abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79860792
idd Shivo.

Lambiekje, 2,5 uur aan beeldmateriaal is me gewoon echt te veel. In ieder geval weet ik wel dat ikzelf veel in ziekenhuizen heb rondgelopen als patiënt, maar ik heb er ook gewerkt. Ook heb ik artsen enzo in mijn vriendenkring gehad en heb ik zelf een laboratoriumstudie gevolgd. Die mensen hebben echt wel hun hart op de goede plaats zitten, en de theorieën zijn gewoon echt SLUITEND. Er zijn geen underpantsgnomes die maar een theorietje bedenken om van underpants profit te gaan maken.
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:24:55 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_79864935
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:14 schreef ToT het volgende:
idd Shivo.

Lambiekje, 2,5 uur aan beeldmateriaal is me gewoon echt te veel. In ieder geval weet ik wel dat ikzelf veel in ziekenhuizen heb rondgelopen als patiënt, maar ik heb er ook gewerkt. Ook heb ik artsen enzo in mijn vriendenkring gehad en heb ik zelf een laboratoriumstudie gevolgd. Die mensen hebben echt wel hun hart op de goede plaats zitten, en de theorieën zijn gewoon echt SLUITEND. Er zijn geen underpantsgnomes die maar een theorietje bedenken om van underpants profit te gaan maken.
zie je wilt je gewoon niet inlezen. dat is zo oneindig naief. Je wilt dus niet weten waarom Bankfurt en ik zo hard schoppen tegen de waanzin van BigPharma.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_79865167
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_79865185
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zie je wilt je gewoon niet inlezen. dat is zo oneindig naief. Je wilt dus niet weten waarom Bankfurt en ik zo hard schoppen tegen de waanzin van BigPharma.
Ik heb weleens pogingen gedaan. Wat me vooral tegen de borst stuit is het gebrek aan bewijs en de overdaad aan gebrul en ongenuanceerde rare uitspraken zonder onderbouwing.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:11:06 #105
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_79866561
quote:

[..]

Zegt 1 van de naiefste users hier Geweldig.
De informatie is je meerdere malen aangerijkt. Ook hebben meerdere mensen met veel geduld je uit proberen te leggen waar de fouten in je redenaties zitten. Daar heb je helemaal niets mee gedaan. Wie is dan de bewust onwetende hier?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_79871629
quote:

[..]

NIet zolang je niet begrijp dat BigPharma niet hetzelfde is als de medische wereld, en medisch onderzoek.
Jesus saves but death prevails.
pi_79873427
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:31 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ik heb weleens pogingen gedaan. Wat me vooral tegen de borst stuit is het gebrek aan bewijs en de overdaad aan gebrul en ongenuanceerde rare uitspraken zonder onderbouwing.
Dat dus ja.

Ik wil best wel pogingen doen om in dingen te geloven, maar het zijn vaak allemaal van die wazige aannames en compleet verkeerde interpretaties van gegevens waarop uitspraken van anti-gevestigde-orde-personen weer worden gebaseerd.
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:38:10 #108
52357 Lambiekje
pi_79874129
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:23 schreef Shivo het volgende:

[..]

NIet zolang je niet begrijp dat BigPharma niet hetzelfde is als de medische wereld, en medisch onderzoek.
Ik zou zeggen Follow the money. Dan weet je dat je stelling onjuist is.

Alles is terug te herleiden tot de BigPharma schoften. Ja ook de studies hier in onze naieve Neddrland.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:42:54 #109
52357 Lambiekje
pi_79874273
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zegt 1 van de naiefste users hier Geweldig.
De informatie is je meerdere malen aangerijkt. Ook hebben meerdere mensen met veel geduld je uit proberen te leggen waar de fouten in je redenaties zitten. Daar heb je helemaal niets mee gedaan. Wie is dan de bewust onwetende hier?
Jij moet eens beseffen dat peer reviews ultraquatsch is. WC-eend gelul in de ruimte. Oprechte en waarheid zoekende wetenschap bestaat niet meer. Huidige wetenschap is bedriegende en besodemieterend NWO-politiek.

Men heeft echt geen idee wat voor doortrapt slecht men hier staat te verdedigen. Als je echt weet wat er speelt en hoe er gehandeld wordt. Dan zou je ogen uit je kop schamen.
pi_79874460
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jij moet eens beseffen dat peer reviews ultraquatsch is. WC-eend gelul in de ruimte. Oprechte en waarheid zoekende wetenschap bestaat niet meer. Huidige wetenschap is bedriegende en besodemieterend NWO-politiek.

