Is goed jongenquote:Op donderdag 3 september 2009 01:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik vind het een goed topic naast al die baggerklachten de laatste tijd, vrijheid van meningsuiting enzo.
En onder iedereen valt... ?
Ik krijg altijd trek in KFC als mensen mij in verband brengen met KFCquote:Op donderdag 3 september 2009 01:12 schreef Otis. het volgende:
Altijd als ik dwc zie posten krijg ik trek in KFC.
Je kan niemand noemen, goed zo, je argument faalt.quote:
Ik krijg altijd trek in Jet als ik jou zie.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik krijg altijd trek in KFC als mensen mij in verband brengen met KFC. Forreal though [ afbeelding ].
Ga nou gewoon weg. Doe het maar.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je kan niemand noemen, goed zo, je argument faalt.
Ik ga er niet op in. Flikker gewoon op manquote:Op donderdag 3 september 2009 01:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je kan niemand noemen, goed zo, je argument faalt.
Ik denk niks op het moment. Sorry.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, noteer het proces. God, soms ben je ook zo'n phpmystyle.
quote:Op donderdag 3 september 2009 01:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
...
En toch mag iedereen me. Maar als je het zo leuk vindt om zaken uit iemands profiel erin te zetten;quote:Op donderdag 3 september 2009 01:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
...
Leuk hè, maar een gedeelte van de informatie posten.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:27 schreef Otis. het volgende:
[..]
-VWO5
-hobbies/interesses: Gamen, programmeren, computer graphics,
..![]()
![]()
![]()
!!!
Mijn eetlust verdween. Ik heb m'n kip weer uitgespuugd. 2 girls 1 cup belde, ze willen hun smerigheid terug. Godverdomme, nu zit m'n kat weer in de gordijnen.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:28 schreef IQM het volgende:
"D'r stierf iets van binnen."
Mweh. Neh. Bestaat al.
Even een vraagje, hoe oud ben je?quote:Op donderdag 3 september 2009 01:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Leuk hè, maar een gedeelte van de informatie posten.
Verder: ja, ik ben een nerd, dus? Je punt is... ?
Zoals je van 'VWO5' kon aflezen, ben ik een 15-jaar oude VWO'er.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Even een vraagje, hoe oud ben je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |