de fotomaker....
kan!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:17 schreef freecell het volgende:
Kleurdos der inbox is vol
We zijn een nieuwsgierig ras
ook herkenbaar..quote:Op donderdag 3 september 2009 10:25 schreef snoopy het volgende:
Oh maar dat heb ik ook Sugar. Ik maak hier de foto's altijd en overal. En ik sta er dus bijna nooit op. Dat maakt mij ook wel eens verdrietig. En ik word ook wel eens verdrietig over foto's die ik niet heb gemaakt toen de kinderen baby's waren. Ik zie nu vaak zulke mooie foto's van pasgeborenen voorbij komen. Natuurlijk hebben we wel foto's van ze maar de kwaliteit en kwantiteit is niet echt super. En dat kan niet meer teruggedraaid
ik verklein nu helemaal niks meer.. ik bewerk ze ook niet want ik maakt geen mooie foto's ik maak kiekjesquote:Op donderdag 3 september 2009 10:36 schreef Jarno het volgende:
Oef.
Ik zet m'n foto's altijd eerst in een mapje 'Originals', dan maak ik een kopie van die map naar een externe HD en een mapje 'Work' en DAN PAS ga ik er met een iPhoto of Photoshop aanzitten...
Herkenbaar, als ik foto's wil vraag ik TARA welquote:Op donderdag 3 september 2009 10:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik verklein nu helemaal niks meer.. ik bewerk ze ook niet want ik maakt geen mooie foto's ik maak kiekjes
Ik heb er wel van geleerd... Kan mezelf nog steeds voor mijn kop slaan.
Wij hadden een HD bij mijn ouders liggen (een dorp verderop) voor in het geval van brand, maar die ligt geloof ik alweer een tijdje thuis...quote:Op donderdag 3 september 2009 10:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben een neuroot met foto`s bewaren..heb per maand een map en dan in de map nog een map voor de foto`s van m`n 2e camera. Gesorteerd op datum, onverkleind en onbewerkt.
Foto`s die ik wil bewerken kopieer ik eerst en daarna bewerk ik ze.
Alle foto`s zijn dubbel opgeslagen, op een andere schijf en op de server van de zaak
Geen dank, jouw foto's zijn gewoon altijd erg mooi.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:47 schreef Sugar het volgende:
Jarno, dankje!
Ik heb mijn diafragma altijd helemaal open, dat is alles qua instellingen. Dus korte scherptediepte vaak en veel licht.Misschien dus meer qua compositie dat de kleuren toevallig vaak zo vol op je overkomen? Ik doe in de bewerking niet echt dingen daarmee. Wel contrast optimaal maken en soms schroef ik de verzadiging juist wat terug.
Nee, nee, ik heb een heel gewone digitale spiegelreflex: een Pentax K100D super. Met een gewone kitlens (18-55) en een extra lens (50-200). Die laatste is favoriet.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geen dank, jouw foto's zijn gewoon altijd erg mooi.
Zal er eens mee spelen. Je hebt idd ook altijd veel licht in je foto's. En ik neem aan dat je ook geen lens van 5.000 euro meesleept die voor die kleuren kan zorgen? (Wat voor cameraspul heb je btw?)
Omg ik moet het weten!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:57 schreef Kleurdoos het volgende:
The plot...
Omg, er zit schot in t zusje verhaal
Ik post het niet meer..maar wie t wil weten moet ff pmmen
Dat maakt helemaal niks uit!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:56 schreef Stout het volgende:
Kom ik aan met mijn -ik-bedenk-het-zelf-wel-camera van 50 euro
Zo een heb ik er ook naast hoor, voor het betere huis-tuin-en-keukenwerkquote:Op donderdag 3 september 2009 10:56 schreef Stout het volgende:
Kom ik aan met mijn -ik-bedenk-het-zelf-wel-camera van 50 euro
O, dat moet ik dus echt niet doen he. Ben ik de rest van de dag gelijk afgeschreven.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:16 schreef Lois het volgende:
Ik was in slaap gevallen op de bankdaar is het eigenlijk goed weer voor
Mijn tante woont ergens bij Stout om de hoek, die past ook perfect in het plaatjequote:Op donderdag 3 september 2009 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zweer t je.
