abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72397411
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:33 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Geil!
Ik wist wel dat de sloffen to much waren.
There is no love sincerer than the love of food.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 september 2009 @ 13:48:33 #27
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72397577
MM, kan ik je inhuren voor een dagje manicure?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_72397721
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:42 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik wist wel dat de sloffen to much waren.
Welke sloffen?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 13:59:02 #29
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_72397869
Nou ik heb mijn flesje nagellak niet geschud maar toch heb ik kleine luchtbubbeltjes eronder. Van de week had ik van hetzelfde merk geen last van bubbels .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 3 september 2009 @ 15:44:37 #30
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72401103
Jemig MinderMutsig wat veel spulletjes en super informatie!

Mag ik je fan zijn?
Knoei
pi_72401199
TVP misschien dat ik mijn nagels dan nog eens lak
pi_72402049
Leuk MinderMutsig .

Ik heb ook van de ladenkastjes van de IKEA om al mijn make-up spulletjes enzo in te doen.
pi_72403719
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:57 schreef Janetje het volgende:

oefenen, oefenen, oefenen.
Ik geef het op.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  Licht Ontvlambaar donderdag 3 september 2009 @ 17:12:20 #34
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72403919
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:05 schreef Janetje het volgende:

[..]

Ik geef het op.
Niet opgeven Netje, echt niet!

Ik moet teogeven dat ik eigenlijk alleen mijn teennagels lak Vingernagels zijn wel lekker op lengte en mooi gevijld, maar meer dan een polijstvijltje of blank lakje doe ik er meestal niet mee...

Heb voor mijn teennageltjes een wetlooklak bij de Hema gehaald, lekker rood. Flesje kostte nog geen 3 euro en blijft echt geweldig goed zitten
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_72404260
TVP

Nu ben ik snel weg om te kijken of ik nog fotografisch kan profiteren van dit pokkeweer
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 3 september 2009 @ 17:37:06 #36
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72404563
Super leuk Puckzzz! Wil ik ook
Knoei
pi_72404697
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:05 schreef Janetje het volgende:

[..]

Ik geef het op.
Dunne laagjes smeren!
Zo precies mogelijk lakken (want dan gaat het uiteindelijk vanzelf beter ) en als je klaar bent een kort recht kwastje in nagellakremover dippen, even afvegen op een stukje keukenrol en dan de knoeiboel bijwerken.

En het helpt ook om je nagelriemen flink terug te duwen voor je gaat lakken. Dat trekt namelijk na een tijdje vanzelf weer wat terug en dan lijkt het net of je heel precies langs je nagelriemen gelakt hebt.

Ik heb de Nfu Oh #61 op gedaan maar die krijg je alleen maar mooi op de foto in zonlicht en het regent hier. Nu lijkt het gewoon een wittige blauwige nagellak en dat is het absoluut niet.
Let niet op mijn nagelriemen, dat is het gevolg van uitschieters tijdens het buffen van de gel.

Nfu Oh #61

Bonusfoto's van mijn stampertjes onder de spoiler want voeten zijn maar het zijn zulke mooie lakjes.
Nfu Oh #235 en #50
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn tenen nog nooit van zo dichtbij gezien.
Pakt nagellakremover en kwastje uit de kast om de knoeiboel op te ruimen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 september 2009 @ 17:46:00 #38
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72404774
Zeg MM, waar had je eigenlijk die roze nagellak weg waarbij je dat Nfu Oh-flesje showt?
En die witte stipjes heb je zeker niet uit de losse hand gedaan, wel? (dat zou betekenen dat ik dat ook zomaar kan, )
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_72404805
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:25 schreef Puckzzz het volgende:
TVP

[ afbeelding ]

Nu ben ik snel weg om te kijken of ik nog fotografisch kan profiteren van dit pokkeweer
Leuk! Heb je dat met de hand gedaan?
pi_72404829
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeg MM, waar had je eigenlijk die roze nagellak weg waarbij je dat Nfu Oh-flesje showt?
En die witte stipjes heb je zeker niet uit de losse hand gedaan, wel? (dat zou betekenen dat ik dat ook zomaar kan, )
Ik ben zo blij dat ik mijn fototoestel weer kan gebruiken dat ik er foto's van ga maken. Ik kan je nu al wel vertellen dat jij dat zéker ook kunt.
Momentje!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 september 2009 @ 17:50:05 #41
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72404866
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:48 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat ik mijn fototoestel weer kan gebruiken dat ik er foto's van ga maken. Ik kan je nu al wel vertellen dat jij dat zéker ook kunt.
Momentje!
Ahaha, Mooi!
Ik wil ook zulke, .
Zal nog wel even duren, want nog niet al mn nagels zijn lang (nagelbijtert die aan de zoveelste stoppoging is begonnen een tijdje terug! )
Maar kijken naar mooie nagels en nagellakjes is een goede motivatie om door te gaan.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 18:06:01 #42
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_72405263
Roze!
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_72405408
Puckzzz en MiMu...

