Welke sloffen?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wist wel dat de sloffen to much waren.
Ik geef het op.quote:
Niet opgeven Netje, echt niet!quote:
Dunne laagjes smeren!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mijn tenen nog nooit van zo dichtbij gezien.![]()
Pakt nagellakremover en kwastje uit de kast om de knoeiboel op te ruimen.
There is no love sincerer than the love of food.
Leuk! Heb je dat met de hand gedaan?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:25 schreef Puckzzz het volgende:
TVP![]()
[ afbeelding ]
Nu ben ik snel weg om te kijken of ik nog fotografisch kan profiteren van dit pokkeweer
Ik ben zo blij dat ik mijn fototoestel weer kan gebruiken dat ik er foto's van ga maken. Ik kan je nu al wel vertellen dat jij dat zéker ook kunt.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeg MM, waar had je eigenlijk die roze nagellak weg waarbij je dat Nfu Oh-flesje showt?
En die witte stipjes heb je zeker niet uit de losse hand gedaan, wel? (dat zou betekenen dat ik dat ook zomaar kan,)
Ahaha,quote:Op donderdag 3 september 2009 17:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik mijn fototoestel weer kan gebruiken dat ik er foto's van ga maken. Ik kan je nu al wel vertellen dat jij dat zéker ook kunt.
Momentje!
Lief roze.quote:
Check!quote:Op donderdag 3 september 2009 17:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dunne laagjes smeren!
Zo precies mogelijk lakken (want dan gaat het uiteindelijk vanzelf beter) en als je klaar bent een kort recht kwastje in nagellakremover dippen, even afvegen op een stukje keukenrol en dan de knoeiboel bijwerken.
Jaaaaaaaa!quote:Op donderdag 3 september 2009 19:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Check!
Allerlaatste poging van vandaag.. Lichtroze.
Nou moet m'n ringvingernagel nog een groeispurt krijgen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |