quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef MinderMutsig het volgende:Doe jij nog iets met je nagels/handen voor je gaat lakken? Nagelriemspul, handcrème, koken etc.?
Het kan zijn dat je nagels wat vettig zijn en dat het daarom niet goed blijft zitten. Je zou voor je gaat lakken eens kunnen proberen om eerst je handen goed te wassen met zeep en dan met een watje met azijn, alcohol of nagellakremover je nagels ontvetten. Goed laten drogen en dan de basecoat. Dan bij het eerste laagje nagellak ook het randje van je nageltip even met het kwastje bewerken en datzelfde doe je ook met de topcoat.
Het kan ook door je topcoat of basecoat komen, niet alle combinaties zijn even geslaagd. En je moet je nagels natuurlijk niet als gereedschap gebruiken. Dus niet met je nagels blikjes openen, stickers peuteren, knopjes indrukken of andere dingen die ze kunnen beschadigen.
Ik heb verder geen idee welke lak het langst blijft zitten ik draag mijn nagellak zelden langer dan een dag of vier en dan ziet het er altijd nog prima uit. Ik merk vooralsnog geen verschil tussen goedkope merken of bijvoorbeeld Nfu Oh of China Glaze. OPI moet ik nog proberen.
hmm soms doe ik wel nagelriemspul gebruiken ja.. misschien dat niet meer doen voordat ik ga lakken.
Hihihi nagels gebruik ik niet als gereedschap, hoewel.. misschien wel een beetje, maar ja, daar ontkom je ook bijna niet aan toch?
Heb net trouwens 2 paarse lakjes van Catrice gekocht van die Purple Passion-lijn
Waren dus echt de 2 laatste he bij mijn Kruidvat, zijn jullie daar soms allemaal vannochtend geweest ofzo?
Die lichtste paars hadden ze niet meer, heb nu iets van Essence gekocht in ongeveer dezelfde kleur, ben benieuwd.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.