O, jij hebt ook een Pentaxquote:Op donderdag 3 september 2009 10:53 schreef Sugar het volgende:
Nee, nee, ik heb een heel gewone digitale spiegelreflex: een Pentax K100D super. Met een gewone kitlens (18-55) en een extra lens (50-200). Die laatste is favoriet.
Hey, ga mij hier ff een "kut ik had toch die 20D moeten kopen" gevoel aanpraten!quote:Op donderdag 3 september 2009 11:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, jij hebt ook een PentaxDat verklaart dan wel de heldere kleuren
Ik had eerst een Canon, nu een Pentax K20D, het verschil in kleur is echt gigantisch!
Ik moest lachen om je tantequote:Op donderdag 3 september 2009 11:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mijn tante woont ergens bij Stout om de hoek, die past ook perfect in het plaatjeZe is doof, heeft een huis vol katten (het stinkt er naar kattenpies) en verder spoort ze ook niet helemaal.
Het duurde geen 3 uur in het ziekenhuisGesprek met opname-arts, anesthesist, iemand van de apotheek. Ben gezond genoeg om in te snijden en ik heb alvast een tray met pijnmedicatie meegekregen voor na de operatie. Oja, ik ben ook nog op de foto geweest
FF virusscanner updaten dan maarquote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een nare hoest en voel me slap en dodelijk vermoeid. Moussy had je gore bacillen bij je gehouden!
Jij ook alquote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een nare hoest en voel me slap en dodelijk vermoeid. Moussy had je gore bacillen bij je gehouden!
Whehquote:Op donderdag 3 september 2009 11:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier op het dorp zijn er afgelopen maandagochtend 16 kleuters tegelijk ziek gemeld, van 1 klas
Waarschijnlijk 1 die ziekjes naar school was gegaan en alles daar in 1 x heeft besmet
Had je maar moeten luisterenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:44 schreef Jarno het volgende:
Hey, ga mij hier ff een "kut ik had toch die 20D moeten kopen" gevoel aanpraten!
Mijn tante is ook lachwekkendquote:Op donderdag 3 september 2009 11:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik moest lachen om je tante![]()
Ik heb geloof ergens overheen gelezen, maar men gaat dus snijden?Effe teruglezen! ik weet het niet... sorry!
Maar waarom gaan ze in je snijden?
Mag dat 2 pagina's later ook nog?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:00 schreef aeque het volgende:
Wil het wel weten, maar wil niet zo nieuwsgierig over komen...
Ik zat echt ff huh?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mijn tante is ook lachwekkend
Ze gaan in mijn pols snijden. Er zit een pees verkleefd met de peesschede = au!
Op krukken lopen is trouwens ook niet echt fijn voor mijn pols
Toevallig gisteren nog een Suske en Wiske gelezen, die over internetverkeer gaat. Daar updaten ze ook de virusscanner, en prompt was Jerommeke niet meer ziek. Misschien werkt het!quote:Op donderdag 3 september 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
FF virusscanner updaten dan maarOnze huisarts zegt als je snel (binnen een paar uur) van verhoging naar koorts gaat het waarschijnlijk om de mexicovariant gaat.
![]()
Ik hoop niet voor je. Beterschap.zoenen doen we wel weer als je beter bent
![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zat echt ff huh?![]()
Want ik las, ik ga ff in mijn pols snijden
haha dittoquote:Op donderdag 3 september 2009 12:04 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mag dat 2 pagina's later ook nog?Ernstig eigenlijk, ben juist heul nieuwsgierig!
Is dat zo?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:26 schreef freecell het volgende:
Heuj Rewimo, ik herrinner medat je heel goed bent in dingen opsturen vlak voor je geopereerd wordt
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:37 schreef Vicky het volgende:
Beterschap TF!
Amber is moe van de psz en wil een filmpje kijken. Ik vind het prima dus ik zeg, zoek er maar eentej uit d ekast.. 124 kinder dvdtjes en wat kiest mevrouw uit... Cirque du soleil
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ja.. Ze staat zelf ook elke keer ondersteboven.quote:
dat zou handig zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 12:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Toevallig gisteren nog een Suske en Wiske gelezen, die over internetverkeer gaat. Daar updaten ze ook de virusscanner, en prompt was Jerommeke niet meer ziek. Misschien werkt het!
ik wilde ook PM kleurdooske...quote:Op donderdag 3 september 2009 13:41 schreef Kleurdoos het volgende:
en beterschap voor alle zieken
ik ben nooit ziek *grijns*
en elin is ook nog nooit ziek geweest \O/
en vriendlief ook niet als je de kanker niet meetelt![]()
Cirque du Soleil is natuurlijk wel met veel kleurtjes en beweging en muziek en turnen wat al gezegd is enzo...quote:Op donderdag 3 september 2009 12:37 schreef Vicky het volgende:
Beterschap TF!
Amber is moe van de psz en wil een filmpje kijken. Ik vind het prima dus ik zeg, zoek er maar eentej uit d ekast.. 124 kinder dvdtjes en wat kiest mevrouw uit... Cirque du soleil
idd... Amber heeft het denk ik van de pszquote:Op donderdag 3 september 2009 13:46 schreef Estrys het volgende:
Dat is wel een nadeel van Kdv en school, ze pikken zo snel wat op. En je kan er donder opzeggen dat pa of ma het een dag later heeft
Happyshoppingalert:http://www.kleinezebra.com/product.php?category=94&product=4461&var=12826&varview=1#quote:Op donderdag 3 september 2009 13:40 schreef Kleurdoos het volgende:
pff wat een gedoe zeg.
maargoed, ik denk dat ik zo maar eens even aan happyshopping ga doen in Alkmaar
met paraplof
das waar. Net heeft ze Saltibamco gekeken. Nu kijkt ze Alegria. Die vindt ze het leukstquote:Op donderdag 3 september 2009 14:04 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Cirque du Soleil is natuurlijk wel met veel kleurtjes en beweging en muziek en turnen wat al gezegd is enzo...
Beetje magisch/sprookjesachtig ook... Kan me best voorstellen dat ze dat leuk vindt.
't Is vast beter dan voor de 376346e keer Nijntje in de dierentuin of zoiets toch?
Die heeft ook hele mooie muziek!quote:Op donderdag 3 september 2009 14:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
das waar. Net heeft ze Saltibamco gekeken. Nu kijkt ze Alegria. Die vindt ze het leukst
Hehe, dat heeft ook geen zin idd. Instructies niet goed gelezen bij jullie?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:06 schreef Rewimo het volgende:
Geen tacohoest maar het weer slaat om. En dus ligt er bronchitis op de loer, voel het al enigszins aankomen. Met een beetje mazzel gaat hier op het werk dan het taco-alarm afMisschien gaan ze dan eindelijk iets meer doen dan een losse Torc-rol bij de wastafel (waar iedereen dus met zijn handen aan moet zitten om er een stuk af te scheuren - ik gebruik de gewone rolhanddoek wel).
Allemaal leuk, maar het hangt toch wel in de lucht, of je gaat ff snel naar de supermarkt om wat te halen, er hoeft er maar 1 in de rondte te niezen en je kan al besmet zijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:13 schreef She-Wolf het volgende:
Op het werk kregen we van de week een memo trouwens.
Op de toiletten is desinfecterende gel opgehangen.
Iedereen krijgt een flesje deinfecterende handgel, zakdoekjes, er liggen mondkapjes en latex handschoenen bij de receptie voorradig. En er wordt vers fruit verstrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |