abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 september 2009 @ 18:13:12 #126
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72525248
Ja lekker samen tuttebellen.

Hier in het centrum zit een zaak die OPI verkoopt, maar ik weer niet of ze echt met de collecties meegaan, de laatste keer dat ik er was hadden ze alleen saaie simpele kleuren.

Thnx voor de tip Oblivion

Wel toevallig, ik heb vanmiddag m'n eerste rhinestone setje gekocht, met een speciaal applicator dingetje/stokje/thingy

[ Bericht 29% gewijzigd door Loqi op 07-09-2009 18:20:20 ]
Knoei
pi_72526231
Thanks voor de link MinderMutsig! Idd erg handig, zal deze ook even in de gaten houden, maar ik mag voorlopig even niks meer kopen. Ik denk trouwens dat ik zo'n top coat misschien nog wel mooier vind dan echt een matte lak. Want die van O.P.I is ECHT mat, schoolbord mat, en zo'n top coat geeft nog net even zo'n subtiel waasje
  maandag 7 september 2009 @ 18:47:01 #128
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72526341
Weet iemand waar je Nubar zou kunnen krijgen? Liefst niet in t buitenland, maar ik heb zo'n vermoeden dat t hier echt niet te krijgen is
Knoei
pi_72526565
Haha ik wil het niet weten , ik wil heel erg graag de kleur Moon Shadow van Nubar. Ik durf niet te zoeken

[ Bericht 14% gewijzigd door snkr-xxx op 07-09-2009 19:06:40 ]
pi_72526679
Die webshop die ik eerder postte verkoopt ook Nubar maar is inderdaad wel uit het buitenland. Daar komt de mijne ook vandaan. Ik ken zo geen Nederlandse verkopers en google kan ze ook niet vinden.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72526731
@ MinderMutsig; Ik denk dat je gelijk hebt, ik doe altijd wat dikkere laagjes, ik ga het proberen met dunne laagjes. Bedankt voor de tip.
  maandag 7 september 2009 @ 19:16:55 #132
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72527470
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:54 schreef snkr-xxx het volgende:
Haha ik wil het niet weten , ik wil heel erg graag de kleur Moon Shadow van Nubar. Ik durf niet te zoeken
ik wil heel graag de kleur Wildlife maar nu ik die Moonshadow zie...ook hebbeee!!!!
Knoei
pi_72527827
Maakt zo'n echte basecoat eigenlijk nog veel uit? Want ik doe er altijd alleen een laagje blanke lak onder omdat ik hoop dat dat helpt tegen het verkleuren van mijn nagels, maar verder niks.
pi_72528162
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:00 schreef snkr-xxx het volgende:

O.P.I. Ds Signature:
[ afbeelding ]
binnen

[ afbeelding ]
Van nagellak heb ik geen verstand, maar ik moet zeggen dat je de mooiste handen hebt die ik in lange tijd heb gezien. Besteed je daar veel tijd aan?
pi_72528253
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:25 schreef Bob. het volgende:
Maakt zo'n echte basecoat eigenlijk nog veel uit? Want ik doe er altijd alleen een laagje blanke lak onder omdat ik hoop dat dat helpt tegen het verkleuren van mijn nagels, maar verder niks.
Ridgefiller werkt beter ben ik pas achtergekomen.
pi_72528710
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:36 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ridgefiller werkt beter ben ik pas achtergekomen.
Oké, dan moet ik toch maar eens op zoek gaan naar een beetje een fijne.
pi_72528739
@Loqi Die vind ik ook mooi!!

@Bob Ik ben ook meer van de ridgefiller! Die is net wat meer 'smooth' zeg maar, en ik vind het makkelijker opbrengen. Ik gebruik ook die van de Etos, en die is prima.

@Humordenaar_ Wat lief! Nou, ik ben altijd wat meer met m'n nagels bezig dan met m'n handen op zich. En die lak ik dan best wel weer vaak, maar daar ben ik nooit zo lang mee bezig . Ik heb overigens best rare kromme vingers hoor . Handcremepje op z'n tijd en dat is het
pi_72529069
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:49 schreef snkr-xxx het volgende:
@Bob Ik ben ook meer van de ridgefiller! Die is net wat meer 'smooth' zeg maar, en ik vind het makkelijker opbrengen. Ik gebruik ook die van de Etos, en die is prima.
Hm, ik zit voorlopig niet in Nederland en hier hebben ze geen Etos, maar het hoeft dus in ieder geval niet een hele dure te zijn?
Want goedkope nagellak heb ik verder wel een beetje afgeleerd, die van de Hema en de H&M willen bij mij er bijvoorbeeld echt niet fatsoenlijk op. Al kan dat ook aan mijn n00b-lak kunsten liggen.
  maandag 7 september 2009 @ 20:11:23 #139
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72529562
ik moet wennen aan de matte lak hoor, vind de kleur wel echt super
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_72529701
@Bob. Hmm ja ik heb eigenlijk nooit echt een andere geprobeerd, ik hoor wel altijd hele positieve verhalen over de ridge filler van Sally Hansen, maar misschien dat onze eigen nagel expert MinderMutsig nog suggesties heeft?