Nog even over nagellakken en het drogen daarvan:
Nagellak droogt bij kou, hoe kouder de vingers, hoe eerder droog.
Dus als je na een half uurtje echt weg moet--> koude kraan, laat het er maar overheen stromen.
Om te controleren of ze redelijk droog zijn, nagels even zachtjes tegen elkaar aan tikken, "pikt"ie nog dan issie niet droog, rustig blijven zitten of even onder de kraan.
pi_72405496
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:06 schreef Skaai het volgende:
Roze!
[ afbeelding ]
Lief roze. Ik zie geen bubbeltjes?

OK, wat ik gebruikt heb:

China Glaze Fly (kan natuurlijk ook met andere lak)
Essence multiglitter tip painter
Strass steentjes
Witte Acrylverf (eventueel kan je ook witte nagellak gebruiken)
Dotting tool (verkopen ze bij iedere hobby winkel als embossing tool voor 3D-kaarten maar je kunt ook een knopspeld, haarschuifje, ongekookte spaghetti o.i.d. gebruiken)
Topcoat

Je lakt je nagel in de gewenste kleur.
Doet een beetje acrylverf op een zilverfolietje en mengt dit indien nodig met water om het vloeibaarder te maken.

Dan pak je de stipjesding, doopt hem in de verf en zet stipjes op je nagellak.

Pak een kleiner stipjesding en zet nog meer, kleinere stipjes.
Dan doe je op iedere nagel op 1 stipje een beetje topcoat en legt daar het strass steentje in.
De andere grote stippen stip je aan met glitterlak.
De kleine stipjes laat je wit.
Topcoat er overheen en klaar!

En als bonus kan je op bovenstaande foto's het holo effect van mijn nagellak wel een beetje zien.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 18:26:44 #45
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_72405844
Er zitten wel wat lichte bubbeltjes op maar ik vind het nu niet storend meer. Alsof die donkerblauwe veel meer bubbeltjes geeft, ik vind 'm ook wat vervelender smeren dan deze roze.
pi_72405941
Oh, ik kreeg visite dus bleef mijn post heel lang open staan, genoeg om skaai d'r nagels te missen.

Mooi hoor!
pi_72406898
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:42 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dunne laagjes smeren!
Zo precies mogelijk lakken (want dan gaat het uiteindelijk vanzelf beter ) en als je klaar bent een kort recht kwastje in nagellakremover dippen, even afvegen op een stukje keukenrol en dan de knoeiboel bijwerken.
Check!
Allerlaatste poging van vandaag.. Lichtroze.
Nou moet m'n ringvingernagel nog een groeispurt krijgen.

Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  donderdag 3 september 2009 @ 19:09:53 #48
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72407172
Ik krijg het echt niet voor elkaar een fatsoenlijke foto van mijn mooi gelakte nageltjes te maken..... dan maar een schrale tvp....
Don't come closer, I might hurt you
pi_72407381
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:00 schreef Janetje het volgende:

[..]

Check!
Allerlaatste poging van vandaag.. Lichtroze.
Nou moet m'n ringvingernagel nog een groeispurt krijgen.

[ afbeelding ]
Jaaaaaaaa! Ziet er netjes uit. En ringvingernagels groeien vaak sneller dan de andere nagels. Vraag me niet waarom maar dat schijnt echt zo te zijn. Dus die haalt de rest straks zo bij.

@Lindytje: bijna ieder fototoestel heeft tegenwoordig een macrofunctie waarmee je kleine dingen van dichtbij goed op de foto kunt krijgen. Moet je even in je instellingen kijken naar macro of het plaatje van een tulpje.
Als je supermacro hebt (tulpje met een + erin) gaat het nog beter.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 september 2009 @ 19:18:35 #50
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72407486
Dank voor de foto's en heldere uitleg MM, .
Die koester ik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')