Men heeft echt geen idee wat voor doortrapt slecht men hier staat te verdedigen. Als je echt weet wat er speelt en hoe er gehandeld wordt. Dan zou je ogen uit je kop schamen.
En jij beweert dat je via een paar anonieme websites te weten wat er speelt? Wat is nou je werkelijke ervaring met bijvoorbeeld peer review? Ooit een artikel geschreven, of zelf gereviewed? Ooit met editors van journals gepraat?
pi_79874515
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Alles is terug te herleiden tot de BigPharma schoften. Ja ook de studies hier in onze naieve Neddrland.
Een klein gedeelte van onderzoek wordt door BigPharma betaald, het leeuwendeel komt van overheden en filantropische instellingen. Als je zegt 'Follow the money' dan weet je dat onderzoek en kliniek grotendeels onafhankelijk van BigPharma draaien. Dat neemt niet weg dat belangenstrengeling af en toe voorkomt, en dat dat niet goed is. Maar voor 95% of meer speelt dit absoluut niet.

Overigens is het enige bedrijf wat in Nederland medisch onderzoek financiert het voormalige Organon uit Oss. Een enorm slaperig bedrijf waar over dit soort fraude vast wel wordt nagedacht, maar waar ze feitelijk niet slim genoeg voor zijn.
pi_79874835
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat geld zal je (deels) terugvinden in onze pensioenfondsen, dat zijn nl. de groot-aandeelhouders in die bedrijven, en dezelfden die jaar in jaar uit hogere omzetten en winsten eisen.

Heb je je al verdiept in dat stuk over de positieve werking van anti-conceptie pillen bij vrouwen?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:32:31 #113
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_79877233
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als dat zo is, waarom ken ik dan zoveel mensen die hun paper aan moesten passen van de reviewers? Doe toch eens niet zo naief joh...
Onikaan ni ov dovah
pi_79882176
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:52 schreef Shivo het volgende:

[..]

Een klein gedeelte van onderzoek wordt door BigPharma betaald, het leeuwendeel komt van overheden en filantropische instellingen. Als je zegt 'Follow the money' dan weet je dat onderzoek en kliniek grotendeels onafhankelijk van BigPharma draaien. Dat neemt niet weg dat belangenstrengeling af en toe voorkomt, en dat dat niet goed is. Maar voor 95% of meer speelt dit absoluut niet.

Overigens is het enige bedrijf wat in Nederland medisch onderzoek financiert het voormalige Organon uit Oss. Een enorm slaperig bedrijf waar over dit soort fraude vast wel wordt nagedacht, maar waar ze feitelijk niet slim genoeg voor zijn.
95% ? Waar haal je dat getal vandaan ?
Af en toe ?

Als ik dit artikel lees denk ik dat het wat vaker dan af en toe voorkomt:
quote:
In June, the New England Journal of Medicine, one of the most respected medical journals, made a startling announcement. The editors declared that they were dropping their policy stipulating that authors of review articles of medical studies could not have financial ties to drug companies whose medicines were being analyzed.

The reason? The journal could no longer find enough independent experts.
http://www.thenation.com/doc/20020805/newman20020725
Tja, het kan natuurlijk ook komen omdat ze slecht betaalden en de wetenschappers het druk hebben maar vind het wel opmerkelijk. 'N Indicatie ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_79906412
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:31 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat kunnen we ook zeggen tegen al die zogenaamde "wetenschappers".

Lambiekje geeft wel onderbouwing, maar voor gehersenspoelde geesten heeft dat idd geen zin.
pi_79906474
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:23 schreef Shivo het volgende:

[..]

NIet zolang je niet begrijp dat BigPharma niet hetzelfde is als de medische wereld, en "medisch onderzoek".
Hahahaha. Het zijn allemaal maskers voor dezelfde corruptie.
pi_79907068
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:52 schreef Bankfurt het volgende:
ATuin-hek geeft wel onderbouwing, maar voor gehersenspoelde geesten heeft dat idd geen zin.
Handige quote, is universeel toepasbaar.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_79907251
quote:

[..]

Oneens overigens. Of is een methodisch onderzoek gelijk aan ongenuanceerd gebrul?

Zou wel een mooie sloot geld besparen. Gewoon compleet zonMW opheffen en iedere wetenschapper een videocamera geven: "hier, brul even wat over de werking van celletje A en plemp het op youtube. Kunnen we het daarna gewoon gaan verkopen zonder al die tergend lange trials"
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:48:42 #119
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_79908173
quote:

[..]

Lambiekje geeft wel onderbouwing, maar voor gehersenspoelde geesten heeft dat idd geen zin.
Oh ja joh? Waar zie je hem dat dan doen?
Onikaan ni ov dovah
pi_79909730
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh ja joh? Waar zie je hem dat dan doen?
Met google video linkjes enzo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')