@Puckzzz Ja ik zit ook nog in de wen fase hoor
  FOK!fossiel maandag 7 september 2009 @ 20:34:33 #141
1455 Keroppi
kool kikker
pi_72530472
Misschien is de vraag al vaker voorbij gekomen, maar...

Is er een manier om te achterhalen of ze in jouw woonplaats OPI verkopen? Ik vind bestellen via internet in dit soort gevallen niet fijn omdat ik de kleur liever 'real life' zie. Ik woon in Utrecht, dus misschien weet een van jullie adresjes?
Chick on a mission
pi_72530511
in leiden wordt het verkocht bij salon Bibou
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72530920
@Keroppi Ik woon ook in Utrecht! In de Bijenkorf zit een nagelsalon, denk de 1e etage, waar ze wat O.P.I verkopen, maar volgens mij niet onwijs veel, de salon zag er iig niet erg groot uit. Ik zal die nog 's gaan checken binnenkort. En er schijnt in Zeist een nagelsalon te zitten die het verkoopt, maar daar ben ik nog nooit geweest.
In Amsterdam zit dus op de Leidsestraat een DA met een groot assortiment , en in Arnhem zit er ook eentje, met een iets kleiner assortiment. Volgens mij verkopen de meeste luxe DA's wel O.P.I. Maar Utrecht wordt ietwat lastig..

En ohja, voor mensen buiten Utrecht: www.opi.nl heeft een store locator , waar ik dus zie dat er ook nog een nagelsalon zit op St Janskerkhof

[ Bericht 8% gewijzigd door snkr-xxx op 07-09-2009 21:09:46 ]
  maandag 7 september 2009 @ 20:48:03 #144
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72531100
Dit topic is echt vreselijk voor mijn vrije tijd...
Ik heb net ruim een uur met mijn nagellak zitten prutsen..

Oh, en ik weet niet meer precies wie het vroeg (op de vorige pagina), maar die zwarte lak (waar de streepjes mee gemaakt zijn) is: 'MAGNETIC- stripe it'... jaja.

Ik ga binnenkort ook maar eens op zoek naar nog meer lakjes!!
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 7 september 2009 @ 21:25:03 #145
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72532587
Wat een mooie nagels allemaal weer
Ik was afgelopen weekend in Emmen en daar was een winkel/nagelstudio waar ze veel OPI en Konad verkochten.....ik kon me natuurlijk niet inhouden
Ik heb ook met die matte van OPI in mijn handen gestaan maar weet niet of ik em wel mooi vind,moet zo wennen,ik denk dat het effect met dan bv Konad erover in glans wel weer heel leuk is!

MinderMutsig,je gaat goed met je gel he? Ziet er mooi uit!!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72538030
Als de ridgefiller dan toch internationaal moet zijn zou ik Nail Tek Foundation II eens proberen. Daar hoor ik erg goede verhalen over en hij is ook nog eens geschikt om glanzende nagellak mat te maken.

@Guess. Dankje! Ik ben zelf ook best tevreden. Ik vind het alleen jammer dat je nu uitgroei begint te zien. Daar moet ik toch nog iets op verzinnen.
pi_72538616
Toen ik een paar jaar geleden nog acrylnagels had, vijlde ik die uitgroei altijd een beetje plat, zodat ik er weer over heen kon lakken. Dit ging eigenlijk altijd nog wel aardig, maar geen idee hoe dat voor gel is. Hoe vaak ben je nu van plan het op te vullen?

Het is dat ik al genoeg loop te prutsen aan die nagels, anders zou ik er ook nog wel voor willen gaan, want het is zeker mooi!
pi_72539812
Gel kan je ook gewoon plat vijlen maar ik ben een pietlut dus ik erger me aan dat randje en ben dus geneigd om het nu al met gel bij te vullen omdat ik het spul toch in huis heb maar dat schijnt niet zo goed te zijn voor je nagels. Om de drie á vier weken mag ik het doen want anders krijg ik ruzie.
Het grootste voordeel vind ik nog dat ik geen basecoat meer hoef te gebruiken. Dat scheelt zoveel tijd!
En ze zijn sterker nu natuurlijk dus geen brekende nagels, scheurtjes, splijten, bladeren etc. ik houd dit mooi nog een tijdje tot in ieder geval mijn nagels helemaal vernieuwd zijn, alle verkleuringen en rare dingetjes er uitgegroeid zijn en ze een stukje langer zijn en dan zie ik wel weer verder.
Mocht ik er dan weer vanaf willen dan koop ik de Nail Tek Foundation Transition Kit om mijn nagels weer helemaal op peil te krijgen.
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:54:41 #149
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72546664
Het grote voordeel vind ik ook dat je nagelak veeeeeel beter blijft zitten (al blijft dat bij types-als ons meestal niet nodig te zijn).Hoe donkerder de lak is die je gebruikt hoe minder je uitgroei opvalt trouwens. Ik ga ze zo ff bij laten vullen
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:40:06 #150
331 Merel
Be here now.
pi_72549352
Misschien was 't hier al voorbijgekomen hoor, maar hebben jullie dit gezien?

IEUW!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')